Re: kamerkweekje (5x big bud onder tl)
hoezo niet luisteren he!! ?
ik heb maar 2a3x met iets voeding gegeven verder niets meer... nadat jullie mij dat gezegd hebben.
dus ik luister wel degelijk
'
jammer dat iedereen weer een andere mening heeft, eerst was me aarde te droog... hoor ik van iemand, "ín de natuur regent het ook niet netjes om de steeltjes'
(wat ook wel weer logisch is)
dus had ze ongeveer om de dag een klein beetje water gegeven , toen weer paar dagen niet, totdat het weer redelijk droog werd,
toen heb ik dus de hele aarde wat nat gemaakt, en nu laat ik het weer een paar dagen drogen, is volgens mij niet veel mis mee denk ik..
en ook raar dat 2 v/d 4 geen gelig blad vertoond toch?
de meningen op een forum verschillen toch altijd, dus zal zelf ook wat moeten experimenteren
wat ik ook niet erg vind...
mijn ph in me aqua zit zo rond de 6
ik filter over turf..
me vorige planten gingen er allemaal prima op (onder tornado's)
Oorspronkelijk geplaatst door justforfun
View Post
ik heb maar 2a3x met iets voeding gegeven verder niets meer... nadat jullie mij dat gezegd hebben.
dus ik luister wel degelijk
'
jammer dat iedereen weer een andere mening heeft, eerst was me aarde te droog... hoor ik van iemand, "ín de natuur regent het ook niet netjes om de steeltjes'
(wat ook wel weer logisch is)
dus had ze ongeveer om de dag een klein beetje water gegeven , toen weer paar dagen niet, totdat het weer redelijk droog werd,
toen heb ik dus de hele aarde wat nat gemaakt, en nu laat ik het weer een paar dagen drogen, is volgens mij niet veel mis mee denk ik..
en ook raar dat 2 v/d 4 geen gelig blad vertoond toch?
de meningen op een forum verschillen toch altijd, dus zal zelf ook wat moeten experimenteren
wat ik ook niet erg vind...
mijn ph in me aqua zit zo rond de 6
ik filter over turf..
me vorige planten gingen er allemaal prima op (onder tornado's)

Comment