Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekje onder spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekje onder spaarlampen

Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by bosmans; 21 March 2011, 01:31.

Re: Kweekje onder spaarlampen

Je neemt toch best een koolstof filterje.
    Blauw licht is goed voor de groei, geel 827 is beter voor de bloei, je kan beiden ook combineren.
    Hoe hoog hangen je lampen van je spruitjes?

-Heb even je topic verhuist naar Micro kweekverslagen.-

Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Comment

Topic stond bij binnen kweken, daar staan de Grow verslagen, waar men met HPS teelt.

Ja hoor +-10cm is ideaal hoor.

Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Hier nog enkele foto's van m'n meisjes, de grootste zijn nu een 2 weken jong.

100_1341.jpg100_1339.jpg100_1335.jpg100_1340.jpg100_1336.jpg100_1338.jpg

Ik ben nog steeds aant rondkijken voor LED, had hier al een tip gehad om is bij onlinekweken.nl te zien. Ziet er wel goed uit en valt mee van prijs maar nu ben ik een andere tegengekomen ledkweeklampen.nl hier staat meer uitleg over de verschillende kleuren die de lampen bevatten. Iemand misschien ervaring met deze site?

Hier wat info over de lamp die me wel boeide.

De beste lamp om planten te kweken die afhankelijk zijn van de daglengte om in bloei te komen. Onder invloed van 740 nanometer verrood licht wordt het bloeihormoon in de planten geactiveerd waardoor zij sneller in bloei zullen komen wanneer het lichtregime wordt veranderd. Het UVA licht in golflengte 410 nanometer gaat plantenziektes en plagen tegen en stimuleert bij bepaalde plantensoorten de aanmaak van bepaalde werkzame stoffen.
          De verdeling van de LEDs is als volgt: 30 rood 660 nm, 5 blauw 460 nm, 5 oranje 610 nm, 5 UVA 410 nm, 5 verrood 740 nm.

Grtz
          J
          Last edited by bosmans; 24 March 2011, 22:01.

Comment

Bezig...
          X