Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n eerste drie weken gepasseerd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hou er wel rekening in dat je met micro nooit altijd een hoge opbrengst kan krijgen hoor
    maar je kan ze eventueel overpotten als je dat zelf wilt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
      hou er wel rekening in dat je met micro nooit altijd een hoge opbrengst kan krijgen hoor
      maar je kan ze eventueel overpotten als je dat zelf wilt

weet ik hoor gesproken over micro opbrengst wil ik zeggen hé... is ook maar voor mezelf dat ik het doe! en het boeit me wel zo'n plant op te zien groeien en dat je er wa bezig moet mee zijn maar dat roept in de beginne natuurlijk niet altijd vanzelfsprekend hé.

Iedereen heeft ooit moeten leren fietsen

thx om te zeggen dat ik ze gerust kan overpotten. Als ik uiteindelijk vier vrouwtjes heb doe ik er drie weg en verpot ze in grotere potten

peace

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door groenadeoren View Post
        is ook maar voor mezelf dat ik het doe! en het boeit me wel zo'n plant op te zien groeien en dat je er wa bezig moet mee zijn maar dat roept in de beginne natuurlijk niet altijd vanzelfsprekend hé.
        gehehehe zo begon ik ook 1 maand terug, voor je het weet heb je een tent

maar de groeifase gaat ook perfect onder sl of tl..
        je komt nu in een periode dat ze echt hard gaan groeien
        maar zodra ze toppen gaat maken valt de ontwikkeling ervan een beetje stil,
        dan kun je toch wel aan ze merken dat ze het warme doordringende licht van de hps toch wel missen.. hohoho maar de mijne ruikt al wel viiiieeeeeesssssss patrick gehehe, maar aangezien ik ook weleens wou zien of het zou lukken met spaarlampen maak ik de kweek af volgens plan

ik volg jou dames

groet

Comment

warmteprobleem

Ze groeien inderdaad heel wat vlugger nu...

Nu het begint goed koud worden en dit probleem stelt op ook in de ruimte waar de kast staat, heb hem wel goed geïsoleerd. Dus denk wel dat het er Viertien graden blijft maar geeft iemand tips om kastje simpel op te warmen? Denkend low cost, is een warmteelement van een terrarium te proberen?

yeeps

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door groenadeoren View Post
            Ze groeien inderdaad heel wat vlugger nu...

Nu het begint goed koud worden en dit probleem stelt op ook in de ruimte waar de kast staat, heb hem wel goed geïsoleerd. Dus denk wel dat het er Viertien graden blijft maar geeft iemand tips om kastje simpel op te warmen? Denkend low cost, is een warmteelement van een terrarium te proberen?

yeeps

ik heb dat ook lange tijd gedaan mee een warmte lamp vanuit een terrarium( mee een 150watt) ik zou 100 wat nemen (dit is testen

Maar vergeet niet dat zo een lamp rond de 14 € kost!!

of ge zou gewoon zo een klein verwarmingsken er kunnen inzetten kunt ge overal kopen zelf in den blokker voor 7 euro denk ik .

ik zou voor het laatste gaan omdat dit ook regelbaar is wnnr het te warm wordt.

Greetz
            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

sigpic

Comment

yeeps, intussen een tijdje geleden beetje drukke periode had met de feestdagen maar de plantjes zijn daarvoor niet gestopt met groeien ze staan nu alle vier in bloei.

Hoelang moeten ze nog groeien wanneer de toppen beginnen komen?
              Of zie ik dat aan de toppen zelf?

Alle tips welkom....

Comment

Zien er mooi en gezond uit! Nu zijn het de toppen die moeten groeien bloeien, plant zal natuurlijk ook nog wat doorgroeien.
                Kijk mss wel even om je fotos kleiner te maken, want zo hebben we een moeilijk overzicht van je verslag met grote fotos.
                grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Yello,

ik zal er eens mijn best voor doen ben niet zo'n krak met de computer damé in het begin kreeg ik hier helemaal geen foto's op....

Oorspronkelijk geplaatst door groenadeoren
                  ik zal er eens mijn best voor doen ben niet zo'n krak met de computer damé in het begin kreeg ik hier helemaal geen foto's op....
                  Nog dit zijn er dingen die ik kan doen om de kwaliteit van m'n toppen te bevorderen of de smaak? Schiet maar... Ben benieuwd ben al content dat m'n eerste kweekje tamelijk vlot is verlopen!!

Intussen heel wat later... Ze staan alle vier in bloei, maar is maar één die het echt goe doet, ga allemaal wat traag en denk dat het door de temp gaat. Ga daar in m'n volgende kweek iets aan doen...

Ier nog wa pics

Alle tips of andere meer of welkom, hoe weet ik dat ze klaar zijn om te oogsten?
                  Last edited by Smokey; 16 January 2009, 17:01.

Comment

Normaal kan je het op je camera instellen hoe groot de foto's moeten zijn.
                    Je kan ze ook uploaden via mijnalbum, deze verkleinen de foto's automatisch.

Ziet er mooi uit daar, let them grow

Peace

PS: Gebruik in het vervolg a.u.b de edit functie moet je nog iets vergeten zijn.

Comment

Nu, alles verloopt nog goed...

Wel zit ik te twijfelen wanneer sommige klaar zijn voor het oogsten? Ik weet dat ik de laatste dagen moet stoppen met water geven. En wat is dat van dat suikerwater voor betere smaak?

Hier nog een fotootje van mi topkes...

Comment

dat ziet er goed uit maar je moet echt je fotos verkleine zijn echt te groot

Comment

Het gaat toch snel é van nix bijna 24ste november tot bijna oogstklaar 4 februari...

Comment

Ziet er netjes uit, die toppen beginnen goed aan te dikken
                            Nog eventjes geduld en dan kan de schaar erin

Comment

Bezig...
                            X