AF fast bud #2 - spaarlamp - 1e kweek!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Comment
-
Re: AF fast bud #2 - spaarlamp - 1e kweek!
Vandaag met het vergrootglas erop om naar de trichomen te kijken!
Dit is m'n topje
Attached FilesComment
-
Bij mij beginnen er nu ook stampertjes te komen
echt dikke toppen zijn er nog lang niet
deze ziet er ook nog vrij miniem uit hoor.
Geduld geduld
Comment
-
Ondertussen ben ik bezig met het voorbereiden van m'n 2e winterkweek.
ik had 3 zaadjes van de fast bud 2. Eentje die nu groeit onder een spaarlampje.
overtuigd door de vele ervaren kwekers gaat de volgende kweek onmiddellijk van start met een philips HPS 400 of 600 Watt. huidig plantje zal nog een 3 tal weken genieten van het spaarzonnetje, dan gaat ie om.
vanaf dat die omgaat, zal mijn 2e kweekje in de grond steken
Comment
-
hou je dan ook rekening met curen?
om het lekkerste wietje te krijgen laat je de wiet tot ongeveer 8 weken ''curen''.
Dit houdt in de wiet geleidelijk vocht laten verliezen en de werkzame stoffen zullen dan nog opbouwen.
Veel sterkere wiet heb je dan in vergelijking met als je het snel droogt.
Wat ik zou doen is minimaal 2 planten groeien, in het begin 1 sneldrogen (je wilt niet zonder zitten neem ik aan) en de andere laat je 2 maanden curen, zodat je als je door je eerste plant heen bent, de 2e gecured is en je die dan kan pakken terwijl er 1 of 2 nieuwe plantjes groeien. Afhankelijk van je gebruik moet je dan een beetje kijken of je 1 of 2 planten moet zetten maar om het proces te starten zul je om te voorkomen door je wiet heen te gaan, 2 plantjes moeten groeien.Comment
-
Dank voor de info. Met curen hou ik nog geen rekening, hoewel mijn glazen potje wel klaar staat
misschien dat ik wel een setje super lemon haze laat groeien en dan 2/3 de pot in ofzo
ben nu al zo hard aan het aftellen naar mn fast bud toetje. 1 december gaat ie eraan
Comment
-
je bent te gefixeerd op de oogst, misschien heeft ie wel langer of korter nodig
Gewoon per dag volgen
dat advies heb je ook al van meerdere hier gekregen denk ik 
Als ik het me goed herinner begon jij rond dezelfde datum als ik, en mijn planten reken ik zoiezo voor nieuwjaar niet op.
Keesranch zn planten zijn iets later dan de mijne geplant en zijn ook autflowers en die rekent rond half tot eind december.
Is maar een tip, maar anders gaan de dagen erg lang duren als je alleen maar geintresseerd bent in oogst
Comment
-
wat duderanch zecht en vergeet niet dat bij een te vroege oogst het thc gehalte van de plant nog heel laag is, pas in de laatste 3 weken komt dat boven de 10 % uit.
te vroeg oogsten is gewoon heel zonde, lekker laten uitbloeien
Comment
-
Klopt allemaal, mijn dagen duren erg lang
ja. Ze heeft nu al bruine haren... Wat ik al van kweekverslagen lees over de fast bu 2 is dat ie gemiddeld 40 dagen bloeit, zou bij mij 1 dec zijn
zien wel wel ! 
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Mn topje
wel in het donker met flash getrokken
Attached FilesComment
-
ziet er goed uit
alleen jammer dat je het daar ook echt van moet hebben bij spaarlampen
Ik weet niet of je mijn thread ook volgt maar ik ben ook niet voor niks overgestapt naar hps
kun je jou plant met de mijne vergelijken
Comment

Comment