Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mister-frank's tweede micro kweek 3x Power Plant (laatste weken)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mister-frank's tweede micro kweek 3x Power Plant (laatste weken)

Korting op 420shop
    Ben in januari reeds gestart met mijn kweekje oorspronkelijk was het de bedoeling voor een zadenkweek
    maar helaas 3 vrouwtjes eind februari stonden ze mooi in bloei
    wat komt dat ze nu ongeveer een 5 weken in bloei staan.
    Ik kweek onder sl lampen (+/- 150 watt)
    voeding: canna terra flores, canna PK14/15
    3x per week water +/- 0,5 liter

Power Plant
    IMG_0151.jpgIMG_0156.jpgIMG_0153.jpg

IMG_0163.jpgIMG_0159.jpg

Groetjes.
    Last edited by mister frank; 30 March 2013, 02:36.

Re: Mister-frank's tweede micro kweek 3x Power Plant (laatste weken)

update;

na een goed na zicht lijkt de pp nog wel zeker een 2 weken te kunnen blijven staan waar ik eerst een beetje bang voor had, doordat het buiten wat warmer wordt wordt het ook in mijn kweekhokje weer wat warmer, de geur blijft vreemd genoeg echt zo goed als weg, heb vandaag voor de eerste keer pas
    echt iets of wat een wietgeur opgevangen wat wel uniek is voor een plantje dat al een goede 6 weken ongeveer vollop in de bloei staat.
    de toppen beginnen langzamerhand mooi te vormen en worden dag op dag ook wat steviger.
    de geur is wat mij betreft uniek zoals altijd bij de power plant, licht citrusachtig, beetje zoet heerlijk!

enkele foto's;

IMG_0170.jpgIMG_0171.jpgIMG_0174.jpg
    IMG_0175.jpgIMG_0176.jpgIMG_0177.jpg
    IMG_0178.jpgIMG_0180.jpg Groetjes Mister Frank!
    IMG_0181.jpgIMG_0182.jpg

Comment

lokes frank , tziet er beetje verwilderd uit he

voor de rest zouw ik zeggen , keep it green

Groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
        lokes frank , tziet er beetje verwilderd uit he

voor de rest zouw ik zeggen , keep it green

Groetjes
        ah ja natuurlijk een netje moet toch goed vol zitten zeker, in het begin was ik wel een beetje bang omdat ze pas na twee weken in bloei begonnen schieten terwijl deze soort nog goed doorgroeit als ik het nu bekijk kan het bijna niet beter, moet wel toegeven op foto ziet het er net wat verwilderder uit dan het echt is, ben alle sinds tevreden
        groetjes !

Comment

update;

week 9 ongeveer, heb me pas een microscoopje aan geschaft en tot enige
          bewondering was de pp nog helemaal niet klaar bovendien heb ik sinds een weekje
          terug heel wat nieuwe witte haartjes uit het niets, volg ze elke dag opmaar
          nog zeer weinig amber, enkele stukjes wat meer melkachtig maar over algemeen nog echt cloudy
          plan is als volgt; half weekje wachten afhankelijk hoe snel ze verkleuren en daarna
          splitsen geef nu al een anderhalve week geen voeding meer enkel nog water, wel worden ze nu duidelijk dikker!
          & de wietgeur komt er dan toch langzamerhand in wat opmerkelijk weinig is tegenover men vorige bb.

ev. Vraag, indien ik nu al zou splitten (stam) zouden de plantjes dan niet eerder stil gaan liggen door verminderde
          sapstroom, door de vele witte haartjes lijkt mij dat de toppen nog mooi gaan uitzetten en indien extra gewicht
          toch mooi meegenomen, veel zal het zowizo toch al niet zijn.

IMG_0183.jpgIMG_0184.jpgIMG_0185.jpg
          IMG_0187.jpgIMG_0188.jpgIMG_0190.jpg

groetjes Mister Frank!

Comment

hai Frank,

ik kijk alweer even met je mee. ben zelf van de scrog, vind het een optimalisatie als
            je het goed uitvoerd.

wat betreft je vraag om te splijten. dit is een manier om extra stress (en dus THC ontwikkeling)
            te stimuleren. maar bij de scrog krijgt de plant al veel stress (teveel is funest). gezien de scrog methode
            krijgt ze al veel stress door de spanning die ontstaat. ik raad je het splijten uberhaubt af bij scrog.
            gezien je de ruimte die je plant heeft is het behaalde resultaat van je bindwerk heel netjes. hoe minder
            ruimte je hebt(met name breedte en lengte), hoe meer je moet vouwen en buigen. dit gaat ten koste van goede
            uitgroei, maar gezien de opvulling in je hokje is het optimaal uitgegroeid.

lekker door blijven groeien, groetjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post
              hai Frank,

ik kijk alweer even met je mee. ben zelf van de scrog, vind het een optimalisatie als
              je het goed uitvoerd.

wat betreft je vraag om te splijten. dit is een manier om extra stress (en dus THC ontwikkeling)
              te stimuleren. maar bij de scrog krijgt de plant al veel stress (teveel is funest). gezien de scrog methode
              krijgt ze al veel stress door de spanning die ontstaat. ik raad je het splijten uberhaubt af bij scrog.
              gezien je de ruimte die je plant heeft is het behaalde resultaat van je bindwerk heel netjes. hoe minder
              ruimte je hebt(met name breedte en lengte), hoe meer je moet vouwen en buigen. dit gaat ten koste van goede
              uitgroei, maar gezien de opvulling in je hokje is het optimaal uitgegroeid.

lekker door blijven groeien, groetjes.

Comment

Had men pp tot 12 weken bloei laten staan, 25 gram opbrengst droog.
                erg fluffy en bij wonder niet echt potent, de smaak was fris en licht citrusachtig.
                zou deze zelf geen 2de keer groeien onder sl lampen.
                Hij ruikt wel amper tijdens het bloeien!

Comment

Bezig...
                X