Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweek binnen 35x70x100 onder 32 watt tornado's (autoflower)
Re: 1e kweek binnen 35x70x100 onder 32 watt tornado's (autoflower)
dit was idd week 5
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik heb in de laatste 2 weken de lampen vervangen naar 2x 90watt ufo's IMG229.jpgIMG232.jpg
en inmiddels zijn de planten geoogst en gedroogt.
totale opbrengst:
2 critical autoflowers
4x 32 watt tornado
oppervlakte scrogg 70x35 cm
opbrengst gedroogt en geknipt = 48 gram !!! IMG233.jpg
foto is tijdens het droog proses
voor zei die dit spul ook willen gaan kweken/roken, het is een niet zo sterke soort, deze is meer bijzonder van wegen de smaak, ze heeft een zoete frisse geur en tijdens het roken een zoete oranje worteltjes smaak, effect: milt, 50% high, 50% stoned.
Re: 1e kweek binnen 35x70x100 onder 32 watt tornado's (autoflower)
nee de plantjes waren al een tijdje aan het op bloeien zoizo stickstof tekort door de slechte afzuiging en veel te hoge temperatuur (36 graden). ze stonden ook de laatste weken bijna stil kwa grow/uitdikken en die ufo's heb ik opgehangen omdat ik ze toevallig net gekocht had en er dan een stuk meer licht op de plantjes zou komen in de hoop dat ze weer zoude gaan groeien. bij de ufo's kwam de temp. ook niet meer bi=oven de 26 graden dus dat was ook beter.
volgende kweek ga ik beter aanpakken, nieuwe afzuiging, betere voeding + stikstof tabletten en grotere potten
Comment