Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Royale Haze Automatisch dus!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn Royale Haze Automatisch dus!

Korting op 420shop
    Goeden avond medekwekers en liefhebbers!

Bij deze ga ook ik van start!
    Als eerste hetgeen ik nu kan tonen, mijn nieuwe aanwinstje.
    De verlichting ga ik overmorgen halen en zal de 36w Tneon zijn. Behalve dit maar al te belangrijke onderdeel, kan ik wel beginnen met het ontkiemen van de zaden, hier zullen nog foto's van volgen..

Ik zal drie dames gaan kweken, het zijn de Royal Haze Automatic zaden van, ofcourse, RQS.

Na het voorgroeien zullen de dames overgeplaatst worden naar het huidige, dan verbeterde, hok. Hier zullen dus ook foto's van volgen gezien deze aanpassingen nog gedaan moeten worden.

Bij deze alvast het, nu erg lege, voorgroeihokje.

20120501_194320.jpg20120501_194306.jpg20120501_194255.jpg20120501_194249.jpg

Tot de volgende!
    Last edited by Ikdus; 1 May 2012, 21:11. Reden: Linkjes enzo toevoegen
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Re: Mijn Royale Haze Automatisch dus!

Aha, ook T-neon, leuk! Heb thuis een boek liggen met alle soorten wiet met alle info en plaatjes, en deze ziet er erg goed uit! Benieuwd wat het gaat brengen

Comment

jowjow,

succes ermee ikdus.

ik volg

grtn

Comment

Succes jijdaar met de nieuwe run
        sigpic

Comment

Ook hier veel succes gewenst deze ronde! Leuk om ook eens in de micro sectie een contest te kunnen volgen!

Ben benieuwd na de wijzigingen aan je huidige hok. Groet mafferd

Comment

Het is krap, maar het past, ga ik wel uitkomen in het vervolg met de 10*10 potjes, die andere bak is net paar cm te hoog maar in principe zit 't wel goed zo, de dames kunnen lekker onder 6400k gaan groeien en zullen toch al rap overgepot gaan worden.
            Ben even een test aan het draaien voor de temp en de zaadjes liggen er ook meteen te kiemen, verwacht dat ze morgen wel hun koppie zullen laten zien en dan hebben ze al fijn wat licht. Vraag is nu of die ene PC fan genoeg ventilatie zal zijn voor de 2x36w in zo'n volle ruimte, maar ook daar zullen we snel genoeg achter komen, ik verwacht geen drama perikelen hooguit een kleine aanpassing of een extra fan. Na ca. 30min staat de temp al op 26graden, dus veel hoger wil ik 'm niet hebben..
            20120503_140516.jpg1336049566354.jpg

Voor de kweek heb ik 2 x de Royal Haze Automatic en 2 x de Critical ter ontkiemen liggen. Het wordt een wat andere aanpak als mijn eerste kweek, wil natuurlijk weten hoe ik het beste rendement uit mijn beperkte licht en beperkte ruimte kan gaan halen, en dat binnen het beste tijdsbestek. Het idee is dan ook om deze vier in 16*16*16 (3L) potten te zetten, daar kan ik er in theorie 6 van kwijt maar om de planten nog iets ruimte te geven hou ik het op 4.

Omdat de autoflowers de hele kweek 18/6 of zelfs 20/4 mogen heb ik mijzelf wel in een iets wat vreemde situatie gezet. Desondanks ga ik er voor het gemak ook van uit dat dit wel goed gaat komen.
            De criticals blijven namelijk aanzienlijk langer in het voorgroeihok op 24/0, pas als ik het niet meer voor elkaar kan krijgen dat ze tegen de lampen aan groeien zal ik ze overpotten en bij de AFs op 18/6 zetten. Zo hoop ik het voor elkaar te krijgen om twee oogsten kort na elkaar te kunnen draaien uit dezelfde run, maar hoe dit precies gaat lopen en of ik me aan dit plan zal houden, tja, mijn koffiedik is op dus ik weet het niet.

TL;DR: Testrun voor AF, voorgroeihok en kleine potten en meer plantjes.

Editje: Nou, ben nu al papa geworden. De eerste Koninklijke Haze is ontkiemd, heb er wat grond opgelegd omdat ze wat omhoog gekropen was en het wel belangrijk is dat ze der helm af gaat krijgen. Is dus ongeveer 32 uur nadat ik ze in de stek/zaai bodem heb gestopt. Hopelijk volgt de rest snel! Dit betekend dus dag 1
            Last edited by Ikdus; 3 May 2012, 16:05.
            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Alle vier zijn ontkiemt, denk dat er sowieso 1 het moeilijk gaat krijgen om de helm af te zetten, maar dat zullen we snel genoeg zien anders helpen we haar gewoon een handje.
              Heb voor de lol ook 2 planten die later naar buiten zullen gaan, en die in een kweekhokje buiten al iets groter zijn geworden erbij gezet. Deze zullen even op krachten komen met al dat slechte weer van de laatste tijd en dan opdonderen naar buiten voor de zomer. We merken wel of dat iets wordt, ook weer meer hobbyen en aankloten dan echt onwijs ermee bezig zijn. "Laat z'n gang maar gaan dat komt wel goed".

4 kiempjes zal ik met de eerste lobblaadjes delen op de geboortekaart.

20120504_200148.jpg20120504_200245.jpg
              Dat was dan dag 2.
              Last edited by Ikdus; 4 May 2012, 20:10.

Comment

mooie toppen
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

ja in twee dagen twee kilo, super strain dit

Comment

20120510_132610.jpg20120510_132633.jpg20120510_132625.jpg

Zo 10/5/12, weekje verder en dus dag 7.

Keertje foto'tjes, moet zeggen dat ik ERG te spreken ben over dat Tneon licht om mee voor te groeien, gaat nu al rapper als de eerste kweek en heb er eigenlijk geen omkijken na.
                    Lamp heeft de hele week aangestaan (24/0), niet zozeer geplant, heb 4 dagen terug mijn digitale timer ingesteld om gedurende mijn werkdag uit te gaan - Ben toevallig overdag thuis vandaag en.. Aan. Hah. Nog maar eens boekje erbij pakken en beter instellen die meuk. Dan gaan ze dus naar 18/6.

Voorgroeihokje staat goed vol, in totaal 6 fem dames, waarvan de 2 autoflowers sowieso het hok in gaan, de andere twee zal een selectietje worden, de twee die over blijven gaan naar buiten en laat ik verder met rust.

Mijn buitenkweek is per gisteren van start gegaan, heb 3x 'Outdoor mix' gezet en 1 Northern Light, allen RQS. Ik zal tot er toppen aanzitten enkel bijvoeden met kippenmest. Deze zit echter wat laag in de K, dus zal de aptuslijn (K-boost + topboost) gebruikt worden voor de laatste weken. Ik ben niet van plan hier heel veel tijd in te stoppen, ze staan ook niet bepaald om de hoek, maar alles wat ervan af komt is mooi meegenomen. Kijk wel of hier nog wat foto's van maak zodra het struiken zijn.

Wat betreft de fototjes, tja, spreekt voor zich. Een heeft er wat last van verkleuring en een kreukel, ben er nog niet uit hoe dit komt, maar zal wel goed komen. Als het verslechterd zal ik eens kijken wat ik daaraan kan gaan doen maar tot nog toe geen rede tot zorg.

Tot de volgende!
                    Last edited by Silas; 10 May 2012, 16:14.

Comment

klussen, klussen, klussen. De 125w cfl zit erin, en ik heb een bypass gemaakt. Nu gauw jointje!
                      De kastjes samen op elkaar, erg fijn om op die hoogte bezig te zijn met de kleintjes
                      20120510_222103.jpg
                      De binnenkant is voortaan voorzien van de koolstoffilter, ding is uitgewassen en is zijn witte kleur wat kwijt, hehe.
                      20120510_222116.jpg De inlaat van buiten de kast, en de fan die de bypass ondersteunt20120510_222127.jpg
                      De achterkant van de kast: slang voor bypass20120510_222154.jpg

En dus het lampje, niet echt spectaculair, maar toch wel grappig zo'n spaarkanon. De folie is inmiddels van de kap verwijderd
                      Attached Files
                      Last edited by Ikdus; 12 May 2012, 15:04.

Comment

12/5, dag 9.
                        Deze twee dames zijn criticals20120512_171746.jpg20120512_171734.jpg
                        Dit zijn twee van buiten naar binnen gehaalde hazejes20120512_171708.jpg20120512_171641.jpg
                        en dit zijn de twee binnen ontkiemde en gegroeide haze dames20120512_171609.jpg20120512_171603.jpg
                        Last edited by Ikdus; 12 May 2012, 19:23.

Comment

Na het overpotten hebben drie dames een knal gehad van de lightmix. deze dames staan inmiddels ook in het afbloeihok onder de 125w cfl en hebben enkel water gehad. Beetje jammer, maar de nieuwe scheutenhebben gewoon een mooie kleur. dus ze zullen zich wel herstellen, hoop ik! de dames in het voorgroeihok gaan gestaag, niks te kort en niks teveel.

15/5, dag 12.

Vier dametjes, 3 niet zo'n schoonheden, ook flinke vertraging opgelopen wat duidelijk is te zien aan het plantje die het wél lekker vond om verse grond te krijgen!
                          20120515_180154.jpg20120515_180143.jpg20120515_180137.jpg20120515_180147.jpg20120515_180204.jpg
                          Moet er alleen nog achter komen welk plantje wat is, want door wat reconstructies ben ik dit even kwijt ^^
                          Maar 2 zijn autoflower, en 2 niet, dus dit zal wel duidelijk worden.

De dames in het voorgroeihok, 2 maal RQS Royal Haze auto
                          20120515_180424.jpg20120515_180442.jpg20120515_180452.jpg
                          Last edited by Ikdus; 15 May 2012, 18:46.

Comment

lekker geknutseld zie ik die plantjes gaan het steeds fijner bij je vinden

gr

Comment

dag 18. update volgt, tab

Okay, de plantjes krijgen nog steeds enkel afgezuurd water en staan nu zo'n 6 dagen in de lightmix en zijn er gelukkig aan gewend.
                              De 'verbrande' dames hebben zoals goed te zien is wat vertraging opgelopen, maar groeien inmiddels vrolijk mee en de nieuwe scheuten zien er top uit. Is dus gewoon even afwachten totdat ze bij zijn.
                              20120520_234144.jpg20120520_234154.jpg20120520_234205.jpg
                              20120520_234221.jpg20120520_234225.jpg.
                              Last edited by Ikdus; 21 May 2012, 07:44.

Comment

Bezig...
                              X