miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #166
    Re: miniTuin

    Zoals gezegd vandaag weer een (snelle)update uit de miniTuin!

    Voor nu de fotos!
    uploadfromtaptalk1384368480557.jpguploadfromtaptalk1384368492131.jpguploadfromtaptalk1384368503075.jpguploadfromtaptalk1384368514395.jpguploadfromtaptalk1384368526588.jpguploadfromtaptalk1384368542914.jpguploadfromtaptalk1384368556021.jpguploadfromtaptalk1384368569269.jpguploadfromtaptalk1384368579826.jpguploadfromtaptalk1384368592464.jpguploadfromtaptalk1384368627462.jpguploadfromtaptalk1384368616476.jpguploadfromtaptalk1384368602741.jpg

    Weinig nieuws tot dusver. Tekorten worden tot nu toe niet erger. De toppen zijn lekker aan het aan dikken! Ben erg benieuwd wat deze ronde me gaat opleveren. En of we in de buurt van 0.9 gram per watt kunnen komen. De tijd zal t leren.

    Moet de kalender eens erbij gaan zoeken eens even nakijken welke week van de bloei we zitten

    Groeten Mafferd.

    Comment

    • SweetMango
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1252

      #167
      Re: miniTuin

      Erg mooi Mafferd! Vind wel aardig van je dat je je lamp uit de kast heb weg gehaalt voor de fotos :p
      sigpic

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #168
        Re: miniTuin

        Ik was even vergeten hoeveel watt er ook weer boven hing.

        Is dat nog steeds diezelfde opzet met de 2X Tneon van 24 Watt?

        Moest even terug bladeren, ik ken dit verslag goed maar niet zo goed.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • SweetMango
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1252

          #169
          Re: miniTuin

          hps 100 watt als het goed is.
          sigpic

          Comment

          • Lovis
            Senior Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 912

            #170
            Re: miniTuin

            Mooie toppen Mafferd! Komt goed die ondervoeding

            Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
            - 1m² Tuin

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #171
              Re: miniTuin

              Ziet er top uit mafferd, dat gaat een leuk gewicht worden voor 1 plant!

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #172
                Re: miniTuin

                Hé.............

                Mafferd!!!!!!

                Wat lijk ik jou al lang niet meer gehoord te hebben.....
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • mafferd
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 1709

                  #173
                  Re: miniTuin

                  Mafferd was in limburg op visite.. en volgt nog een beetj mee via tapatalk

                  Ben nu onder weg naar mn groene dame althans dat hoop ik dat ze is heb haar dit keer 4dagen alleen moeten laten.. dus spannend hoe het r straks bijstaat.

                  Houd Jullie op de hoogte! Greetzz Mafferd

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #174
                    Re: miniTuin

                    He, ik ben een en al oog...
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • mafferd
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 1709

                      #175
                      Re: miniTuin

                      Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties!!

                      De lamp haal ik soms uit voor de fotosessie.. kan ik er een stuk beter bij van boven. En dat is meestal ook het moment dat ik de plant grondig inspecteer op beesies en andere ongewenste dingen.

                      De dame gaat lekker door met dikken van haar toppen ze heeft t wat warm gehad en de aarde is een beetje aan de droge kant geweest maar gelukkig niets schokkends heb de blumat een tikie meer los gezet. En morgen krijgt ze weer lekker een volle dosis metrop! Ze kan nog wel wat bloei stimulator gebruiken. Dat is wel een nadeel van de blumat het kan niet met bio voeding overweg.. voor een volgende ronde komt er weer h&g of iets van canna of die toppen fijn wat extra booster mee te kunnen geven.

                      Maar genoeg geluld. Tijd voor fotos.



                      uploadfromtaptalk1384722890802.jpguploadfromtaptalk1384722903223.jpguploadfromtaptalk1384722913108.jpguploadfromtaptalk1384722925013.jpguploadfromtaptalk1384722938475.jpguploadfromtaptalk1384722960815.jpguploadfromtaptalk1384722972842.jpguploadfromtaptalk1384722985444.jpguploadfromtaptalk1384722994700.jpg


                      GreetzZ Mafferd

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #176
                        Re: miniTuin

                        Nou de dames hebben je niet gemist zo te zien....

                        lekker hoor die blumats
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • SweetMango
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 1252

                          #177
                          Re: miniTuin

                          Wauw, ziet er erg mooi uit. Ik ga dus stoppen met afjes...
                          Ik wil dit idee ook is proberen. Ziet er toch veel beter uit dan wat ik nu heb.
                          sigpic

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #178
                            miniTuin

                            Ze vind het wel prettig in de kweekruimte mafferd ga zo door he!

                            Comment

                            • berry ryder
                              Special member
                              420 MemberLucky Member
                              • Dec 2012
                              • 2666

                              #179
                              Re: miniTuin

                              Hoezo een nadeel van de blumat??
                              Ik gebruik ook metrop met mijn blumat en ik ondervind geen problemen hoor.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #180
                                Re: miniTuin

                                Euh, ik zie opeens dat er een hps boven hangt, welke is dat, en sinds wanneer heb je die erboven hangen ?
                                Ik vond het al bijna ongeloofwaardig voor TNeon, haha
                                Niks mis met die plantjes heh.. Nice !
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...