Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Jack Herer en auto gorilla glue/Hydro mars ts1000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dag 23 voor de gorilla's
    Dag 14 voor Jackie

De gorilla's doen het super en alle planten hebben een goei waterbeurt gekregen.

Jackie vertoont op een paar bladeren wat vlekken. Iemand een idee? Is niet super zichtbaar op de foto.
    Attached Files

Comment

Vandaag gemerkt dat er kleine vliegjes in mijn tent zitten. Ik vermoed varenrouwmug. Heb aaltjes en gele plakvallen besteld. Hopelijk kan ik het daarmee inperken. Nog iemand tips?
      Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Diatomeen aarde of zo, kelderkastje gebruikt het ook.

• Disce1988
        Disce1988 commented
        Editing a comment
        @Rreppellsteeltjam gewoon van die aarde een toplaag aanbrengen? Ik hoop dat de aaltjes het gaan fixen. Anders dit als backup gebruiken. Tot nu heeft alleen de jack herer er last van. Moeilijkste kweek tot nu met bladluizen, rouwmuggen en zaadjes die niet ontkiemen.

Dag 26 sinds ontkieming voor de gorilla's
      Dag 17 voor Jackie.

Temp: 29 graden
      Luchtvochtigheid: 50%

Ik heb 4 gele plakvallen geplaatst in de tent en alle plantjes hebben een behandeling gehad met de aaltjes. Een uur na het plaatsen van de vallen al een paar rouwmuggen gepakt.

De gorilla's doen het goed. Vooral de big gorilla. Mooiste plant die ik tot nu heb gekweekt.

Jackie heeft wel last van de rouwmuggen maar groeit wel nog. Hopelijk ben ik binnenkort van alle beestjes af.

Attached Files

Comment

Hoi effe geleden dus nog een tijd voor een update.

Dag 42 voor de gorilla's
        Dag 40 voor Jackie

Temp: 23graden
        Luchtvochtigheid:63%

De varenrouwmug na de behandeling niet meer gezien.

Een week geleden wel even paniek. Kortsluiting op de buitenverlichting. De planten hebben een paar dagen buiten gestaan tot het probleem opgelost was.

Alle plantjes staan momenteel in de bloei. De little gorilla gaat een teleurstellende oogst worden. Weinig toppen tot nu. Gelukkig staat big gorilla er goed bij en doet Jackie het ook niet slecht.

Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ehm, effe controleren op beestjes van buiten de komende tijd!!!

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X