Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Krim420's kweekje #3 (60x60x120, 200w) (2xBlack Jack Auto + 2x S.A.D Auto)
behalve deze lijkt calciumtekort te hebben volgens een post hier op het forum.:SDC16284.jpg
heb dit gegeven: SDC16290.jpg
Ph van de grond = 6.6, ietsje te hoog maar zou er niet aan mogen liggen. De grond van de andere is ook 6.6 en daar heb ik het probleem niet.
Ik gebruik Canna Vega voeding.
Help?!
Re: Krim420's kweekje #3 (60x60x120, 200w) (2xBlack Jack Auto + 2x S.A.D Auto)
ik zou es gewoon afgezuurd water geven ipv van met voeding mss komt het door dat je teveel voeding gaf of de verkeerde voeding gegeven die groen kalk lijkt me wel iets raars mag je deze wel gebruiken bij bloeiende planten ?
Re: Krim420's kweekje #3 (60x60x120, 200w) (2xBlack Jack Auto + 2x S.A.D Auto)
Ik geef al enkele dagen geen gevoed water meer. Er zit nog genoeg voeding in de grond om de laatste week te bloeien.
Strax zet ik hier wat foto's van de trichomen. Ben van plan om maandag al 1tje te oogsten.
Heb er al 1tje neergehaald . Supperwiet!!!!!!!! Had er 70 gram nat van... Dus da zal op een20 gram droog zijn voor nummer 1. De rest gaat eind deze week tegen de grond.
Comment