Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sprookjesbos in de minigrowbox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

07/06/26

3 × apple fritter van Zamnesia

Dag 58 effectieve bloei

Amai.... mn flash stond nog op toen ik daarjuist een foto ging trekken van de apple fritters, en ik verschoot me een bult...

20260607_211138.jpg

... da zijn veul kristallekes.... bling bling!

Minder spectaculair zonder flash, maar het wordt zeker een mooi wietje!

20260607_211218.jpg 20260607_211237.jpg

nom nom

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Knipafval moet je apart houden en olie van maken ofzo. Goed spul

• Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Uiteraard hou ik alle knipafval bij om te verwerken tot lekker spul! Wat voor iemand denk je wel niet dat ik ben...?!

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Tja, nou
      Captain fantasy dus! ?
      Misschien fantaseer je dat wel, je bent tenslotte de kapitein hierin!!

07/06/26

3 × pink rozay van Zamnesia
    2 × kalini asia van zamnesia

20260607_211350.jpg

De laatste kalini asia die bovengekomen is twijfelt precies nog een beetje...

20260607_211408.jpg 20260607_211415.jpg

grote kans dat deze nog gaat afvallen, maar ze heeft nog eventjes de tijd. Ook wel leuk om nog eens een keertje 1 plantje in een mgb te laten groeien en bloeien! Of ik kan er 2 per mgb steken ipv 3 in de ene en 1 in de andere. Wellicht logischer en simpeler....
    Maar ik heb nog tijd om te beslissen!

De 3e kalini asia gaat er niet meer komen. Morgen potje eens weghalen. Plantjes genoeg.

Comment

• Captain fantasy
      Editing a comment
      Takketoelli heb je die pink rosay al geoogst? Of ben je er nog mee bezig? Fototje misschien?

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik zal strakkes wat fotos maken, om 21.00 gaat het licht aan. Plaats ik wel in de 'laat zien wat je kweekt' topic

• Captain fantasy
      Editing a comment
      Top!

09/06/26

3 × apple fritter

Dag 60 effectieve bloei

De achterste 2 planten zien er eigenlijk wel ongeveer klaar uit. De voorste, die er compleet anders uitziet als de achterste 2, ziet eruit alsof die nog wel ff door kan gaan. Is nog altijd aan het opzwellen heb ik de indruk. Mooie grote klassieke wiettoppen! Ook niet slecht natuurlijk, zo een beetje klassiek. Totaal andere pheno! Keitof! Hoop ik...

20260609_190205.jpg 20260609_190227.jpg 20260609_190344.jpg
    Ik was daarstraks al aan het overwegen om de achterste planten een van de dagen al te oogsten en mee te drogen te hangen bij de white widow in de andere mgb. De white widow is al wat kleiner geworden, als ik heel die boel nu wat herorganiseer en die kartonnen doos met knipafval onderaan zet krijg ik daar nog wel een hoop takken bijgepropt.
    Binnen 3 dagen zit ik op 9 weken effectieve bloei. 2 plantjes oogsten en de 3e plant nog een week of zo laten staan...

klinkt als een plan!

Comment

3 × pink rozay van zamnesia
      2 × kalini asia van zamnesia

warmtematje onder hun gat geschoven en lampje een beetje lager gezet want ik heb de indruk dat ze een beetje stretchen...
      behalve die ene kalini asia ukkiepukkie

20260609_190648.jpg

Comment

Bezig...
      X