mening gevraagd: 6 weken oude QuickOne - 3x 23w spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shouffy
    Retired
    • Apr 2012
    • 12

    #1

    mening gevraagd: 6 weken oude QuickOne - 3x 23w spaarlamp

    Korting op 420shop


    vervolg op
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...440#post273440


    Dit is een Royal Queen QuickOne van ong. 5 weken oud, gezaaid op 08-04. Een paar dagen geleden begonnen met een beetje voeding. Plantje is nog wel klein ong. 30cm

    Heel graag een mening of advies of het plantje er wel goed en gezond uitziet...
    Attached Files
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #2
    Re: mening gevraagd: 6 weken oude QuickOne - 3x 23w spaarlamp

    Hey je plantje ziet er nog gezond uit, je hebt wel wat hangend blad boven in de plant.. zal vast wat met je water huishouding te maken hebben. Denk niet dat ze nog veel groter gaat groeien de bloei zit er wel aardig in nu. Ik zou maar eens wat rustig aan doen met voeding zie al gele puntjes aan je blad verschijnen.

    maar geef eens wat meer info,, tis tenslotte een kweekverslag toch??

    wat voor water geef je ze?
    welke voedingen?
    hoe staat het met je tempraturen in de kast? en bij de toppen??
    hoe is de luchtvochtigheid?
    wat voor grond staan ze in?
    wat voor lampen hangen erin? en hoe?
    hoe groot is je kast?


    hehe nu willen we ook alles weten

    groeten mafferd

    Comment

    • cplifj
      Banned
      • Jun 2011
      • 608

      #3
      Re: mening gevraagd: 6 weken oude QuickOne - 3x 23w spaarlamp

      ziet er goed uit , maar zou de lampen er zo dicht mogelijk opzetten, pakweg 5 a 10 cm. wel opletten met warmte.
      netjes verdeelt zodat alles goed belicht wordt.
      bijvoorbeeld 1 erboven en 2 langs de zijkant belichten.

      Comment

      • shouffy
        Retired
        • Apr 2012
        • 12

        #4
        Re: mening gevraagd: 6 weken oude QuickOne - 3x 23w spaarlamp

        had ik nog niet aan gedacht, heb er nu 2 aan de zijkanten gezet.



        Oorspronkelijk geplaatst door cplifj
        ziet er goed uit , maar zou de lampen er zo dicht mogelijk opzetten, pakweg 5 a 10 cm. wel opletten met warmte.
        netjes verdeelt zodat alles goed belicht wordt.
        bijvoorbeeld 1 erboven en 2 langs de zijkant belichten.

        Comment

        • shouffy
          Retired
          • Apr 2012
          • 12

          #5
          Re: mening gevraagd: 6 weken oude QuickOne - 3x 23w spaarlamp

          temperatuur schommelt rond de 24 graden, ik geef normaal leidingwater, en de voeding heb ik kant en klaar in een fles van een mattie gekregen dus weet niet wat daar allemaal in zit. de luchtvocht ligt tussen 35-45% en heb het zaadje gelijk in universele potgrond gezet. de kast hxbxd is 80x50x25.



          IMAG0108.jpgIMAG0109.jpgIMAG0110.jpg

          Comment

          • shouffy
            Retired
            • Apr 2012
            • 12

            #6
            Re: mening gevraagd: 6 weken oude QuickOne - 3x 23w spaarlamp

            VERVOLG: http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/24038-hoe-lang-nog-quickone-autoflower?p=285340#post285340
            Last edited by shouffy; 10 June 2012, 11:54.

            Comment

            Bezig...