Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OG kush Foto RQS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

OG kush Foto RQS

Korting op 420shop
    ​​Beginnende micro kweker hiero.

Na een belabberde kweek van vorig jaar (in ongeïsoleerde schuur, kou niet overleefd), heb ik besloten om maar weer eens een poging te wagen.

Ik kweek in een 40x40cm tentje met een kleine afzuiger en een (65 hele wattages ​) full spectrum ledlamp. Ik heb, inmiddels 9 weken geleden, een zaadje OG kush geplant van RQS. Vroeg getopt, LST toegepast en uiteindelijk aan het eind van de veg/begin flower onderin het meeste weggehaald. Zit nu aan het eind van week 3 sinds12/12 en dit is het restultaat tot nu toe. Zal later nog updates delen met betere foto's.

Hoeveel opbrengst zou hier realistisch droog afkomen gezien de vrij zwakke lamp?
    En tips zijn uiteraard welkom ​

P.S. Ik gebruik voeding van Plagron voor groei en bloei, ph min en de bodem is verrijkt met supermix.

image.png​
    image.png​

​
    Last edited by Japie420; 18 June 2025, 14:10.

Suc6 !!
    En nu t andere uiterste proberen kweken met max temp
    Opbrengst kan variëren van 30 tot meer dan n ons theoretisch gezien.
    Maar vooral genieten van de hobby is t belangrijkst

Comment

• Japie420
      Japie420 commented
      Editing a comment
      Thanks! Dit is weer het tegenovergestelde van vorige kweek inderdaad haha.

Eens, het gaat me ook meer om de ervaring dan hoeveel ik er vanaf kan halen. Was gewoon benieuwd wat jullie verwachten, heb zelf geen flauw idee namelijk. Rond de 50g hoor je mij zeker niet klagen 🤞🏼

Leuke setup ik volg!

waar heb je dat tentje vandaan als ik vragen mag?
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

• Japie420
      Japie420 commented
      Editing a comment
      Top! Ik heb dit tentje gekocht via: https://www.cnnbs.nl/nieuw-leer-kwek...grow-kweekset/

Echt een perfect formaatje voor mij. Je kunt er 4 kleine plantjes in kwijt of zoals in mijn geval 1 'grote'.

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Ik zie het, ik zag in je verslag dat er 30x30 stond vond het al raar haha tentje is 40x40

• Japie420
      Japie420 commented
      Editing a comment
      Je hebt helemaal gelijk, foutje!
Bezig...
X