Voor het gemak heb ik nogmaals autoflowers gepakt.
Easy Bud + Royal Dwarf van Royal Queen Seeds.
Lowryder 1 van JointDoctor.
Er zijn natuurlijk altijd nog mensen die hun zaden ongekiemd in (zand uit pap en mams hun tuin) een plastic bekertje stoppen en dan later verbaasd hier op het forum komen vragen of hun zaadje na 2 weken nog kans heeft om uit te komen
.
Natuurlijk heeft ieder zo zijn eigen manier en keur ik niks af.
Zodoende een paar foto`s van mijn manier van zaden poten.
(1) Cocopeat + universele zaai-stekgrond (2) ontkiemde zaden. (3) uitgewassen 3,5L pot
(4) scherfjes op gaten tegen doorvallen korrels (5) bodempje gewassen kleikorrels
(6) pot opvullen met cocopeat, gat in midden voor zaai-stekgrond (7) dit opvullen tot ± 1 cm onder de rand, onkiemd zaadje erin (+5 druppels water) (8) opvullen met zaai-stekgrond
1.nieuwe ronde 009.jpg 2.nieuwe ronde 006.jpg 3.nieuwe ronde 001.jpg4.nieuwe ronde 002.jpg
5.nieuwe ronde 003.jpg 6.nieuwe ronde 004.jpg 7.nieuwe ronde 01798.jpg 8.nieuwe ronde 008.jpg
Om niet te hoeven ompotten (wortelschade en korte groei AF) maak ik een gat opgevuld met zaai-stekgrond in de pot die ik licht vochtig maak. Hierin komt het ontkiemde zaadje (piemeltje omlaag)
en vul dit aan met ± 1 cm zaai/stekgrond.
Door mijn eigen fout met bestellen heb ik de Lowryder1 en Royal Dwarf op 30-4 gepot en de Easy Bud pas op 10-5
.
Dit zijn mijn nieuwe plantjes.
nieuwe ronde 011.jpg nieuwe ronde 012.jpg Lowryder 1.
nieuwe ronde 013.jpg nieuwe ronde 015.jpg Royal Dwarf.
nieuwe ronde 016.jpg Easy Bud.
Ook heb ik nog een WW buiten staan die ook op 30-4 gepot is.
Als voeding gebruik ik Plagron Alga grow + Alga Bloom.
Grt. Polo
Easy Bud + Royal Dwarf van Royal Queen Seeds.
Lowryder 1 van JointDoctor.
Er zijn natuurlijk altijd nog mensen die hun zaden ongekiemd in (zand uit pap en mams hun tuin) een plastic bekertje stoppen en dan later verbaasd hier op het forum komen vragen of hun zaadje na 2 weken nog kans heeft om uit te komen
Natuurlijk heeft ieder zo zijn eigen manier en keur ik niks af.
Zodoende een paar foto`s van mijn manier van zaden poten.
(1) Cocopeat + universele zaai-stekgrond (2) ontkiemde zaden. (3) uitgewassen 3,5L pot
(4) scherfjes op gaten tegen doorvallen korrels (5) bodempje gewassen kleikorrels
(6) pot opvullen met cocopeat, gat in midden voor zaai-stekgrond (7) dit opvullen tot ± 1 cm onder de rand, onkiemd zaadje erin (+5 druppels water) (8) opvullen met zaai-stekgrond
1.nieuwe ronde 009.jpg 2.nieuwe ronde 006.jpg 3.nieuwe ronde 001.jpg4.nieuwe ronde 002.jpg
5.nieuwe ronde 003.jpg 6.nieuwe ronde 004.jpg 7.nieuwe ronde 01798.jpg 8.nieuwe ronde 008.jpg
Om niet te hoeven ompotten (wortelschade en korte groei AF) maak ik een gat opgevuld met zaai-stekgrond in de pot die ik licht vochtig maak. Hierin komt het ontkiemde zaadje (piemeltje omlaag)
en vul dit aan met ± 1 cm zaai/stekgrond.
Door mijn eigen fout met bestellen heb ik de Lowryder1 en Royal Dwarf op 30-4 gepot en de Easy Bud pas op 10-5
Dit zijn mijn nieuwe plantjes.
nieuwe ronde 011.jpg nieuwe ronde 012.jpg Lowryder 1.
nieuwe ronde 013.jpg nieuwe ronde 015.jpg Royal Dwarf.
nieuwe ronde 016.jpg Easy Bud.
Ook heb ik nog een WW buiten staan die ook op 30-4 gepot is.
Als voeding gebruik ik Plagron Alga grow + Alga Bloom.
Grt. Polo

Comment