Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste microkweek white widow autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste microkweek white widow autoflowers

Korting op 420shop

Re: eerste microkweek white widow autoflowers

dag iedereen,

kleine update vandaag

Door de beperkte hoogte van mijn kastje ben ik aangewezen om een manier te zoeken om de plantjes laag te houden. De beste manier lijkt me het buigen van de plant.
    Dus ben ik maar met een bolletje wol, een houten plankje en wat haakjes beginnen experimenteren.

Heeft iemand hier veel ervaring mee? Alle tips zijn welkom

Comment

Beste wat je kunt doen is een lus maken om de hoofdstam. Als je er een knoop in legt, of het touwtje zit te strak, dan sluit je de hoofdstroom van de plant af, en dit wil je natuurlijk niet hebben.
      sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

En? gaat het al beter met dat wollen touwtje te spannen?

Comment

afhankelijk van de groeispurt tijdens de bloeifase zullen de wollen touwtjes zeker en vast hun dienst doen. De eerste haartjes zijn nu 2 dagen zichtbaar en een zeer subtiele geur is waar te nemen van dichtbij, jihaa. Nog enkele weken te gaan
          Ik zal deze week nog wel wat foto's plaatsen van de twee dames

grtzzz

Comment

nog enkele weken te gaan?

nog wel een week of 8 a 10 gok ik

succes

Comment

De dames staan er in mijn ogen mooi bij en ze zijn goed bezig met het vervullen van hun levensmissie.

thx bramonius en met enkele weken bedoelde ik idd wel een 8-tal weken maar die zijn zo voorbij he.

grtzzz

Comment

Mooi spul! succes met de kweek!

Comment

Heb zonet nog 2 zaadjes geplant (zelfde soort) met de bedoeling deze volledig buiten te laten groeien en bloeien. Deze gaan bij een vriend van mij de tuin in. Uiteindelijk ben ik benieuwd of er een verschil, zowel qua grootte als qua opbrengst, zal zijn tussen de buitenplanten en degenen die lekker warm in hun kastje verblijven.

ondertussen zijn de dames alweer lekker gegroeid zodanig dat ik het kastje hoger heb moeten maken. er beginnen zich meer en meer haartjes te ontwikkelen en ik denk dat de echte volle bloei niet meer veraf is. Er is 1 blad dat mij een beetje zorgen baart (zie foto). Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn (magnesium tekort?).

C ya

Comment

hey

we zijn weer een weekje verder en alles gaat goed met de plantjes. Er zijn al overal veel witte haartjes te zien en sinds deze week geef ik iets van voeding, nl osmocote van substral (npk: 14-13-13). Dat was het enige wat ik kon vinden met een hoge PK-waarde. Ik zie alleszins nog geen nefaste bijwerkingen dus veronderstel ik dat dit geen kwaad kan. Ik was normaal gezien niet van plan voeding bij te geven aangezien mijn aarde voeding voorziet voor honderd dagen maar dan zag ik deze tussen de rekken staan ik dacht ik zo van 'komaan, laat je maar eens gaan'

De bladeren staan mooi groen en de plantjes zijn respectievelijk 50 en 55 cm. Enkel onderaan beginnen blaadjes te vergelen maar da's waarschijnlijk doodnormaal.
                    Geen nieuwe foto's vandaag want wat ik ook probeerde ik kreeg ze er niet goed op. Zal dus voor een volgende keer zijn.

Comment

hey allemaal,

lang geleden dat ik tijd had voor een update. De laatste 4 weken hebben de dames zich echt ontpopt tot welriekende, vette plantjes. Mijn plan om ze volledig op te kweken binnenshuis heb ik wel moeten laten varen. Het kastje was echt te klein voor de 2 samen en aangezien het weer het toeliet staan ze nu reeds 3 weken lekker buiten.

Ik denk dat ze nu wel ongeveer klaar zijn om te oogsten dus naar het einde van de week zullen ze waarschijnlijk omgehakt worden, om dan rustig 3 weekjes te drogen.
                      Bij plant 2 (de jongste) verkleurden de blaadjes deze week. In plaats van mooi groen werden ze mooi paars. Ik heb geen idee vanwaar dit komt en wat ik eraan kan doen. Het lijkt me ook niet zo schadelijk te zijn aangezien de buds mooi groeien.

e voila de foto's

plant 1

plant 2

al bij al denk ik zeer tevreden te zijn over de opbrengst om met beperkte middelen toch iets deftigs uit de grond te stampen.

En eerlijk gezegd kan ik moeilijk wachten om met de volgende kweek te starten. Wat een geweldige hobby die zoveel voldoening kan geven.

grtzzz

Comment

Bezig...
                      X