Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekje 1 plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste kweekje 1 plant

Korting op 420shop
    Goedendag allen,

Ik ben begonnen met mijn eerste kweek, waar het eigenlijk bij het begin al misloopt. Nadat ik
    na een impulsieve actie meteen naar de growshop ging om wietzaadjes te kopen kwam ik er na
    wat informatie te hebben gezocht op het internet achter dat ik eigenlijk verkeerde zaadjes gekocht had.
    Het zijn zaadjes van een purple power plant, die eigenlijk meer geschikt is voor buiten. Omdat de zaadjes nogal prijzig zijn en ik het toch eerst allemaal wil oefenen heb ik toch besloten om door te gaan. Denken jullie dat dit zin heeft?Afbeelding 306.jpgAfbeelding 307.jpgAfbeelding 308.jpg

Dit is het kweekkast hij is 45 x45 En de hoogt die ik zou kunnen gebruiken is 1,50 meter. zou ik de plant uiteindelijk zo groot kunnen laten worden of kan ik de plan beter wat hoger in de kast laten zitten? Verder hangen er 3 spaarlampen van 23w in en heb ik de binnenkant niet met folie bekleed omdat de binnenkant wit is. Is dit goed of kan ik er beter folie tegen aanplakken. ?

Re: Mijn eerste kweekje 1 plant

Ziet er leuk uit!
    Ik zou wel m'n plantje dichter bij de lampen zetten..

Dwarf the sh*t out of her.
    Klok op 12/12
    Potje klein houden
    en niet geschoten is altijd mis.

Comment

zaadjes die meer geschikt zijn om buiten te planten kan je ook in een kast zetten hoor, zal gewoon een beter resultaat geven als ze buiten staan, maar het is het proberen waard want is wel een lekker soortje hoor
      En als je hem niet te groot wil laten worden gewoon snel in bloei zetten (12 uur licht) en dan komt dat wel in orde hoor.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

Comment

Zou die lampen gewoon aan het plafonnetje hangen, en dan de planten eronder.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

je kan ook toppen om de plant wat kleiner te houden, dat kan ik zelfs

Comment

Het doel van toppen is om planten breder te laten groeien. Niet om ze kort te houden.
            Breedte wil je juist niet, met 3 kaarsjes erboven, of je moet gaan scroggen.

De lampen moeten er zo dicht mogelijk op, weinig water geven en meteen op 12/12 zetten.
            Zo hou je ze "klein".
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

lamp mag gerust tussen 3/5 cm vanaf
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ah ok bedankt dan ga ik gewoon zo verder. Ik had de lampen op 24/0 staan las ergens dat dit bij
                het begin beter was. maar zal hem nu over gaan schakelen naar 12/12.Betekent dit trouwens dan ook dat ik de luchtvochtigheid
                omlaag moet doen? En de witte binnenkant is goed zo?of moet er nog folie overheen?

Zo ziet het plantje er nu uit lijkt een beetje uitgerekt of niet dat zal dan wel door die 24/24 komen.
                Attached Files

Comment

Nope, dat strekken komt door de afstand tot je lichtbron.

Wit is goed.
                  Reflecteert vaak beter dan folie.
                  Hoge LV is zeker in het begin alleen maar goed.

Pot tot de rand vullen met aarde (steeltje ingraven) en nog 2 a 3cm dichterbij je lamp
                  Komt t vast goed.

Comment

Hij begint nu wel erg krom te groeien heb het gevoel dat de bladeren te zwaar worden voor het steeltje. Iemand
                    enig id wat ik hieraan kan doen?

Comment

Comment

Hoeveel watt zijn die phillips tornado?

Comment

Dat scheef komt gewoon omdat ie naar het licht toe groeit want hij (hopelijk een zij) staat niet recht onder de lamp
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Comment

Als je toch spaarlampen gebruikt en geen last hebt van je temps kun je ze zo koort mogelijk hangen lijkt me.
                              Bespaart je volgens mij dat ze erg groot worden en dat je in plaats van een mooie hoofdtop allemaal kleine zijtopjes krijgt.

Comment

Bezig...
                              X