Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Northern Light AF 1x Royal dwarf AF - in de microkast!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x Northern Light AF 1x Royal dwarf AF - in de microkast!

Korting op 420shop
    20130702_180449.jpg20130705_162420.jpg20130705_162430.jpg20130705_162613.jpg20130705_162556.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Rondom de deur van de kast tocht-strips geplakt zodat er geen licht/lucht doorheen komt.
    Heeft iemand tips voor verbeteringen aan de kast voordat de plantjes erin gaan?
    Ik hoor het graag.
    Greetzz.
    Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

Re: 3x Northern Light AF 1x Royal dwarf AF - in de microkast!

hey aller eerst succes!

ik lees 3 timers en zie drie lampen, heb je een timer per lamp? Niet dat het kwaad kan maar het is overbodig daar de meeste timers zon 3500w kunnen schakelen. Je kweekt neem ik aan voor een rokertje... dat dan in gedachten gehouden zou ik investeren in meer verlichting, je hebt er de ruimte zat voor en verhoogt je opbrengst uiteindelijk aanzienlijk. Doorgaans heb je het al netjes gedaan als je een halve gram per watt verlichting oogst onder tl/sl 3x 23w =70watts wat gelijk staat aan zon 35gram droog..

Voor de groei zijn een paar lampen met kleur code 865 of vaak wel 6500k genoemd, ook wel wenselijk. Hier zit meer blauw in het kleuren spectrum wat een goede groei bevorderd en je planten kleiner houd.

die tocht strips zijn een goed idee, wel is het dan ook handig om je inlaat ventilatie gat licht dicht te maken, dmv een labyrint.

een must have is toch ook wel een thermo/hygro meter..

greetz mafferd

Comment

Bezig...
    X