Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIDEO kweekverslag in koelbox - Royal Dane x Typhoon van HJM
Re: VIDEO kweekverslag in koelbox - Royal Dane x Typhoon van HJM
Ze groeit uit de koelbox! Is er een manier om de groei af te remmen? Ze heeft nog wel een tijdje te gaan en op dit tempo blijft ze niet tot onder de rand
Edit: Ik heb nog een Royal Frisian gezaaid, die staat gewoon bij de anderen. Jullie zullen haar wel zien op de filmpjes
Last edited by poepzak200; 28 October 2011, 14:24.
(wanneer) moet ik beginnen met voeding? Heb hier nog een fles canna terra flores staan, maar ik heb nog nooit een microkweek gedaan dus weet niet zo veel over wanneer je voeding moet geven, en OF het wel moet.
ik denkk dat ze nu 5 weken zijn sedert ontkiemen dus erg snel vooruit gaat dit niet echt vind ik dan
vriendelijke groeten thclover
(heb ook deze soort onder 2 keers 400 watt en mijne zien er stukken beter uit)
Hoezo? Ze zien er toch niet slecht uit? Er zijn bepaalde bladeren verbrand doordat ze tegen de lamp aan kwamen. En daarbij niet vergeten dat dit een spaarlamp is, geen 400 watt hps.Vergeet daarbij ook niet dat dit micro is!
Last edited by poepzak200; 1 November 2011, 17:14.
Comment