Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Watermeloen race

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dit is wat ze zeggen op de officiële site wat betreft de diffuser. Screenshot_20241219_104547_Chrome.jpg Screenshot_20241219_104525_Chrome.jpg

Comment

• Deviezepresident
      Deviezepresident commented
      Editing a comment
      Grow Co ik wil juist van elkaar leren, dus mijn kweekverslag wordt alleen maar beter als we elkaars ervaringen uitwisselen.

• Deviezepresident
      Deviezepresident commented
      Editing a comment
      Oh en complexe teksten schrijven en interpreteren is soort-van mijn werk, dus daar word ik alleen maar enthousiast van

• Traveller1
      Traveller1 commented
      Editing a comment
      Dan vind je lr2 waarschijnlijk hatstikke leuk!!

Celine, Aimee en Bente (in die volgorde). Bij Celine de diffuser erop gezet.

Ik heb het idee dat door het weghalen van de diffuser de planten lager blijven met kleine internodes, maar dat is niet meer dan een anekdotisch onderbuikgevoel.

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

Comment

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Niks mis met anekdotisch onderbuikgevoel.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Uiteindelijk is ervaring de beste graadmeter, dus slim dat je het gewoon zelf probeert met en zonder diffuser, ben benieuwd wat je ondervindingen zullen zijn.

• Traveller1
      Traveller1 commented
      Editing a comment
      Dat kan best hoor, des te feller dat licht des te korter de nodes, want ze hoeven niet te strekken.

Balans zoeken gaat het om.

Vrienden - I’m back! Er is een hoop gebeurd in het leven, sommige leuk, sommige minder, maar uiteindelijk is de uitkomst goed, en daar gaat het om. Genoeg over mij.

De dames zijn uiteindelijk uit de voegen gebarsten: ik gebruik geen 19L potten meer in de MBS. Verder heeft mijn vakantie toch wat roet in het eten gegooid, ze gingen net strekken. En mijn plantenverzorger wist niet zo goed wat er mee te doen. De boel is inmiddels gedroogd, bijna geknipt en ondertussen aan het curen. Het was nogal veel om te knippen, en ik ben ook gewoon notoir lui, dus eigenlijk is het meer knippen tijdens curen.

Ik moet de fijne kneepjes nog leren, en dus net iets te lang met te lage luchtvochtigheid gedroogd, waaardoor de geur wat generieke wietlucht heeft. Echter: ze doet wat ze moet doen echt goed. Totale ontspanning, munchies en vooral heerlijk in slaap vallen.

Als ik klaar ben met knippen (nog wat mini popcorntjes te gaan), zorg ik voor een foto van de opbrengst.

Inmiddels zijn we natuurlijk ook weer begonnen aan een nieuwe ronde: Alien OG, Royal Skywalker en Sour Diesel (allen RQS). De Sour Diesel had een valse start, dus daar is een nieuw zaadje in gegaan en die loopt dus wat achter. Ik open binnenkort een kweekverslag.

last but not least: ik ben zeer ontevreden over mijn alias hier. Mislukte poging tot humor. Ik ga binnenkort over op een andere naam en laat jullie weten welke.

tot snel!

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Welkom terug!!
      Die smaak komt wel goed na een tijd curen, bijna altijd

Deschonepresident?

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Welcome back vice president 👍🏻

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ik moet steeds denken aan de Vieze man van Van Kooten en De Bie bij jouw alias.
      Not sure if that's a good thing... 🤔😂

Welkom terug!

148g. Niet slecht voor een tussendoorkweek met perikelen. Met mijn +/- 1 / 2 gram per week consumptie kom ik de 3e wereldoorlog wel door.

Ze gaan nu in de terp lock bags van Grove Bags en dan de kelder in. Geen idee of die zakken werken. We gaan het meemaken.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Deviezepresident; 5 May 2025, 13:44.

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      3 mgb’s lekker hoor!

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      80/80 heb je genoeg aan 200 watt.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment