Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op Studentenkamer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Kweken op Studentenkamer

    Zet je nieuwe bumat er maar in dan komt dat natte wel goed.
    als ze de eerste week niet druppelen dan is de grond echt nat geweest.
    ko
    mt goed. zie haar alweer groen naar boven komen, maar gok op te natte bodem
    nog steeds. de blaadjes zien er dik uit en niet slank groen (als gras zeg maar).

    maar komt goed joh, je hebt nog heel wat weken te gaan. ze staat nog niet eens op 12/12
    dus die tijd heb je nog mee met de bloei straks.

    suc 6 weer

    Comment


      #32
      Re: Kweken op Studentenkamer

      gisteren men bluemat geinstalleerd voor automatische watergift, dat was toch duidelijk het gene waar ik al deze tijd al mee aan het sukkelen ben...
      Heb ook mijn kast omgedraaid waardoor er normaal geen lichtinval meer zou zijn op nachturen ( vroeger meestal paar uur nog via computerscherm)
      en ik heb de deur uit scharnier gehaald om ze er als plank tegen te zetten...

      ben tevreden over hoe men kast er nu bijstaat zeker en vast al een leerrijk proces geweest deze eerste kweek, ben eigenlijk wel blij dat ik wat tegenslagen heb gehad, kan ik volgende keer misschien wat beter ingrijpen
      nu maar hopen dat ze er doorkomt met de nieuwe aanpassingen

      ff paar pics

      SANY0015.jpgSANY0016.jpgSANY0017.jpg

      Comment


        #33
        Re: Kweken op Studentenkamer

        Lijkt op een Mg en K tekort. Ik denk dat je npk balans van je aarde behoorlijk off is door het te nat gestaan te hebben (uitspoelen van Kalium)

        Misschien eens overwegen om wat Patentkali mee te geven.

        Comment


          #34
          Re: Kweken op Studentenkamer

          die is klaar
          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

          :alienstoned:​← klik hier


          sigpic

          Comment


            #35
            Re: Kweken op Studentenkamer

            @monty ja inderdaad, had al eens op jouw bladproblementopic zitten vergelijken voor te zien of ik de reden vond en dacht ook dat het dat was,...
            @Frank heb ik ook al paar keer gedacht :p

            ik denk dat ik al nieuwe zaadjes laat ontkiemen en kijk wat er gebeurd als ze zich nog hersteld doe ik de nieuwe wel weg bij vriend fzo, anders en aan 2de kweek beginnen

            ga geen geld meer steken in dit plantje te redden met producten allensinds

            grtn

            Comment


              #36
              Re: Kweken op Studentenkamer

              zou het niet veels te warm worden en zou het niet daardoor kunnen dat je al die verdorde bladeren krijgt ik bedoel ok het is een spaarlamp maar die kan na een paar uur branden toch ook extreem warm worden , en op de fotos zie ik toch dat jou lampje er toch wel vrij dicht op zit , ik weet het ook niet als ik het in echt moest zien zou ik eigenlijk meer advies kunnen geven zoals monty zegt kan ook tekorten zijn aan voeding , door het veel water te geven
              kzou toch maar eens een termometer ofzo in dat hokje leggen dat je hebt gebouwd op een doosje ofzo ongeveer gelijk met de bovenkant van je plantje dan kan je meten hoeveel warmte jou plantje krijgt zou het zonde vinden moest die dood gaan want tis wel een schattig plantje
              suc6

              Comment


                #37
                Re: Kweken op Studentenkamer

                je ziet toch een termometer liggen in de bloempot? was op dat moment 26graden heb nu men kast een beetje anders gezet en ventillatie beter gemaakt
                heb nu temperatuur van 25 wanneer lamp aanstaat en 20 snachts dus men temperaturen heb ik goed onder controle op dit moment, dat ken het probleem niet zijn,
                Heb hem gewoon verzopen in begin dusja nu nieuwe zaadjes aan het ontkiemen en deze krijgt nog de kans tot hij in de weg staat

                grtn

                Comment


                  #38
                  Re: Kweken op Studentenkamer

                  heb rotte bladen die zon opvingen eraf geknipt en 3 nieuwe zaadjes zijn uitgekomen, hou deze bij zolang ik plaats heb

                  groeten

                  Comment


                    #39
                    Re: Kweken op Studentenkamer

                    Plantje is weg nu, heb paar nieuwe plantjes die zijn spot innemen

                    groeten

                    Comment


                      #40
                      Re: Kweken op Studentenkamer

                      "rest in peace trinity"

                      Comment

                      Bezig...
                      X