Mededeling

Collapse
No announcement yet.

micro kweekje white widow 300w led

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: micro kweekje white widow 300w led

nee bloeivoeding moet je niet geven, is voor later

Comment

Al die voedingsschema's gaan uit van stekken. Als je op zaad kweekt, schuift alles een week of 2-3 op.

Comment

Met de voeding wacht ik dus best tot ik simpelweg witte haartjes zie maar toch het gaat wel echt traag juist 2 weken geleden kwam hij net boven de grond en t is dan al een plantje dat nrmaal in 6weken oogstbaar is. Dit staat alleszins op de verpakking van de zaadjes.

Comment

Ooogstbaar na 6 weken bloei in de allerbeste omstandigheden (en dan nog), en daar ben je nog niet . Je kan naargelang je aarde al wel groeivoeding geven, nog voor de bloei, maar de eerste paar weken is dat nog niet aan de orde, zelfs niet met zaai -en stekaarde, dat zeer weinig voedsel bevat. Dat kan je echt overal lezen! (Dit forum of Google bijvoorbeeld ....)
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

omdat foto's belangrijk zijn
            IMG_3980.jpgIMG_3982.jpg
            ziet er al een stuk gezonder uit dan vorige week

Comment

micro kweekje white widow 300w led

6 weken begint maar te tellen als je zichtbare bloei hebt, dus das nog ff.. Staan ook een beetje nat volgens mij? Dan gaat alles veel trager... Verder mooi groen succes

Comment

het extra kader met de tochtstrips was een succes er komt geen lucht of licht meer door. Ook de koolstoffilter is geplaatst
                IMG_4012.jpgIMG_4013.jpg
                Dit weekend is ze ontzettend gegroeid en nu geeft ze ook al een sterke geur.
                IMG_4007.jpgIMG_4011.jpg
                kan hier iemand al uit afleiden of het een vrouwtje is
                Attached Files
                Last edited by grexter; 17 April 2013, 17:43.

Comment

Dat is gaaf he, als je de plant voor het eerst begint te ruiken

Je kan in de groeifase pas na meerdere weken groeien zien of het een mannetje/vrouwtje is. Soms lees ik vanaf 4 weken, maar meestal zeggen ze vanaf 6 tot 8 weken. Anders pas als je aan het overschakelen bent naar bloei.

Die van mij zijn nu vier weken oud en ik ook steeds aan het turen of ik al wat zie hangen of staan.

:edit: Op deze voorbloei link uit de ABC FAQ alle belangrijke links in een lijst hebben ze het over "4de week van de vegetatieve groei,als de plant tussen de 6 en 8 weken oud is". Zal er ook wel vanaf hangen hoe vlot je plant groeit.
                  Last edited by Wietefras; 15 April 2013, 20:23.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Nee dat kun je aan de plant nog niet zien.
                    Het is geen fem autoflower dus ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey ,

leuk een ledkweekje voor te volgen benieuwd hoe dit afloopt veel succes
                      grtz

Comment

ik geef het toch 50% dat het een vrouwtje is.... zie ik zo

succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post
                          ik geef het toch 50% dat het een vrouwtje is.... zie ik zo

succes.
                          LOOOL

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De temperatuur in de kast gaat nu door het mooie weer snel naar de 27°C
                          de plant heeft het net iets frisser door een extra ventilator die op haar blaast en maakt er 24°C van
                          maar de wortels hebben het 23°C door de constante temperatuur hoe krijg ik dit naar beneden ik heb wel nog een pompje liggen van een fonteintje als het echt erger wordt dacht ik een koelsysteem er mee te maken.
                          heb hem wel verpot naar 5L pot wat dringend nodig was
                          IMG_4017.jpg
                          IMG_4020.jpgIMG_4026.jpgk had wel ni genoeg aarde meer
                          Last edited by grexter; 16 April 2013, 21:50.

Comment

Tekst van een andere link van die lijst met links die ik eerder noemde:

De optimale worteltemperatuur voor ons plantje is (gedurende de hele cyclus, dag en nacht) 22-24gr.

Dit gekoppeld aan luchttemperaturen met de lampen aan tussen 28-32gr. (afhankelijk van het soort) en met de lampen uit van 15gr. zorgen voor een hogere hormoonproduktie en daardoor hogere opbrengsten.
                            Kortom die temperaturen die je hebt zijn echt geen probleem voor de plant.

Er staat echt een berg aan informatie hier op het forum als je er even doorheen gaat.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Als het een fem. is geef ik ze wel 99% kans..ongeveer.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik zou die PC fan niet op je plant richten van die afstand. ze zal zo snel uitdrogen door de
                                heftige tocht. je kan je fan beter wat meer op afstand hangen of gewoon in je hok om de lucht
                                te laten circuleren. dit heeft hetzelfde effect, omdat de lucht verplaatst. zo op je plantje geef ik
                                hem/haar nog een week alvorens ze uitdroogd ..ongeveer

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                                Als het een fem. is geef ik ze wel 99% kans..ongeveer.
                                je bent te goed voor onze nieuwe vriend t zou nog een shemale kunnen worden.
                                (in dat geval een glitterjurk aantrekken en meenemen naar de achterburgwal daar zitten
                                meer van die tropische shemale's )

Comment

Bezig...
                                X