kopie uit wie is wie sectie:
dag allemaal
ff testen of ik al kan plaatsen en even voorstellen
---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:27 ----------
kijk het werkt, en tegenstelling tot wiet forum...
ik heb onlangs een 5-tal stekken cadeau gekregen (power plant). en deze met trots in de tuin gezet.
's avonds zet ik deze binnen onder een philips armatuur met de verkeerde kleurcode samen met een tornado 11 watt spaarlamp met ook de verkeerde kleurcode. zo staat het geheel op 24 uur.
met de gedachte van mij enorm lastige buurman en het feit dat deze plantjes gezellig tot september staan te stinken, samen met het bewijs dat het bij een kennis onder hps met dezelfde aantal dagen al naar de 20 cm was gegaan heb ik toch maar een tentje besteld. die vandaag tussen 8:30 en 21:30 bezorgd gaat worden... (lang leve de nieuwe bezorgtijden van postnl
moet nog naar de growshop maar kan geeneens naar de bakker omdat het pakket dus niet bij de buren moet eindigen...)
ziehier de advertentie:
Zo goed als nieuw:
Homebox xs (60x60x120)
Hamerslag kap
250 w Philips son T pia
250 w ELT voorschakel apparaat.
relais voor extra veiligheid en al gemonteerd op brandvrij schakelbord.
tijdschakelaar
100 m3 pflieger afzuiging
255 m3 Phat Rhino Filter (splinter nieuw)
klem ventilator
Slang
4 potten (30x30)
Totale nieuwwaarde ongeveer €400,-
een klein kweekje mee gedraaid (8 weken en 2 weken drogen)
super setje om ("legaal") je eigen blowtje mee te kweken in 8 weken of om je plantjes te laten voorgroeien voor ze je grote ruimte ingaan en zo een paar weken tijdswinst te boeken.
Voor info even mailen aub.
heb dit setje voor 150 meegenomen, helaas konden de potten niet meer bij het pakket. en kost dit mij weer 10 euro.
verkoper heeft ipv potten wel een ph meter meegestuurd, die hopelijk mij zal bevallen.
en gemeld dat het om een zilveren mylar uitvoering ging. (waar ik erg blij mee ben)
ik hoop in dit kleine tentje een scrog setup te maken voor een mooie opbrengst met een laag hangende lamp.
helaad heeft 1 stekje nu al bladproblemen, de nieuwste scheuten werden bruin. de scheut erna was gewoon groen dus ik hoop dat het goed komt.
ik heb alle stekjes nu gefimmt (poging) ik hoop deze goed te vermeerderen. nog afwachten wat er gebeurt
als alles enmaal goed verloopt hoop ik de mooiste plant als moeder te houden of te reveggen als moeder.
tevens was ik van plan het volgende aan te schaffen.
http://www.leplantage.nl/epages/00123850.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/00123850/Products/%22GL%20ultra%20kweekpakket%22
maar helaas zegt het kweekschema nog 2 flessen van 30 per stuk te moeten kopen.
heeft iemand hier ervaring mee?
greetz
new member
dag allemaal
ff testen of ik al kan plaatsen en even voorstellen
---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:27 ----------
kijk het werkt, en tegenstelling tot wiet forum...
ik heb onlangs een 5-tal stekken cadeau gekregen (power plant). en deze met trots in de tuin gezet.
's avonds zet ik deze binnen onder een philips armatuur met de verkeerde kleurcode samen met een tornado 11 watt spaarlamp met ook de verkeerde kleurcode. zo staat het geheel op 24 uur.
met de gedachte van mij enorm lastige buurman en het feit dat deze plantjes gezellig tot september staan te stinken, samen met het bewijs dat het bij een kennis onder hps met dezelfde aantal dagen al naar de 20 cm was gegaan heb ik toch maar een tentje besteld. die vandaag tussen 8:30 en 21:30 bezorgd gaat worden... (lang leve de nieuwe bezorgtijden van postnl
ziehier de advertentie:
Zo goed als nieuw:
Homebox xs (60x60x120)
Hamerslag kap
250 w Philips son T pia
250 w ELT voorschakel apparaat.
relais voor extra veiligheid en al gemonteerd op brandvrij schakelbord.
tijdschakelaar
100 m3 pflieger afzuiging
255 m3 Phat Rhino Filter (splinter nieuw)
klem ventilator
Slang
4 potten (30x30)
Totale nieuwwaarde ongeveer €400,-
een klein kweekje mee gedraaid (8 weken en 2 weken drogen)
super setje om ("legaal") je eigen blowtje mee te kweken in 8 weken of om je plantjes te laten voorgroeien voor ze je grote ruimte ingaan en zo een paar weken tijdswinst te boeken.
Voor info even mailen aub.
heb dit setje voor 150 meegenomen, helaas konden de potten niet meer bij het pakket. en kost dit mij weer 10 euro.
verkoper heeft ipv potten wel een ph meter meegestuurd, die hopelijk mij zal bevallen.
en gemeld dat het om een zilveren mylar uitvoering ging. (waar ik erg blij mee ben)
ik hoop in dit kleine tentje een scrog setup te maken voor een mooie opbrengst met een laag hangende lamp.
helaad heeft 1 stekje nu al bladproblemen, de nieuwste scheuten werden bruin. de scheut erna was gewoon groen dus ik hoop dat het goed komt.
ik heb alle stekjes nu gefimmt (poging) ik hoop deze goed te vermeerderen. nog afwachten wat er gebeurt
als alles enmaal goed verloopt hoop ik de mooiste plant als moeder te houden of te reveggen als moeder.
tevens was ik van plan het volgende aan te schaffen.
http://www.leplantage.nl/epages/00123850.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/00123850/Products/%22GL%20ultra%20kweekpakket%22
maar helaas zegt het kweekschema nog 2 flessen van 30 per stuk te moeten kopen.
heeft iemand hier ervaring mee?
greetz
new member

Comment