Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help help xD

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    hallo iedereen.

    hier een kleine update

    ik heb de plant overgepot..hij zit nu ongeveer in de 4de dag 12/12, hij/zij is al aardig gegroeit...ik heb hem trouwens zoals westport zei ongeveel gevult totaan de lobblaadjes ( die er bij mij al zijn afgevallen )
    Attached Files

    Comment


      #17
      Ziet er netjes uit hoor.

      Comment


        #18
        dankje wel

        Comment


          #19
          hallo iedereen,
          hier nog even een update van de laatste paar dagen.
          sinds ik de plant op 12/12 heb gezet is hij/zij als een speer gegroeid.

          er staan hier onder nog een paar foto's.
          ik heb nu een vraag, in de bladoksels ( zie foto's ) komen een paar witte draadjes uit....op een andere foto staat duidelijk op de oksel daar onder hoe de bladgroei daar is.
          zijn deze witte draadjes de bladvingers of zijn dit STAMPERS???

          alvast bedankt

          Attached Files

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              dankje weedlover..
              ik wist niet precies wat dubbelposten inhoud maar ik ga me er aan houden....ik wil iedereen te vriend houden he

              ik wacht nog even want de plant staat bijna 1 week in de bloei.
              het zaad heb ik van een vriend gekregen en hij heeft er niet bij gezegt welk soort het was

              ik hou het nog even in de gaten en als ik zie wat mij onduidelijk lijkt over het geslacht post ik meer foto's........( en natuurlijk blijf ik foto's posten )

              dankje




              !!little update!!

              oja trouwens....die kleine ballen ( zoals jij dat zij ) had ik al voordat de plant in bloei stond......ik denk eerder aan nieuwe bladgroei want er komt ook een soort steeltje uit..(zie foto)....en ik heb 7 van die witte draadjes gevonden aan de plant ( ze glinsteren een soort bij licht als je goed kijkt)
              Attached Files
              Last edited by ; 27 November 2008, 14:18.

              Comment


                #22
                dat is aanmaak van een nieuwe vertakking en blad...

                altijd heb je eerst de steel van het blad en uit die oksel van die steel komt de tak uit gegroeid waaraan je toppen komen te hangen!

                grtz

                Comment


                  #23
                  helemaal bedankt

                  nu ben ik blij want als ik dus 7 witte haartjes zie zijn dat dus stampers neem ik aan???


                  dus vrouwelijk

                  Comment


                    #24
                    jep witte haartjes zijn tekens van een vrouwelijke plant,maar als je die ziet betekent het ook dat je plant niet meer zo lang gaat groeien en dan gaat hij volledig beginnen bloeien...

                    grtzzz

                    Comment


                      #25
                      oke nou das fijn want daar doen we het voor he


                      thanks

                      Comment


                        #26
                        idd zo is dat...

                        hopelijk komt er voor jou een lekker weedje af!

                        ik wens je veel succes...

                        grtzzz

                        Comment


                          #27
                          ik hoop dat je me blijft volgen want er komen nog en paar mooie foto's aan als ZIJ groot is

                          Comment


                            #28
                            Hoelang staat ze nu al op 12/12?
                            grtz


                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #29
                              hey westport, leuk weer eens wat te horen

                              ze staat nu ongeveer 6 dagen 12/12.
                              de geslachtskenmerken zijn eigenlijk pas sinds +- 2 dagen zichtbaar.
                              hopelijk gaat ze snel bloeien e.d.


                              grtzz





                              update:

                              ik kom vandaag uit school en wat zie ik

                              ik zie nu al zakjes met de witte stamper eruitpfff....zeker vrouwelijk

                              nog een vraag....ik heb nu nog 2 hele kleine blaadjes die zich nog ontwikkelen maar daarna zie ik alleen een soort bollletje ( lijkt een beetje op een top)...ik dit al aanmaak van toppen of komt er een extra vertakking want ze heeft maar 1 hoofdsteel en voor de rest niks....ik heb er een paar foto's van gemaakt ik hoop dat iemand antwoord heeft


                              alvast bedankt

                              Attached Files
                              Last edited by ; 28 November 2008, 13:58.

                              Comment


                                #30
                                In de bloeitijd groeit een plant nog steeds, ben nu ook zelf met mijn 1e microkweekje bezig, staan al flink in de bloei
                                Toen ik mijn plantjes in de bloei ging trekken had hij ook alleen 1 hoofdsteel, maar in een paar weken zijn er bij mij toch aardig wat vertakkingen bij gekomen. Wat je daar ziet is het begin van je 1e topje geloof ik (correct me if i'm wrong), maar wees niet bang dit zal zeker niet je laatste topje zijn hoor

                                Comment

                                Bezig...
                                X