Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder grow in nachtkasje 1 x Royal dwarf en 1 x Easy bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lowryder grow in nachtkasje 1 x Royal dwarf en 1 x Easy bud

Korting op 420shop
    Hallo , ik ben een tijdje geleden begonnen met een lowryder grow ( 1.5 week geleden) na men 'kastje' eindelijk klaar was :p
    Nu ben ik hier aangezien het men eerste (fatsoenlijke) grow is , leek het me wel erg handig om hier een verslagje by te houden , ik hoop dat er veel gereageerd op kan wordem met nuttige tips want ik zal het nodig hebben. Verder is dit men eerste 'verslag' als actieve gebruiker , dus ik weet niet of ik in het juiste gedeelte zit . maar reacties zouden veel helpen voor dit stekje
    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMG_0193.jpg IMG_0188.jpgIMG_0190.jpgIMG_0189.jpgIMG_0192.jpg

zoals je kan zie heb ik de eerste al ontkiend de easy bud , hij is nu 1.5 a 2 weken oud , hopelijk is het vrouwelijk schoon :p het kastje is rond de 50 -60 cm groot . de pot die ik heb gekozen voor het overpotten staat er ook ik heb speciaal niet zo'n grote gekozen etc is het de goede grote denken julie ?? verder heb ik ook in en uitvoer ,wel is dat de uitvoer vele malen krachtiger is dan de invoer zou dit voor problemen kunnen zorgen ? verder gebruik ik gewoon tomatenvoeding en universele potgrond . nog enkele vraagjes :
    de pot die julie daar zien zou ik hem 3/4 vullen of volledig ?
    vanaf waneer zou de voeding van pas komen ?
    en moesten julie nog enkele tips , weten die die wel erg handig zouden zijn voor het helpen van een betere grow ? , laat het me maar weten dan ik kan het goed gebruiken ! , Grts

reacties graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggg gggggggg
    Last edited by GxLeviisz__; 1 March 2013, 17:44.

Re: Lowryder grow in nachtkasje 1 x Royal dwarf en 1 x Easy bud

Mss heb je die foto's stoned genomen maar ik krijg er kop nog staart uit
    De pot zou ik helemaal vullen en kijk eens voor een voedingschema bij de fabrikant van je voeding.
    Je topic staat niet in het juiste forum, vandaar het ontbreken van commentaar denk ik.

Comment

Topic moved naar de micro kweekverslagen sectie!

Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Je was snel he!

Comment

haha ok , ik wist dat ie verkeerd stond , maar wist niet hoe het te verplaatsen :p dus nu staat ie juist ???

ik zal hem direct even updaten met foto's , want heb het verlsag eerlijk gezegd wat verwaarloosd omdat ik geen respons kreeg nu dus wel , dus ik ga er trug voor :p ha

wel snap ik niet wat je bedoel met dat je kop nog staar eruit krijgt ??

IMG_0204.jpgIMG_0200.jpgIMG_0199.jpg

zoals je kan zien , de easy bud net geupdated , ze is nu 2 tot 2.5 week oud misschien zelf wel 3 , ben de tel kwijtgespeeld ...

zoals je ziet op foto 2 staat het plantje redelijk scheef , dat komt omdat ik maar 1 spaarlamp heb van bovenaf dus soms groeit ene kant sneller naar het licht en staat dan dus hoger , dus moet ik regelmatig de pot verplaatsen
          op foto 3 zieje het plantje in de box staan wel denk ik dat ik mss beter nog een spaarlamp erbij haal naarmate ze groter wordt ofniet ? wat denken julie ?

verder heb ik vandaag voor het eerst voeding gegeven , gewoon een klein beetje tomatenvoeding was niets anders van plan te geven , is het misschien nog te vroeg ? of het goede moment ?

verder als julie opmerkingen hebbe , mogen julie het altijd zegge , elke tip kan lijden tot een betere in mijn geval eerste grow , ciao
          Last edited by GxLeviisz__; 12 March 2013, 17:24.

Comment

Zorg ervoor dat je je temp meet en luchtvochtigheid.
            Overigens hoop ik dat je je voeding verdunt met water.
            Zou idd een 2de lamp erbij halen.
            Watten is grammen.
            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

temp en luchtvochtigheid moet ik nog werk van maken , en voeding heb ik inderdaad verdunt met water , en waarschijnlijk paar niewe lampen aan schaffen , merci voor de tips !

Comment

Hoe gaat het met je planten???

Comment

ik ga direct een update poste als ik de fotos kan plaatsen , hij is nu ong een week in bloei , je zult het direct wel zien

hallo hier ben ik weer , na een tijdje ong 3 tal weken denk ik of langer niets van me te late hore hebben , eig was ik niet meer van plan een updates te doen omdat het men eerste (lowbudget ' grow is en ja ik het niet zo super veel de moeite meer vond (buiten het als er problemen optraden fso :p en aangezien ik toch nog respons kreeg 2 dagen trug wasdat voor my toch een aanleiding om julie toch nog deftig op de hoogte te houden haha oke ,dus laatste update was inderdaad 3 weken geleden , en nu haast een week denkik is ze aant het bloeie geslage , love you girl im ye feeder u know leul ok dus ik ben wel de tijd kwijtgespeeld maar ze is nu op max 6 weken denk ik , ik weet het gewoon echt niet mss dat julie het wete ha

IMG_0282.jpgIMG_0284.jpgIMG_0286.jpg

Comment

Update maar hoor
                    Ik zeg niet veel maar lees wel
                    Maar plant ziet er toch redelijk goed uit,meet je planten is wil weten hoe groot dat ze zijn ik gok 35cm.
                    Je hebt je autoflowers verpot,lees vaak dat auto's dat niet leuk vinden,kan opbrengst verminderen.
                    Hoeveel uren geef je ze licht??

Veel succes nog

Nog een video over autoflowers misschien dat je nog iets nuttig tegen komt.

Comment

37 cm zijn ze , en heb ze vanaf het begin al aan 12/12 gegeve (zodat ze nog in men kastje zoude passen) nu doe ik ong 1-2 uur minder enja ben zelf zeer beniewd naar de uitkomst :p

Comment

Van minder licht gaan ze niet kleiner worden denk,mijn staan op 20/4 en zijn even groot.
                        Royal dwarf en easy bud zijn maar klein soortjes daar heb je toch een goede keuze gemaakt
                        Je kan in mijn verslag ook een kijkje komen nemen

Comment

In lengte maakt het niet uit als je een paar uur minder licht geeft, in eindgewicht wel.
                          Plantje ziet er wel uitermate gezond uit, op wat overvoeding na.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hoe zie je dat ie overvoed is ? heb inderdaad wel teveel tomatenvoeding gegeven ...

Comment

Overvoeding zie je het eerst aan de uiterste puntjes van de bladeren.
                              Als die geel worden is dat al een teken om te verminderen in voeding, een dagje (of meer) alleen water.

Je voedt niet de plant he ..
                              Je giet de aarde vol voeding, de plant neemt dat pas op als ze daar behoefte aan heeft.
                              Verkleuren de puntjes, wordt het deel voeding in de aarde te hoog. Dat zal eerst moeten verminderen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X