Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry cookies van sssc in mgb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Echt ongelooflijk he, hoe snel dat spul groeit. Nu groeit ze lekker de hoogte in. Net 2 weken oud! Wel 7 liter pot dus dat vertekend het beeld wel, maar toch
    Attached Files

    Comment


      #17
      Wat denken jullie, een overschot van iets? De gele verkleuring richting de randen van de bladeren?
      Attached Files

      Comment


      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Ik zie het als de jongheid van het blad, tenminste bovenste blad bedoel je neem ik aan?

      #18
      Nou ik bedoel de gele verkleuring, ik weet niet precies hoe ik het moet leggen, ik zie namelijk kleuren niet zo goed (erg handig met deze hobby). En er zitten ook soort van gaatjes/vlekjes op sommige bladeren. Zie 1e foto.
      De 2e foto zie je een soort lelijke vertekening.
      Zal dit alles toch door nog door overschot aan water kunnen komen? Het is we al een stuk minder nat inmiddels
      Attached Files

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Kan ja, maar niet zon probleem toch? gewoon pot tillen en wateren aanpassen.

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Nou in het eggie leek het wel "erger" dan op de foto. Maar het lijkt nu wel wat te zijn bij getrokken. Ik hou het in de gaten

      #19
      Deze dame groeit ook lekker door.
      Attached Files

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Gek idee om kleinere potten te gaan gebruiken 🤔 om het gemakkelijker voor jullie te maken om te tillen bedoel je dan? 🤔Meer plek voor een grotere plant? 🤔Terwijl, hoe meer aarde hoe meer wortels hoe meer plant hoe meer buffer hoe gemakkelijker en beter je kan kweken. Denk ik dan 🤔 klein potje klein plantje , groot potje groot plantje?

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Zo groot is de MGB niet toch? 11 liter lijkt me voldoende om alles op te vullen..

      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Yep, 11 liter lijkt me voldoende. Ik wil in het vervolg ook kleinere planten kweken. De vorige en huidige kweekje zit ik steeds tegen de diffuser aan en dit wil ik voorkomen. Daarnaast zal een kleinere plant ook een (iets) lagere LV hebben lijkt me.

      #20
      Ze groet lekker door. Vandaag begonnen met het plat leggen van de stam. Heul voorzichtig.
      Attached Files

      Comment


        #21
        20 dagen boven de grond.
        7 dagen op 12/12
        Het valt me op dat haar bladeren een stuk groter zijn dan de vorige kweekjes (orange bud/northernlights). Ik zie nog steeds de verkleuringen maar wordt wel steeds minder.
        Attached Files
        Last edited by stef273; 2 weken geleden.

        Comment


          #22
          Vandaag precies 3 weken oud 🥳.
          Nog ff wat verder plat gelegd gisteravond. Deze foto's zijn van vanmorgen. Ik stoor me wel aan de eerste set bladeren die vervormd zijn, maar ik zal ze maar laten zitten. Blumats sindsdien beetje bij beetje verder dicht gedraaid en water huishouding lijkt nu op orde. Mijn knijpnat was te nat. Zo doende leert men.
          Attached Files
          Last edited by stef273; 2 weken geleden.

          Comment


          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Ik denk ook wel dat het scheelt dat ik nu de kleine blumat gebruik. De aarde bovenin droogt natuurlijk sneller uit, en als je daar meet wordt er meer water gegeven en resulteert in meer water onderin de pot.

          #23
          22 dagen boven de grond.
          9 dagen op 12/12.
          Gisteren nog wat grote fan leaves weggestopt om de onderliggende nodes in het licht te zetten. Vanavond met lst clips wat lst toegepast.
          De vroege bloei is begonnen, nu gaat het stretchen komen, ben benieuwd
          Attached Files

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Ziet er netjes uit!

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Thanks giinnoo! Ben ook best tevreden hoe het gaat

          #24
          Begint al een mooi bosje te worden zo. Sta er nog steeds van versteld hoe snel dat spul groeit..
          Attached Files

          Comment


          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Thanks guys!🙏

          • RickTerboeg
            RickTerboeg commented
            Editing a comment
            Ook hier hoe meer rondjes, hoe beter de ronde verloopt, mooi om te zien.

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Dank Rick!

          #25
          Ze begint al lekker met strekken. Ze heeft lekker de ruimte gelukkig dus ik kan gerust een lang weekend weg straks.
          Ze had in het begin wat last van vergeling maar ziet er nu gezond uit imo. Mooi groen en minimaal verbrandde puntjes (minder dan m'n vorige rondjes).
          Attached Files
          Last edited by stef273; 1 week geleden.

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit zo!

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Thanks Giinnoo!

          #26
          26 dagen boven de grond.
          13 dagen op 12/12.
          Leer momentje gehad met m'n northern light. Die had ik niet gediefd, dus veel los spul onder in. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren, meteen maar even gediefd bij deze dame. En de hoofdstam nog maar weer eens naar beneden gebonden. Deze dame strekt ook wel aardig moet ik zeggen. Misschien dat ik nog meer toppen weg haal, zodat het kan focussen op minder, maar hopelijk grotere colas.

          Lampen staan net aan dus nieuw groen is nog vrij licht qua kleur.
          Attached Files

          Comment


          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Denk ik ook ja. Vooralsnog bevalt die 7 liter pot prima.

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Ik moet zeggen dat zo'n klein kweekje wel bevalt. Ik kan haar (vooralsnog) prima draaien en overal bij, heerlijk. Even kijken of ik nog zo blij ben na de oogst, maar we gaan het zien😆. Als ik 30 gram er af haal ben ik blij.

          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            I hear ya. Ik ben nu al happier met m'n kleinere pot met m'n big bud kweekje, gewoon werkzamer. 👍

          #27
          Nog ff laatste kiekjes voor ik vertrek. Gisteravond nog wat lst toegepast. Vaatje tot de nok bijgevuld.Ze ziet er gezond uit moet ik zeggen. Zie ook al wat bloei haren verschijnen bij de topjes. Ben benieuwd hoe ik haar maandag aantref!
          Attached Files

          Comment


          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment

          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Viel spass! 🍻

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Dank!

          #28
          Ze hebben hier gewoon een coffeeshoo joh haha. Nooit gezien op een festival. Niet goedkoop alleen...
          Attached Files

          Comment


          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Alleen cbd blijkbaar,...

          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            . kan je beter zelf een plantje zetten 😇

          #29
          Zo, weer terug in het land der levenden. Was erg benieuwd hoe ik haar zou aantreffen! Dame is toch nog flink gegroeid. Ze is nu al groter dan ik vantevoren had gedacht Hehe. Nou ja we gaan het zien. Witte pistols zijn duidelijk te zien.
          Ze heeft goed gedronken uit het vaatje.
          Zo trof ik haar vanmorgen aan.​
          Attached Files
          Last edited by stef273; 3 dagen geleden.

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Tevreden 😌 plantje zo te zien!

          • Eclecticon
            Eclecticon commented
            Editing a comment
            Hoe heb jij het gedaan met die kleine fan die erbij zat?

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Die heb ik op het plafond tegen de heatsink geplakt, op exact dezelfde manier als de mgb 21. En met een extra T splitsing aangesloten.

          #30
          Zo dan, de dame blijft maar strekken. Gister avond met wat lst clips aangebracht. Nog even en ik moet haar extra binden (op dit moment alleen hoofd stam gebonden).
          Ik wilde graag een klein plantje, dame zegt nope😆
          Attached Files

          Comment


          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            "Fok joe! Ik word gewoon lekker ook groot, ullepuh!" 😁

          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Haha echt he!🤣
        Bezig...
        X