Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek... Lowryder 2 autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste kweek... Lowryder 2 autoflower

Korting op 420shop
    Omdat ik nogal zeer afgelegen in het noordelijk deel van de wereld woon (op een eiland ook nog wel), laat het klimaat bijna niet toe om buiten iets te groeien. Zelf ben ik een liefhebber van cannabis en hier geniet ik dan ook regelmatig van samen met mijn vriendin . Ook is het bijna niet mogelijk om via een legale manier een paar gram bij elkaar te schrapen. Hierbij weet ik niet wat ik krijg en vind ik het dus ook gevaarlijk en onverantwoord, vandaar ook de overweging om mijn eigen kweek binnen te starten!

Heb online 3 gefeminiseerde autoflower zaden besteld (lowryder 2 , mix lowryder-santa maria).

2 plug and grow lampen, groei 125 watt en bloei 250 watt. dit was de beste optie voor mij. ik heb nog 3 kleine reflektorlampjes van 50 watt, wat ter ondersteuning kan bieden voor de groeifase. Lichtfrequentie heb ik op 18/6.

Voor de grond heb ik een mix van cocos, goede kwaliteit aarde en natuurlijk korrels die water kunnen vasthouden. Hierbij heb ik biologische voeding om de planten te ondersteunen bij hun groei en bloei. De bemesting ben ik nog niet zo uit! Ben erover na aan het denken om op basis van vis iets te doen (dit omdat er zo makkelijk aan te komen is).

Ik heb de zaadjes ontvangen en ben ongeveer 5 weken geleden begonnen met het kiemen van de zaden. Ondertussen heb ik in de kelder van ons huis een hoek gemaakt waar ik dan ook de planten zal laten groeien en bloeien.
    De 3 zaadjes heb ik in een plastic glas met water gezet, en geloof het of niet, binnen 24 uur waren ze alle drie opengekraakt.

hierna heb ik ze 2/3 onder de grond gedaan.

Het duurde dus ook enkele dagen voordat de worteltjes goed in de grond zaten.
    Van 2 zaden bleek dat ze vrij snel waren en een bleef helaas een beetje achter.

Het kiemplantje wat dus achter was gebleven, kwam ik achter dat de wortel zich niet goed ontwikkeld had. Was dus vrij nieuwsgierig en heb daarom de grond geopend (wat ik normaal gesproken niet zou doen), en bleek tot mijn verbazing dat het kiemplantje geheel los was van de grond! nu heb deze onpnieuw geplant en gelukkig mag ik dan ook zeggen dat dit kiemplantje er zichzelf door heeft getrokken.

Nadat de eerste worteltjes zichtbaar waren, heb ik ze alle drie verplant naar een iets groter potje. en nu bijna 5 weken later in de grootste pot. en ook tot mijn groote vreugde mag ik zeggen dat het alle 3 dames zijn (het zijn ten slotte gefeminisseerde zaden).

Hier plantje nr 1 (wat ik eigenlijk al van begin af aan kon zeggen dat dit de sterkste van de 3 is).
    Image_013.JPGImage_017.JPGImage_030.JPGImage_032.JPGImage_059.JPG

Hier plantje nr 2:
    Image_014.JPGImage_021.JPGImage_025.JPGImage_031.JPGImage_066.JPG

En hier plantje 3: (dit kleintje heeft wat opstart problemen)
    Image_015.JPGImage_020.JPGImage_027.JPGImage_035.JPGImage_050.JPG

Dit is het eerste deel. in het volgende deel (misschien nog vandaag) zal ik nog meer foto's plaatsen over hoe de dames er nu voor staan!

Gr brs...

Re: Mijn eerste kweek... Lowryder 2 autoflower

Image_004.JPGImage_093.JPGImage_114.JPGImage_043.JPGImage_061.JPGImage_101.JPGImage_094.JPGImage_078.JPGImage_121.JPGImage_128.JPGImage_096.JPGImage_132.JPG

Hier zijn nog wat meer foto's.

wat je misschien constateert is dat er op sommigge bladen het lijkt of eraan geknaagd is! ik kan met 100% zeggen dat ik geen ongedierte aan de plant of kelder heb zitten.
    Misschien heeft het te maken met een vorm van tekort of teveel van.... (geen idee) de planten krijgen voeding 3 maal per week. ik meng de hoeveelheid met +10% water zodat ik weet dat ik niet teveel geef! waer geef ik aan de hand hoe zwaar de potten wegen. dit omdat schimmelvorming te voorkomen! ik zal zeer zeker in de nabije toekomst updates geven en nog meer foto's plaatsen over de vooruitgang van de dames.
    Alle advies is welkom!
    Attached Files
    Last edited by brs; 17 February 2011, 15:38.

Comment

Bezig...
    X