Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
dag 61 12/12 en 52 dagen zichtbare bloei.
Hey beste volgers,
Ik heb effe niet kunnen updaten uit tijdgebrek en door ziekte maar nu zijn we weer helemaal terug.
De tweede Fruit Spirit is inmiddels ook geoogst en ik ben niet ontevreden over de opbrengst van deze plant. SAM_3490.JPG
De laatste FS mag nog een paar dagen staan tot na het weekend en dan is de pret voor deze plant ook over.
Met de Shining Silvers gaat het ook nog lekker deze ben ik vanaf eergister aan spoelen met citroenzuur en water ph 6.2 want deze gaan nu ook de laatste twee weken in ..
Verder gaat alles wel z'n gangetje dus dat komt wel goed.
jupjup het is bodos eindelijk gelukt eindelijk m8,laat het je dadelijk smakelijk en wat zal dat smaken hahaha en de volgende ronde je hebt het mmoi goed m8.
Rebel # thnx man ..nog effe een weekje wachten en dan ga ik de eerste topjes eens proberen .
Vapo # ja eindelijk hé ..mocht ook onderhand wel eens ,ik begin het nou eindelijk eens te snappen .
Bubba # ja man de Green Sensation heeft z´n werk gedaan .
Mr Pitbull # thnx man,het is ook allemaal niet zo makkelijk onder led maar het kan wel...dus ...
Maup C.# er staan toch hier en daar op het net mooi geslaagde kweekjes onder led ,het zijn er alleen niet zoveel.
Vandaag heb ik ook de derde Fruit Spirit omgezaagd de was ook helemaal rijp er zaten zelfs al een paar uitgekomen bananen in ..hopen dat dit niet teveel zaad op gaat leveren .
De Shining Silvers doen nu met z'n tweeën lekker door en gaan midden volgende week voor de bijl .
Thanks voor de complimenten, tips en het volgen van m´n topic allemaal .
Alle planten zijn inmiddels geknipt en geschoren en de toppen hangen ondersteboven te drogen .
Helaas geen pic´s meer ...vergeten te maken voordat ik ging knippen ..
Binnenkort komt hier weer een rookverslag van de oogst.
Ik ben ook al weer bezig met een nieuwe ronde te voorbereiden waarvan ik eerder al de uitgekomen zaadplantjes van heb laten zien 14 st NLX .Hiervan moet ik nog de mannetjes en de vrouwtjes uitzoeken .Ik hoop dat ik hiervan ongeveer 6 a 7 vrouwtjes overhoud.SAM_1092.JPGSAM_1094.JPG
Hiervan ga ik dadelijk ook wel weer een verslagje bijhouden als ik de mods zo gek kan krijgen om me wat meer opslagruimte te geven voor m´n pic´s anders kan ik sowieso al niets meer posten zonder m´n andere verslagen af te breken ..
Comment