3 x Fem. AutoMazar
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 3 x Fem. AutoMazar
grtz,
Week 2 (dag 14 - nog 15 te groeien)
SDC10244.jpgSDC10240.jpgSDC10241.jpgSDC10239.jpg
SDC10234.jpg
peace,, skunkerNiet geblowd, Niet geleefd
Comment
-
weer een micro kweek tussen de gewone kweken, als nieuw lid vind ik het een aardige warboel hier
groetComment
-
Niet geblowd, Niet geleefd
Comment
-
Weten we al waar deze planten gaan afbloeien, welke potten er ruimte?
Lijkt wel wat chlorose vlekken te hebben door te veel water. Kan ook nog komen doordat er te veel licht op de wortels valt in die kleine potten.
IN wat grotere lichtdichte potten is geen slecht idee. Daarom vraag ik ook of ze nog gaan verhuizen of dat ze zo zullen afbloeien.Comment
-
Beneden elk bericht staat een zwart driehoekje... daarmee kun je een bericht geven aan het team als je iets te melden hebt over verkeerd geplaatste topics of vervelende berichten.
Comment
-
grtz,Weten we al waar deze planten gaan afbloeien, welke potten er ruimte?
Lijkt wel wat chlorose vlekken te hebben door te veel water. Kan ook nog komen doordat er te veel licht op de wortels valt in die kleine potten.
IN wat grotere lichtdichte potten is geen slecht idee. Daarom vraag ik ook of ze nog gaan verhuizen of dat ze zo zullen afbloeien.
dat was al geregeld voor ik je reactie las, toch bedankt ze staan alle 3 te samen in een grotere bak , en nu beginne ze te knallen (:
heb nog een grotere bak klaarstaan voor over een paar dagen
dag 15
SDC10249.jpg
peace,, skunkerLast edited by skunker; 28 February 2011, 16:33.Niet geblowd, Niet geleefd
Comment
-
-
week 6 - onderste bladerenkleuren geel, voeding geven? of is dit magnesium tekort?
IMG_0302.jpgIMG_0300.jpgIMG_0303.jpgIMG_0301.jpg
grtz skunker.Niet geblowd, Niet geleefd
Comment
-
Serieuzem bazar!!!
Staan jou plantjes altijd buiten @ skunker?
Kan meerdere oorzaken hebben hoor: foute pH, veel te koude voetjes, te veel water of idd voedingstekort. Denk niet dat het Mg tekort is hoor.
Grtz $iRsigpicComment
-
Ik heb ook 2 auto mazar op het moment, mijne moeten nog zo'n 12 dagen voor knippen maar zijn echt super planten. heb bij mijn vorige kweek blueberry gehad en die deden het ook super, zijn allebij aanraders en je planten zien er al goed uit!Comment

Comment