Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerst kweekje

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
    als je toch TL's wil bijhangen, check dan bij brico ofzo de lampen voor aquariums ed is.. die zijn speciaal gemaakt om de planten in leven te houden dmv voller kleurenspectrum
    succes
    bedankt voor de tip, ga er morgen eens voor kijken, heb hier nog wel ergens een TL houder liggen...

Oorspronkelijk geplaatst door moriskeuh View Post
    Jouw dames zien er al mooi gezond uit ! in welke grond staan ze ? geef je voeding ?
    Die van mij heeft 3 weken op 18/24 gestaan en ze is maar ''50'' cm geworden maar wel nice buds lol
    ik hoop eerlijk gezegd dat de mijne groter worden, in m'n kast kan ik ze nog wel wat hoger laten komen...
    ze staan nu op 18/6 kwestie een beetje kostenbesparend te werken...

]Als ik jouw was zou ik 4 plantjes zetten ipv 2 heb je wat meer ruimte om fouten te maken moest er iets mis lopen..
    dat zal voor een volgende keer zijn, had/heb geen idee hoe groot ze zouden worden, dus heb ik eerst maar met 2 begonnen, volgende kweek mss meer...
    en dan ook mijn kastje een beetje upgraden...

Thx voor de tips, hoe meer hoe liever...

...Limitless...

Comment

Hoe is je kweekje gegaan ben erg benieuwd.
      Ben namelijk bezig met bijna dezelfde opstelling als jou.

Comment

Met spaarlampjes wil je toch juist niet teveel hoogte ? Die lampjes geven een centimeter of 10 effectief licht voor een plant.
        Is het nog wat geworden, of heb je het opgegeven ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Euhm, allereerst, sorry voor het feit dat ik deze topic niet meer verder heb gezet...
          Heb een week of 2 geleden m'n eerste kweek succesvol afgerond...
          Enkele bemerkingen:
          bij spaarlampen: de lampen zo dicht mogelijk bij de plant zetten (+/- 10cm) anders gaan te te veel stretchen
          ik heb namelijk m'n kast moeten ophogen, want ze groeiden veel te snel en te hoog
          gebruik voor een opstelling zoals de mijne autoflowers en/of lowriders, je kan er meer zetten op dezelfde oppervlakte en ze komen zo hoog niet
          Ik heb er ongeveer een goeie 40gr. afgehaald, niet slecht voor een eerste keer en heb er veel mee bijgeleerd

ik begin vandaag met Big Devil en Fast Bud (auto's) we zullen eens zien wat dat geeft
          ook denk ik er aan een hps lamp aan te schaffen voor de afbloei... we zien nog wel

-Limitless-

Comment

Comment

Bezig...
            X