Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Big Bang onder spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x Big Bang onder spaarlamp

Korting op 420shop
    Yo growers,

Heb mijn plantjes van buiten naar binnen gehaald, in een tentje secret jardin 60x60x140 met bloeilamp 250watt plug and grow(spaarlamp).

De zomer liet te wensen over, na een week of 3/4 afdekken en een week of 2,5 in de tent op 12/12 lijken ze lekker door te bloeien zelfs zo dat ik mijn twijfels krijg over de vooruitgang.
    IMAG0250.jpg
    Mijn bladeren krijgen witte stippen en die stippen worden bruin enz... zover laat ik het niet komen die bladeren haal ik snel weg. Mijn topjes begonnen lichtelijk bruine draden te vertonen, maar nu schieten ze door en beginnen opnieuw witte draden aan te maken, sinds 1,5 week ben ik begonnen met bloei voeding van ata terra max, dit lijkt goed te werken maar die twijfels????

Heb wat fotos gemaakt misschien heeft iemand wat tips???

IMAG0247.jpgIMAG0248.jpgIMAG0251.jpg

Groeten Robbert

Re: 4x Big Bang onder spaarlamp

die moete nog wel even verder bloeien.

lol, bedoel je met die witte stippen die bruin worden de trichomes mischien, die kan je beter laten zitten, daar zit je THC in.
    verder zien ze er groen genoeg uit, laat ze nog maar enkele weken genieten van die plug and grow lamp.
    neem maar een week of 9 bloeitijd onder zulke lamp, die reken je dus vanaf moment dat ze zijn gaan bloeien.
    overigens is dit maar een richtlijn, je vermeld niet duidelijk hoelang je zu nu al 12/12 hebt staan.
    wanneer ze klaar zijn zie je best aan die trichomes (kristalletjes op de bladeren), zijn ze transparant is de plant nog niet klaar, meer info vindt je op dit forum
    (even zoeken op trichomen).

rustig verderdoen en goed kijken naar die trichomen.

succes

Comment

......
      Last edited by bobbys; 18 November 2011, 13:51.

Comment

Zijn het autoflowers?

Comment

Bezig...
        X