Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dikke plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    dit zijn de 3 mooiste misty`s ik heb deze foto vandaag gemaakr 21-12-2008 en tot mijn toeval zijn ze nog helemaal geen 30 dagen oud ( ben altijd slecht geweest met reken )



    en nog zo mooie foto maar dan met mijn kat flopke op de achtergrond



    en nog een mooie foto van boven af



    de 2 misty`s en de 5 k2`s ooja weet iemand hoe dat kom dat mijn bladeren van de ene misty hangen



    en mijn mooie warme verlichting hoef de flitser niet te gebruiken voor een foto te maken

    ik heb eigelijk ook geen afzuiging dat hoeft ook niet denk ik
    Last edited by Smokey; 21 December 2008, 23:44. Reden: DUBBELPOSTS
    1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

    Comment


      #32
      Zit er mooi groen uit "groene vinger".

      Maar eum zou je het formaat van de foto's kunnen aanpassen? Deze zijn echt veel te groot. En let a.u.b ook op dubbelposten, je hoeft niet elke keer een nieuwe post te maken voor een andere foto. (Heb ze even voor je in 1 post gezet)

      Peace

      Comment


        #33
        hier nog 4 mooie foto`s van mijn white misty`s en me k2`s in mun kaske





        dat wordt smullen :p





        1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

        Comment


          #34
          ziet er goed uit kerel zou je die planten die aan de zijkanten staan niet ophogen meer naar de licht toe want ik zie dat ze gaan stretchen
          en zou je eventueel je lampen horizontaal hangen of is dat niet meer mogelijk ?

          Comment


            #35
            horizontaal hangen luk niet geen plek er voor en ja ik ga mijn plantjes aan de zijkant ophogen met video banden :p
            1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

            Comment


              #36
              de misty`s zijn nu 35 dagen oud en van 3 misty`s weet ik zeker dat het vrouwtjes zijn

              hier nog wat mooie foto`s van de misty`s en k2`s



              en de 3 mooie vrouwlijke misty`s



              en nog een mooi fotokuh

              1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

              Comment


                #37
                Zien er toch leuk uit. Wel jammer van die spaarlampen die je erin hebt hangen; ze geven (veel) minder licht af dan ze afgeven als ze horizontaal hangen. En je zijkanten reflecteren niet echt goed, beter hang je er iets in zodat het beter reflecteert.

                Weet je zeker dat er geen mogelijkheid is om ze horizontaal neer te hangen?

                Bv zo:


                (Met grijs als ijzerdraad)
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #38
                  mss een bevesteging gaan kopen voor uw fitting horizontaal te hangen
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    @ PIT; hij zal ze hoe dan ook moeten gaan hangen, omdat hij al aangeeft dat er geen ruimte meer voor is aan de bovenkant.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #40
                      ik zal kijken of het luk t bij eentje zal het wel lukken maar bij die andere 4 niet want das gewoon aleen een fitting met een kabel en die kebel zit in het hout gemaakt k ga kijken of het lukt

                      is dat dan zoveel verschil ??
                      1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

                      Comment


                        #41
                        de 3 vrouwlijke misty`s en de 4 k2`s ik heb de misty`s gefimt denk zelf dat ik het iets te laat heb gedaan maar denk wel dat het goed komt

                        en de 4 mooie k2`s het geslacht weet ik nog niet

                        en ik ga bij de misty`s ook geen scrog doen omdat ik daar niet echt ervaring mee heb miss volgende kweek wel
                        1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door groene vinger View Post
                          ik zal kijken of het luk t bij eentje zal het wel lukken maar bij die andere 4 niet want das gewoon aleen een fitting met een kabel en die kebel zit in het hout gemaakt k ga kijken of het lukt

                          is dat dan zoveel verschil ??

                          Ik vraag me ook af of dit zoveel minder is en hoe dat ook komt?

                          btw dit is een mooi tuintje

                          Comment


                            #43


                            en de gefimde misty``s ff een vraag heb ik dit goed gedaan want keb nog nooit gefimt ben uitgegaan naar gelezen informatie



                            1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

                            Comment


                              #44
                              de 3 misty`s met 3 dagen bloei achter de stengel(rug)



                              en de 4 k2`s op het bankstel lekker aan het relaxen 2 daarvan zijn zeker vrouwlijk




                              en mijn kweek hokje

                              1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

                              Comment


                                #45
                                Is er eventueel de keuze om ze te verpotten naar iets grotere potjes? Dan hebben de worteltjes weer wat vrijheid en het komt je planten zeker ten goede (al lijkt het nu al heel aardig!). Ook de eerste 1-2 weken van de bloei groeien de planten nog, zo ook de wortels! Dus misschien kan je het overwegen
                                Keep it up!

                                Comment

                                Bezig...
                                X