Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MGC 55W - Purple Lemonade

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik heb net even de kweekverslagen op GrowDiaries bekeken en het lijkt erop dat de plant rond week 6 stopt met groeien. Dus ik heb waarschijnlijk nog ongeveer 1 week en 2 dagen voordat de rek volledig benut is.

Hopelijk is tegen die tijd het netje helemaal vol. Mocht dat niet het geval zijn, dan schuif ik de plant iets naar rechts, zodat er links ruimte vrijkomt voor een nieuwe plant in de volgende ronde.

Ik hou deze ronde me oude leds erin op 65W.

volgende ronde 55W!!
    Attached Files
    Last edited by Minigrowcase; 15 October 2025, 20:47.
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Mee eens, maar het is altijd goed gegaan voorheen ook. Dus dacht waarom niet? Binnen 11 weken oogsten😅

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ik vind auto toppen wel goed maar missen potentie en smaak vergeleken met n fem versie

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Bij veel wel inderdaad

Beste growers,

Ik heb helaas mijn kweek af moeten blazen, onze schoonmaakster poetst er altijd normaal x er overheen en nooit wat door gehad tot gisteren… Het vervelende is dat haar man bij de blauwe petten werkt, als ik het meteen zou verwijderen was er niks aan de hand en werd er geen melding gemaakt.

Dus het kastje komt binnenkort in de verkoop samen met nog wat andere spullen o.a lampen die 3,3 umol/j leveren, gloednieuw!
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Je had ze toch eerder te vondeling moeten leggen, nu kunnen ze de weg naar huis vinden.

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Kinderen vinden alles.

• Zazaris
      Zazaris commented
      Editing a comment
      Wat een kortzichtige trien. Meteen weg ermee idd. In je eigen huis jou gaan vertellen dat je 1 plantje niet mag maar ondertussen zit manlief thuis elke avond een biertje te drinken. En idd zo belachelijk dat je wel bier mag brouwen maar geen wietplant mag.
Bezig...
X