Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kast try-out.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kast try-out.

Gaan met die banaan, zie de kleine groeien!!
    En de toppen blijven komen,
    die lamp is echt super, ik merk het verschil enorm.
    Oja en nu de temperatuur buiten aan het zakken is, hoef ik de fans niet meer op volle toeren te laten draaien.
    Alles verloopt prima.

Image1195.jpg Image1194.jpg Image1193.jpg Image1192.jpg Image1191.jpg

4 weken bloei:

Image1211.jpg Image1210.jpg Image1209.jpg Image1208.jpg

Groeten, Stealth.
    Last edited by Stealth; 29 August 2011, 22:25.

Comment

Ik zou die plant wat benden en korter bij de lampen zetten

Comment

hee yo, ziet er goed uit. plantjes dichter bij de lamp is een goede tip.

heb nog een leuk linkje voor lampen.: http://540500.mijnwinkel.nl/shop_ant...EB7101184CEFCC

veel geluk nog, k zal nog wel eens komen piepen

Comment

Bedankt voor de link, ik had geen idee dat er spaarlampen zijn met zoveel Lumen.

Image1218.jpg Image1217.jpg Image1216.jpg Image1215.jpg Image1214.jpg

Het splitten is gelukt, daar gaat ze:

Image1212.jpg

Groeten!
          Last edited by Stealth; 30 August 2011, 19:21.

Comment

jaja ge zijt ook goe bezig zien ik. Schoon gezond kleur. Keep up the good work
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

Comment

Nouja, dat kan wel beter.
              Maar je mag niet vergeten dat die grote plant al van februari is. :p
              Daar is echt wel wat met misgelopen voor die kast.
              Ze is pas sinds die kast op iets beginnen lijken.
              Dus ik ben tevreden met alles wat ervan komt,
              zonder extra hulpmiddelen.

De kleine daarintegen,
              die heb ik nu een week of 3 staan en die zie ik op korte tijd toch serieus groeien.
              En wat ik vind, een gezondere groenere kleur heeft.

Image1234.jpg Image1233.jpg Image1232.jpg Image1231.jpg Image1230.jpg

Ik heb echter nog veel te leren. Maar zie daar enorm naar uit!
              Groeten.

Oja, en ik doe wel eens iets aan die mottige foto's maar dit is alles wat ik momenteel voorhanden heb.

Comment

Comment

Bedankt voor de tips alvast,
                  wel aangezien ik 1 grote en 1 kleine plant staan heb en ik een blower ben,
                  riek je eigenlijk weinig verschil met anders.
                  Eens ik er 4 in plaats zorg ik wel voor die filter maar mijn grote staat nu 5 weken in bloei en ik ruik amper iets.
                  Gsm was stuk, een nieuwe gekocht, moet hem nog wat leren kennen dus foto's zullen voor later op de week zijn,
                  maar ik kan alvast verklappen dat er ENORM veel veranderd is de afgelopen dagen.
                  Groeten!

Comment

Gaat lekker man. Hoe kom je trouwens aan die kleine zwarte ventilator op de bodem?
                    sigpic

Comment

IMG00009-20110905-2213.jpgIMG00008-20110905-2213.jpgIMG00007-20110905-2213.jpg
                      IMG00006-20110905-2213.jpgIMG00005-20110905-2212.jpgIMG00004-20110905-2212.jpg
                      IMG00003-20110905-2212.jpgIMG00002-20110905-2212.jpgIMG00001-20110905-2211.jpg

Het wit op de bladeren dat je kan zien is geen ziekte ofzo,
                      maar wat overblijfselen van kalk uit het water.
                      Geen idee of dit voor problemen zal zorgen, nog niet veel over tegengekomen,
                      maar ik geef ondertussen ook geen water meer op de plant zelf.

Oja en ik ben nu 5 weken bloei, komt er niet zo'n moment dat ik wat 'randbladeren' weghaal?
                      Dat snap ik nog niet volledig..
                      Thx.
                      Last edited by Stealth; 5 September 2011, 22:29.

Comment

bladeren kan je allerbest niet weghalen, de toppen halen uit de bladeren de energie om te groeien
                        daardoor gaan ze na een tijdje geel zien
                        maar als je echt gele en loshangende bladeren hebt mag je natuurlijk verwijderen
                        groetjes

& die lamp, het kan aan kleur type liggen al geef ik geen zeketheid
                        kan je wel zeggen dat ik gisteren nog heb gelezen van dat een blauw spectrum minder internodes teweegbrengt dus
                        minder vertakkingen

Comment

Bedankt daarvoor!
                          Net voor het slapengaan (ja ze staat bij me op de slaapkamer) zet ik de fans wat zachter,
                          en de Fluora lamp af, dan blijft ze mooi op temp zonder al te veel lawaai te maken:
                          6h 4x spaarlamp (fans stil) (fans luid)
                          12h donker (geen fans, wel verluchting)
                          zo doe ik het nu al een week of 3.
                          Ik weet dat het de bedoeling is dat je in de donkere periodes ook lucht in en uitblaast maar dit heb ik nog niet gedaan, en het lukt tot zover ook. Maar ik wil eerst eens de ganse elektrische kant herbekijken alvorens ik onnodige kosten ga maken. Ik ben niet content over mijn kabels die onderaan de kast uitkomen, ik wil die achteraan de kast langs de buitenkant, zo kan ik ook meer ruimte benutten binnenin.
                          Dat is iets voor binnenkort..

Foto's van de 6h licht zonder Fluora lamp:
                          IMG00014-20110906-0019.jpgIMG00013-20110906-0019.jpgIMG00012-20110906-0018.jpg
                          IMG00011-20110906-0018.jpgIMG00010-20110906-0018.jpg

Yow.

Comment

ziet er weer goed uit he. als je 's nachts de fans afzet kan dat geen kwaad ze, gewoon goed opletten voor toprot.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

Comment

zoals als hierboven vermeld staat, zou nog wel op zen minst zien dat er wat ventilatie is, maar enkel binnen in dus geen in en uit, anders gaat de temperatuur naar beneden, buds die stilligen gaan gemakkelijker rotten, als voorbeeld, wiet drogen daar is ventilatie zeker in kleine ruimte belangrijk, maar wat je ook doet gewoon opletten voor toprot,

Comment

Thx guyz,
                                de enigste oplossing hiervoor is bij mijn weten een tweede tijdschakelaar gaan kopen.
                                En de fans op deze aan te sluiten,
                                ik heb op dit forum eens gelezen dat je ze een kwartier aan, en een kwartier af kan zetten tijdens de nacht.
                                Lijkt dit een goed plan, of is zoveel niet eens nodig?
                                Groeten!

Comment

Bezig...
                                X