Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fruitschaaltje in de Mgb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    En ja hoor, we hebben rot.
    Morgen ff op het gemakje alles goed doorzoeken, vind ik nog meer dan gaan ze om.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Captain fantasy heeft er 4 in z'n kastje gehad Corleone1933 en dat ging prima.
      Ik heb simpelweg teveel gedieft, te lui geweest met lst, veel stress gehad.

    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      De hoofdoorzaak bij toprot is vocht, 60-70% luchtvochtigheid is erg riskant, al helemaal in combinatie met de afwezigheid van luchtcirculatie (een clipfan bijv).
      In mijn persoonlijke ervaring is geen luchtcirculatie met 60-70% luchtvochtigheid bijna 100% garantie op toprot.

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Ik probeer een beetje te kijken wanneer ik kweek tegenwoordig, omdat ik weet dat als de luchtvochtigheid in de kamer waar de minigrowbox in staat 80 % is, het in de minigrowbox ook wel ongeveer dezelfde luchtvochtigheid zal zijn. Ook met warmtematje en nieuwe afzuiging. Ik wil in maart, april, mei niet met wietplanten in volle bloei zitten. Een hittegolf is trouwens ook niet goed om met wietplanten in volle bloei in de minigrowbox te zitten

    #77
    Met pijn in het hart hebben ik de schaar erin moeten zetten.. 😒
    Meer rot gevonden in beide plantjes.
    Jammer want ik had na alle ellende graag dit kweekje volledig kunnen afronden, nu zijn ze zo 3 weken te vroeg om.


    Evengoed bedankt iedereen voor de hulp en bemoedigende woorden deze kweek. (dat heeft echt geholpen)
    We zijn weer wat wijsheid rijker zullen we maar zeggen. πŸ˜‰
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by Babz; 3 weken geleden.

    Comment


    • Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Neeeeeeeeeeeeeee! Maar... ik ben ook iets te vroeg en heb echt een mongolide plant.. toch ben ik zo high als een malle van verse wiet gedroogd voor de laptop fan uitgang.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Daar had ik ook aan gedacht RickTerboeg, maar het zat zo verspreid dat ik bang was dat het binnen enkele dagen helemaal onder zat.
      Het zat er ook opeens, van de ene op de andere dag leek het wel.

      Haha nou laten we hopen dat de mijne ook zo zullen zijn Eclecticon πŸ€ͺ

    • stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ik vermoed wel dat een verwarming matje wel zal helpen om de temperatuur boven het dauwpunt te houden (dat gaan we zien aan het einde van mijn kweek πŸ˜…). Die van minigrow worden zijn 30 watt en kun je instellen via de bediening panel (wel nu uitverkocht alleen...)
      Last edited by stef273; 3 weken geleden.

    #78
    Ik had vorige week een topje van de Strawberry Banana apart gelegd om te proeven. πŸ‘€
    Gisteren wat gerookt en gek genoeg voel ik wel een lichte high.
    Wordt er niet super stoned van, had ik ook niet verwacht, maar toch meer dan ik dacht.
    Dus dat is een leuk wietje voor overdag of voor wanneer je nog actief wil zijn.
    Nog ff wachten hoe de Critical orange punch zal ze zijn, had stom genoeg daar geen snoeptopje van opzij gelegd.
    Het hangt nu 4 dagen te drogen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Babz; 3 weken geleden.

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Maar kun je nagaan wat de potentie had kunnen zijn als ze nu al zo'n effect heeft... πŸ‘€

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      snel opnieuw zetten dan maar 😁

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Haha ja zou ik wel moeten doen Alzheimer, alhoewel ik nog meerdere heerlijke soortjes heb liggen.
      M'n Black widow bv was ook echt een kneiter stoned wietje, heerlijk! πŸ€ͺ

    #79
    Moet je zien wat een verschil in volume, is gewoon gehalveerd joh zoveel vocht zit er in, maar was ook wel een beetje te verwachten. πŸ‘€
    Ze moeten nog wel effe een paar dagen dus misschien houd ik nog wat satΓ© stokjes over op het eind! πŸ˜‚πŸ˜­
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja deprimerend beeld is dat. hopelijk word je er toch goed knetter van

    #80
    Zo de dames zitten al in hun potjes.
    Moest ook wel want ze waren zo snel droog, ze zouden anders te droog worden.
    Ik moet wel ff goed de lv in de gaten houden en vaak genoeg burpen, hoewel de Strawberry Banana op een mooie 62% zit, de Critical orange punch zit nog wat hoger.


    πŸ™‹
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Voelde echt wel fijn hoor Greyvol, om eindelijk weer wat in m'n potjes te hebben. 😊
      Hoe gaat het aan jouw kant?

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ja mooi hè, bij mij duurt het ook niet lang meer, 2 weken nog
      Automaatjes vorige week ontkiemt, en kan niet wachtten op de volgende ronde Santa Maria van Cees

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ahh fijn man! Greyvol
Bezig...
X