Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Super mooie mini kweek man! Was wel spannend om te zien hoe ze begon, maar uiteindelijk kwam het dubbeldik goed. 1 van de mooiste die ik heb gezien in een minigrow one. Fijn ook om te weten dat dit een goeie soort is voor minigrow.
Hey bedankt voor het compliment joh.
Let wel, je moet wel flink lst toepassen om het passend te maken, maar ik heb tot nu toe 8 van de 10 soortjes prima kunnen kweken in de Mgb's.
Lang verhaal kort Groen blad vergeeld sneller omdat je de afbraak van chlorofyl gelijk ziet. Dat pakt de plant als hij N en P nodig heeft
Paars blauw rood blad blijft langer fris doordat anthocyanen de kleur domineren en trager afgebroken worden.
Blauw blad word ook leeg gezogen maar zie je minder snel omdat omdat die kleur vaak over of door het groen zit
Ik wilde dit dametje eens even goed bekijken.. 👀
Ze is wat minder mooi met haar foxtails, maar als ze maar lekker blijft aanzwellen. 😊
Her en der al een verdwaald amber trichoompje trouwens. 20250420_090051.jpg20250420_090047.jpg
Heb de 2 reserve dametjes uit de tent bij m'n andere dame in de Mgb gezet.
Ik denk dat ik ze uiteindelijk gewoon in een 11L pot zet(Cocos) in de andere Mgb.
Zolang ik die kastjes nog heb why not use them? Ze verbruiken toch geen drol. 20250425_092921.jpg
Ja misschien doe ik dat ook wel stef273
Misschien houd ik ze beide wel, altijd handig ook om in te drogen als er plantjes eerder klaar zijn in m'n tentje. 👍
Comment