Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Harlequin van sensi seeds in minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Black Harlequin van sensi seeds in minigrowbox

    Korting op 420shop
    Hallo bende kwekerds,

    Omdat ik nu 2 minigrowboxen heb kan het allemaal iets sneller vooruitgaan en durf ik al eens iets zottere zaadkeuzes te maken.
    M'n G13 haze van barney's farm is ondertussen geoogst, gedroogd, is aan het curen en ben ik al lekker aan het roken. Heerlijk wietje!
    In m'n ander kastje is de magic o.g. kush van Amsterdam genetics haar ding aan het doen. Traag maar gestaag.

    En dus ben ik afgelopen maandag 25/4 opnieuw begonnen met een zaadje in de grond te steken!

    En het is de "black Harlequin" van sensi seeds geworden. Voor mij persoonlijk een iets maffere keuze dus, omdat er maar iets van een 9% THC in zit, en evenveel cbd. Vanaf dat ik begon te kweken wou ik dat al eens doen, maar met 1 plantje per keer kweken wou ik toch altijd liever een soortje waar je effectief heel erg stoned van wordt. Deze black Harlequin is dan ook meer voor mijn vrouwtje. Die wordt graag een klein beetje stoned. En ze houd wel van een lekker smakend rookje. En ik ben nieuwsgierig wat die cbd er bij gaat doen. Iets rustgevende of zo. Een ontspanningkje. Ik hoop haar met dit soortje te plezieren. Blij vrouwtje, blije kapitein fantasie!

    Ma 25/4 stak het zaadje in de grond.
    Vrij 29/4 is het plantje bovengekomen.

    Yihaa!

    IMG_20220429_074029.jpg

    #2
    Altijd weer mooi om een nieuwe babyplantje te zien veel succes alvast, en fijn dat de G13 goed bevalt
    Byeeee

    Comment


      #3
      Happy wife, happy life ! Subke , geniet van de haze, vast lekker ! Succes deze ronde!
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #4
        Onderschat de lagere thc soorten niet, vaak een heel ander profiel aanwezig waar je toch nog aangenaam verrast achter blijft.
        Succes met uw vrouw voor uw vrouw.
        Keep it simple and don’t invent with your mouth.

        Comment


        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Het is een dochter van black domina, dus enige potentie zit er wel in. Ik ben heel nieuwsgierig

        #5
        Het begint hier ook alweer te kietelen, een tweede zelfs een derde minigrowbox zou ook hier welkom zijn!
        Veel succes!

        Comment


        • amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          Ik had bijna een tweede besteld, de belastingen en kadastraal inkomen staken er een stokje voor.. zooo jammer! Maar ik geef niet op, het potje blijft aandikken, misschien wat later dan gewenst, die 2de box komt er zeker!

        #6
        Heb ook al zitten denken om een tweede te kopen, zal waarschijnlijk wel gebeuren in de toekomst. Succes met je tweede kweek

        Comment


          #7
          Allright! I'm back, bitches!

          IMG_20220514_120300.jpg de black Harlequin doet het prima. Ze is nu 19 dagen oud en Ik heb haar 7 dagen geleden verpot in 15 liter plagron royal mix ingewaterd met ongeveer 1,8 liter afgezuurd water. De volgende dag ben ik een week weggegaan voor m'n werk en toen ik terug thuis kwam zag ze er super tevreden uit. Al het water dat ik haar een week eerder gegeven heb was zelfs nog niet op. IMG_20220514_120355.jpg you go grrrrl !

          Peace!

          Comment


            #8
            Mooi meissie hoor , ziet er kerngezond uit

            Succes

            Comment


              #9
              Ziet er zeer goed uit imo

              Ik denk dat we op dezelfde dag het zaadje geplant hebben, maken we er een vriendschappelijk wedstrijdje van? Minigrowbox VS Minigrowbox?
              Een beetje competitie zal de drang om het beter te doen wat aanwakkeren.. En misschien voor meer en betere resultaten helpen leiden, wat denk je Captain?

              Comment


              • Captain fantasy
                Captain fantasy commented
                Editing a comment
                Hey Amanderine, ik kijk met plezier naar je plantje en hoe het evolueert. Maar elke drang naar competitie ontbreekt in mijn persoon. Ik zou ook niet weten hoe dat in z'n werk zou gaan, zo'n competitie. Maar uiteraard vergelijk ik elke wietplant die in een minigrowbox gekweekt wordt met mijn wietplanten in mijn growboxen. En uiteraard probeer ik constant de beste wiet van heel de wereld te kweken. Alleen weet ik niet hoe we moeten vergelijken. Competitie bedrijven dus. Maar het lijkt me dat je het prima doet. Succes in ieder geval! Ik wens je de mooiste lekkerste toppen van het betoverde sprookjesbos toe. En als je vragen of opmerkingen hebt, laat maar komen!

                Groetjes,

                Kapitein fantasie
                Last edited by Captain fantasy; 18 May 2022, 09:30.

              • amanderine
                amanderine commented
                Editing a comment
                Heel verstaanbaar allemaal hoor..
                Ik blijf stiekem, deze en mijn plantje, vergelijken

              #10
              IMG_20220517_192912.jpg IMG_20220517_193154.jpg IMG_20220517_193250.jpg getopt
              Attached Files

              Comment


              • Old dawg
                Old dawg commented
                Editing a comment
                Netjes hoor, 👌 ziet er goed uit 👍

              • giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Ziet er mooi uit!

              #11
              10 dagen geleden verpot naar 15 liter royal mix van plagron ingewaterd met 1,8 liter water.

              Vandaag voor het eerst terug water gegeven ( 1liter, PH 6,3)

              Ni te zot

              Comment


              • Captain fantasy
                Captain fantasy commented
                Editing a comment
                ...een 200ml uit m'n lekschaal toch terug weggekapt na een kwartiertje... Overwateren is den Duvel!

                Peace!

                🔥🐷🐣

              #12
              image_442758.jpg

              ...wazaaaaaaaa...!!!

              Comment


                #13
                IMG_20220519_192231.jpg IMG_20220519_192211.jpg

                ...het groeit...

                Comment


                • Old dawg
                  Old dawg commented
                  Editing a comment
                  Zekers 👍👌

                #14
                G13 is zo'n klassieker die ik ook echt nog eens moet zetten.

                Succes met je nieuwe ronde, ik kom ook af en toe eens kijken.
                Horks Fototopic 2.0

                Comment


                • Captain fantasy
                  Captain fantasy commented
                  Editing a comment
                  Absoluut geen flauw idee. Maar het internet zegt dat "the G- men" in de jaren 60 / 70 in Mississippi een hoop afghaanse rassen gekruist en gekloond hebben. Ze benoemden de klonen G1 tot G23. G13 bleek de stabielste te zijn te zijn.

                • Captain fantasy
                  Captain fantasy commented
                  Editing a comment
                  Zoiets als skunk#1 dus, maar dan anders. Een stabiel soortje als basis om mee te kruisen. Waarschijnlijk zijn de hybrides boeiender dan de G13 op zich. Alhoewel, een stabiele 100% indica killer is wel cool natuurlijk.

                • Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Ja het is uiteindelijk ook maar een naampje voor een bepaald phenotype van de soort, maar hij G13 doet een belletje rinkelen!

                #15
                ...ze drinkt!...

                1 liter water gegeven met 1ml pure Zym en 1 ml Roots spul
                IMG_20220520_135424.jpg onderste node die toch maar over de grond sleepte samen met marginaal 1e blaadje weggeknipt.

                IMG_20220520_135453.jpg ... Het gaat wel lekker in me kasje...


                Comment

                Bezig...
                X