Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner: lowryder 1 Thunder Bloody Mary Royal dwart (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

beginner: lowryder 1 Thunder Bloody Mary Royal dwart (autoflower)

Korting op 420shop
    hoii,, ik ben hier nieuw op het forum, en ga mijn allers eerste kweekje starten,

het was eigenlijk de bedoeling om een buitenkweekje te starten, maar vermits ik een hok in mijn kamer heb gebouwd , en het weer niet meer mee zit is het een binnenkweekje geworden.

ik hat via wietzaadjes.nl mijn bestelling 5 weken geleden geplaatst.
    een week later kwamen ze aan, en heb ik ze onmiddelijk ontiekmt gelegd, :d

toen de vouwtjes waren uitgekomen, hat ik geen foto's gemaakt :s omdat ik gaan deftige camera hat.

5 weken later heb ik er dan eentje gespaard en gaan kopen :d.

de dames zijn nu al aan hun 1.5 week bloei bezig. Maar ze groeien elke dag nog hoger :d

zodaadelijk zet ik er een paar foto's op

Re: beginner: lowryder 1 Thunder Bloody Mary Royal dwart (autoflower)

welkom op t forum happyplant.

ikzelf heb 2 automatic mary,s en 3x LSD staan
    ben benieuwd naar de fotos omdat ik ook automatics heb.

ik ga je topic volgen

gr. merientje
    sigpic

Comment

dit zijn de 3 dames :d foto's volgen de linkse (de grote dus is de lowryder) de middenste de thunder bloody en de helemaal rechtse de royal dwart

100_0375.jpg

de royal dwart heef de 3de week een ongevalletje meegemaakt, ik heb nu 4 tornado's van 23 watt en er is daarvan 1tje recht op haar gevallen; ik was er juist bij toen het gebeurde ze stond helemaal sgeef, en de bladeren waren egt niet om aan te zien, maar ze heeft zig zeer rap hersteld en de bloei komt stilletjes op gang. :d volgende foto's
      100_0033.jpg100_0382.jpg100_0461.jpg100_0408.jpg

de lowryder is echt een zeer mooi plant de foto's zeggen meer dan woorden,
      en bij de lw spits er in de 2 de oksel een 2split van 2 toppen mooi om te zien
      1 foto lowryder 2 3de royal dwart!

Grtjes happyplant
      100_0432.jpg100_0431.jpg100_0358.jpg
      Last edited by ceBep; 17 June 2011, 22:24. Reden: triple post, lees de regels betreffende multi posten.

Comment

Gelukig dat je zo goet neterlants sgryft! Nene, gelieve daar wel een beetje op te letten, leest veel aangenamer zo. Voor de rest ziet her er goed uit, volg zeker je topic! Ben benieuwd welk rookertje hieraf gaat komen!
        Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

dankje musketier.

ik ben ook heel benieuwd wat de opbrengst gaat leveren!
          ik denk wel dat ze langer gaan moeten staan, dan 8 weken
          ben ook benieuwd hoe het met de jouwe gaat verlopen.

Comment

hey welkom happyplant, je plantjes zien er mooi uit. Ik wil ook nog autoflowertjes gaan halen. Ik heb nu haze plantjes staan.

Comment

Last edited by ceBep; 18 June 2011, 19:35. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

Comment

Lees dit ff door, het is wel de bedoeling dat je dit gaat gebruiken!

1. Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd:
                Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.

2. U heeft de quote-functie onjuist gebruikt.
                Zie voor de uitleg:
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Quoten-Citeren

Houd er rekening mee dat het veel tijd kost om het forum schoon te houden!
                Dus neem deze puntjes ff door en hou je aan de afspraken omtrent dubbelposten en verkeerd quoten!!!

Comment

100_0618.jpg De Lowryder

Comment

Hoe hoog hangen je lampen boven je plantjes? Lijkt dat je Lowrider een beetje strekt opzoek naar licht (heb deze winter zelf LR gezet, en was compacter) Opzich kan het niet zoveel kwaad, maar zorg gewoon dat je oftewel je lamp een klein beetje lager hangt, of terug de zon in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Musketier View Post
                      Hoe hoog hangen je lampen boven je plantjes? Lijkt dat je Lowrider een beetje strekt opzoek naar licht (heb deze winter zelf LR gezet, en was compacter) Opzich kan het niet zoveel kwaad, maar zorg gewoon dat je oftewel je lamp een klein beetje lager hangt, of terug de zon in.
                      de Lampen hingen een 30 tal centimeter boven de plantjes;
                      maar bedankt voor je tip! de lampen hangen nu 10 cm lager.

Comment

Eventjes nieuwe foto's van de 3 dames:

Eerste Thunder bloody marry Lowrider #1 Royal dwart
                        100_0705.jpg 100_0720.jpg100_0729.jpg
                        Groepsfoto!
                        100_0732.jpg

Tips altijd welkom!
                        Last edited by happyplant; 20 June 2011, 11:33. Reden: verkeerd geplaatst

Comment

Hey happy plant, ik heb een tip voor je. Volg de adviezen van de moderators op. Die zijn hier niet voor niets.
                          Het is overbodig om een bovenstaand bericht te quoten tenzij je er een gedeelte uit quote. Ook is het dubbelposten niet gewenst. je kan je bovenstaan bericht aanpassen met de edit knop.

Dan nog een laatste tip, gebruik de Enter toets een paar keer om je fotos en tekst wat overzichtelijker te zetten.

Succes met je plantjes
                          Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Waar blijven die fotos?

Comment

ik moet nu even naar een receptie en dan zal ik de nieuwe Foto's posten
                              grts

HP

Comment

Bezig...
                              X