Hobbykweek BrainStorm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• skunker
    replied
    Re: Hobbykweek BrainStorm

is volges mij dubbel zo breed als de vorige ik kan der 2 lamper inhangen nu idpv 1 vroeger, en komt er nog eentje bij

maarja toch zonde dat plantje is ouder dan de meeste planten in bloei

Leave a comment:

• terrorjointje
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door skunker
    dat is mijn kameraad maakte em ni uit zij die,
    OK dan haha

maar volgens mij hebben ze het wel beter naar hun zin daar in hun nieuwe hokje!

Leave a comment:

• skunker
    replied

SDC10215.jpgSDC10217.jpgSDC10213.jpgSDC10214.jpgSDC10218.jpg

Leave a comment:

• skunker
    replied

dat is mijn kameraad maakte em ni uit zij die, ^^

maar goed ik zal proberen zodadelijk wat scherpere fotos te maken.

peace,

Leave a comment:

• QnQ
    replied

idd, daar zie ik ook iemand staan
    Of dat aan de stam voorbloei is kan ik niet zien. Dan moet je wat betere foto's maken.
    Volgens mij hangen je lampen ook te hoog. Die zouden een paar cm van je plant af moeten.

Leave a comment:

• terrorjointje
    replied

hey misschien een idee om die eerste foto bij post 12 weg te halen, of aan te passen....ivm je privacy......tenzei je het zelf natuurlijk niet bent! haha maar lijkt me ook niet echt fijn voor die persoon die er nu op staat!!!

maar iedergeval succes verder met je knutselboxje V2

groetjes terrorjointje

Leave a comment:

• skunker
    replied

IMG_0220.jpgIMG_0222.jpgIMG_0211.jpg

enkele nieuwe fotos, en die blaadjes die aan het vormen zijn aan de stam, is dat de voorbloei?

grtz skunker

Leave a comment:

• mr indica
    replied

waar blijft kweekkast V3.0 ?

Leave a comment:

• skunker
    replied

grtz growers & blowers na de vele reacties dat mijn kast niet i orde was, verkeerd/te weinig licht

ben ik redelijk trots om mijn kweekkast V2.0 te laten zien (:

(momenteel klein maar uitbreid mogelijk heden tot 2M hoogte x 35 breedte x 50 lengte, voorlopig verkleint omdat het plantje niet alte groot is)
    ter beschikking gesteld : 3 23W koud witte spaarlampen (vergelijkbaar met philips tornado maar dan koud)
    eventueel verdeel baar in 2 ruimtes.
    geisoleerd met 6lagen zilverpapier per kant om toch iets of wat isolatie te hebben
    geheel goed dicht getaped tegen insecten e/d
    enkele foto's,

IMG_0192.jpgIMG_0195.jpgIMG_0190.jpgIMG_0193.jpgIMG_0194.jpg

hopelijk lukt dit iets beter? grtz skunker

Leave a comment:

• skunker
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
    Dan zou ek mij toch een job zoeken als ik van u was. Iemand die geld verdient kan toch 20 euro missen? Voor de studenten zijn er weekendjobs. 4 dagen werken en ge kunt u een deftige installatie met hps veroorloven.
    ik werk 5 dagen per week het zijn net feestdagen geweest dus het kan wel eens dat sommige mensen blut zijn?

peace,

Leave a comment:

• beowulf
    replied

Dan zou ek mij toch een job zoeken als ik van u was. Iemand die geld verdient kan toch 20 euro missen? Voor de studenten zijn er weekendjobs. 4 dagen werken en ge kunt u een deftige installatie met hps veroorloven.

Leave a comment:

• skunker
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro
    Ik heb ze de eerste 5 dagen laten groeien onder 4 x 23 W spaarlampen met een totaal van 4500Lm. Kosten nog geen 12 euro. Refectorkappen gemaakt van lege redbull blikkjes. Kosten uhm niets. (mijn hele auto ligt vol haha ) En wat Beowulf zegt, brandgevaar. Voor 15 euro wat hout halen bij de bouwmarkt, een spijkertje links een spijketje rechts en hoppa, een kweekbox.

Succes metje kweek.

GrZ Quattro
    tja ik zal morge maar naar de hubo gaan met me laatste geld denk ik en ergens wat hout in de garage zoeken,

thnx , grtz

Leave a comment:

• Quattro
    replied

Ik heb ze de eerste 5 dagen laten groeien onder 4 x 23 W spaarlampen met een totaal van 4500Lm. Kosten nog geen 12 euro. Refectorkappen gemaakt van lege redbull blikkjes. Kosten uhm niets. (mijn hele auto ligt vol haha ) En wat Beowulf zegt, brandgevaar. Voor 15 euro wat hout halen bij de bouwmarkt, een spijkertje links een spijketje rechts en hoppa, een kweekbox.

Succes metje kweek.

GrZ Quattro

Leave a comment:

• saroto
    replied

is echt niet zo veel geld éh ga naar de winkel koop een 33w spaarlamp kost iets van 10euro
    en een tweede bijhangen kost in totaal miss 15-20 euro

Leave a comment:

• beowulf
    replied

Zucht. Neen, gloeilampen werken niet. Dat is volgens mij ook wat jij der nu hebt boven hangen. Want voor een witte spaarlamp geeft die behoorlijk geel licht. Kweken in een kartonnen doos is ook niet echt aan te raden ivm brandveiligheid.
    Als je het geld niet hebt begin je er beter nog niet aan.

Leave a comment:

Bezig...