Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begin van mijn Kweek Micro (hulp welcome)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ja 4 van 60 en dan je kast korter maken is goed he , en als je later wat groter oppervlak wilt of je wilt meer opbrengst kan je nog altijd makkelijk 2 lampen erbij nemen .

    een lamp met armatuur is normaal zo'n 16 euro denkik , dat was het toch toen ik ze ging kopen .

    en in het begin heb je dus pakweg half warm white , half cool white en wanneer de eerste pistels komen dan gebruik je 3 warm white en 1 cool white . En wanneer de hele groei eruit is en de bloei volop bezig dan gebruik je 4 warm white lampen .


    greetz en veel geluk .

    Comment


      #17
      Lamp + armatuur 8-10€ bij 'de brico' Heb ik hier eens gelezen.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        kan zijn , maar dan is dat natuurlijk een coolwhite lamp die erbij zitten , dus moet hij ook nog eens 4 827 warmwhite lampen halen .

        Comment


          #19
          Bedankt

          Dus als ik 4 lampen met vitting koop 4 tl dan krijg ik coolwhite er al bij en dan moet ik nu eens warmwit kopen of wat bedoellen jullie egt bedankt voor deze tips dat gaat me goed helpen kga binnekort beginnen dus ik moet nog ff hoet enzo kopen voor het hokje hij wordt nu 70 bij 100 hoog bij 50 diep

          Comment


            #20
            Hier in de hubo stonden de 2x16watt- 60cmm aan net geen 5 euro
            Was een promotie dag of 10 geleden.
            Heb er hier 3 gekocht om in voorgroeikastje te hangen
            Staat wel geen kleurcode op, denk coolwhite.

            Comment


              #21
              Thanks

              eyjh daarow ik hang er 4 tl lampen in van 60 cm in hangen
              kunt u me zegge welke kleurcode ik moet gebruiken voor bloei en grooi laat ff wat weten mvg
              wesley

              Comment


                #22
                840 of 865 (cool white) voor groei (= 18uur per dag licht geven)
                827 of 830 (warm white) voor bloei (= 12uur per dag licht geven)

                Ik heb al gelezen in andere threads dat het best is om te mengen. Ikzelf gebruik geen TL

                Succes!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door bikerboy View Post
                  eyjh daarow ik hang er 4 tl lampen in van 60 cm in hangen
                  kunt u me zegge welke kleurcode ik moet gebruiken voor bloei en grooi laat ff wat weten mvg
                  wesley
                  Lees je in feite de antwoorden dat men je hier geeft, is al beantwoord geweest.

                  Comment


                    #24
                    jaja

                    ja weet ik maar wil ckor zijn van mijn zaak sorry als ik er verkeert boven kom of als ik iets verkeert doe mvg
                    wesley

                    Comment


                      #25
                      Kan bijna beginne met het hokje te bouwen ben nu eindelijk ckor van wat ik ga doen ik maak het 70 lang 100 hoog en 50 diep

                      hang er 4 tl lampen in met choolwit(koop er 4 bij met warmwit )
                      als ze 4 weken oud zijn hang ik er 2 choolwhite in en 2 warmwit
                      dat is togh perfect of niet en als ze vol in de bloei staan hang ik er 4 warmwit in
                      laat even weten asl dit een goed idee is gr wesley

                      Comment


                        #26
                        Gelieve het vorig bericht aan te passen door middel van de 'EDIT' button. Dubbelposten is NIET toegestaan, alleen als je na enkele dagen een update wilt maken.


                        Dat kan, maar waarom zet je na 4 weken 2 warm wit, en 2 koel wit?

                        Het kan natuurlijk wel, al zou ik het zo aanpakken.


                        Groei (18/6) = 4x coolwhite
                        Bloei (12/12)= 4x warmwhite


                        Dus zodra je het licht op 12/12 zet, vervang je de lampen voor warmwhite's.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #27
                          Deze week kan ik eindelijk beginnen als het goed is want heb bijna alle spullen bij elkaar heeft lang geduurdt

                          Comment


                            #28
                            ach joh dat maakt niet uit gedult maakt loon hea

                            Comment


                              #29
                              Tijd zat

                              Ben benieuwd Bikerboy!
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X