Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x dieselryder met 2x 23watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x dieselryder met 2x 23watt

yoooow,

er zitten vanaf vandaag dus 4 23 watters in de kast.
    ik hoop dat ik hier goed aan doe, en dat licht inderdaad gewicht is!
    fotos:
    DSCF1643.jpgDSCF1645.jpgDSCF1648.jpgDSCF1647.jpgDSCF1644.jpgDSCF1646.jpgDSCF1652.jpgDSCF1649.jpgDSCF1650.jpgDSCF1651.jpg
    hun nieuwe haar staat hun goed vind ik!
    tips zijn welkom!

peace

Comment

Verdorie zeg dat zijn nog grote autoflowers!!!!
      DIe bestel ik voor de volgende kweek

Comment

Comment

bedankt!
          ja ik dacht ook nog van de tornado's horizontaal te hangen, maar daar moet ik nog eens iets op vinden.
          en ik heb nog een 5cm dikke isimolaag liggen vanonder dus die kan ik nog wegnemen in geval van nood.
          ik had er echt niet op gerekend dat die ene zo groot ging worden.

peace

Comment

ze zien er goed uit.

Comment

Een spaarlamp geeft meer licht af als je ze horizontaal hangt. Zo hebje 1) meer ruimte voor je plantjes en 2) hoger rendement.

Comment

UPdate!
                ik zet ze als de kans er is buiten in het zonnetje, die is gratis en beter!
                er komen rond de topjes nu overal kristalletjes als ik het goed heb,
                en de bladstelen worden mooi paars, is dat normaal?
                voor de rest vind ik ze er goed uitzien enkel bij de grooste hangt het eerste 5 vingerige blad helemaal naar beneden, reden?
                ze vullen mijn kamer alvast met een lekker geurtje! ( en de gang ook).
                foto's: DSCF1682.jpgDSCF1680.jpgDSCF1678.jpgDSCF1681.jpgDSCF1683.jpg
                met de lampen horizontaal hangen zal ik me eens bezighouden.

peace
                tips altijd welkom
                Attached Files

Comment

de paarse stelen krijgen ze van stress, licht, temp, te nat, te droog etc etc etc..
                  Niet te druk om maken, ze zien er prima uit.

De onderste bladeren worden tijdens het bloeiproces afgebroken zeg maar, daar haalt de plant nog wat voedingstoffen/energie etc uit voor de bloemen.
                  valt er vanzelf af, gewoon even opruimen als het gebeurt, ook krijgen de onderste bladeren maar een lage intensiteit licht, spaarlampen komen niet zo ver, zullen er nog wel een paar afvallen vroeg of laat.
                  Is normaal dus.

Gaat lekker in ieder geval, dat zie ik wel.

Comment

mooi hoor

Comment

dankje,
                      ze gaan nu lekker goed, rond de topjes mooie kristallen, en topjes beginnen te zwellen.
                      de laatste dagen hebben ze goed kunnen genieten van het zonnetje op ons terras,
                      binnenkort fotoupdate!

Comment

ik heb een probleem gehad met het internet de laatste dagen dus ik kon niet updaten maar nu heb ik foto's klaarstaan.
                        ik vraag mij af wanneer mijn dames klaar voor de oogst zullen zijn want ik vertrek vrijdag naar frankrijk vooor 2 weken dus zal ik maar net erna kunnen oogsten of ik zou ze moeten meenemen, maar dan ruikt heel de auto naar de dames. als ik ze niet meeneem worden ze wel verzorgd natuurlijk, maar ik kan ze niet laten oogsten door iemand anders, en dat wil ik ook niet natuurlijk.
                        ze beginnen wel overal bruine haartjes te krijgen maar de witte overheersen nog steeds.
                        DSCF1737.jpgDSCF1751.jpgDSCF1749.jpgDSCF1743.jpgDSCF1735.jpgDSCF1740.jpgDSCF1734.jpgDSCF1744.jpgDSCF1748.jpgDSCF1738.jpgDSCF1750.jpgDSCF1741.jpgDSCF1742.jpgDSCF1739.jpgDSCF1736.jpg

oordeel zelf maar.
                        dus hoelang zullen ze nog moeten denken jullie?

peace,

Comment

3 weken, 2 dagen, 6 uur en 15 minuten?? Kan zijn dak mis ben. Tis maar een gok.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krim420 View Post
                            3 weken, 2 dagen, 6 uur en 15 minuten?? Kan zijn dak mis ben. Tis maar een gok.

Comment

Zo'n 3 weken geleden werd er in ieder geval gezegd dat ze altijd zon 6 weken te gaan hadden, 2 weken ertussenuit moet nu dus nog wel kunnen als iemand een paar keer water geeft tussendoor.
                              Weet niet of je bloeivoeding geeft maar zie wel wat oudere bladeren die wat beginnen te vergelen, kan het niet duidelijk genoeg zien op de foto's om te zeggen wat ze tekort komen maar week 4-6 bloei vraagt de plant wel wat meer voeding dan voorheen ((met name kalium en fosfor), magnesium tekorten beginnen meestal ook rond die tijd)
                              misschien iets om nog even te bekijken voordat je naar frankrijk afreist

Greetz

Comment

Zo snel op je tenen getrapt? :p
                                Anywayz, ik denk toch wel nog een week of 5.

Comment

Bezig...
                                X