Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hier is mijn begin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hier is mijn begin

    Korting op 420shop
    Beste,

    Zoals vele weten inmiddels ben ik de beginner op dit gebied.Daarom is dit ook gewoon mijn eerste kweekverslag.Dit plantje heb ik in een kleine kas staan bij het raam.Echter vanaf morgen begint het voor mij.
    Er komt een kast en een tneon 2x55watt binnen.Ik heb hier wel alvast het begin wat ik in de kas heb gekweekt althans een poging tot.Ik zou graag alle tips en tricks van jullie willen horen en hoe dit plantje eruit ziet.
    Zolang die bij mij groen is heb ik het idee dat het goed gaat lol -.-.
    Voor de mensen die mij opweg hebben geholpen bedankt zo ver en ik zal me best blijven doen om dit vol te houden en jullie adviesen opvolgen.

    Thanks,




    #2
    Re: hier is mijn begin

    Ze zijn een beetje gestrekt, maar iig nog groen zoals je al zei komt wel goed als ze morgen onder die t-neon komen te staan.

    wat voor kast komt er?? zelfbouw of kant en klaar?

    en welk soortje is ze?

    tip: scroggen



    verder veel succes toe gewenst kom hier nog wel weer binne wippen.

    greetzz mafferd

    Comment


      #3
      Re: hier is mijn begin

      Ja dat dacht ik al een beetje de stam is gelukkig wel wat dikker dan die andere die ik nog heb. En thanks man ik zie net dat jij ook een post heb gemaakt die ga ik ook volgen aangezien ik nog veel kan leren.
      Gewoon kast gekocht bij de ikea dus groot genoeg voor 2 plantjes mischien 3 maar begin wel met 2 scroggen ja ik weet nog niet echt hoe dat moet ben me er nu in aan het verdiepen.
      Breedte: 59.8 cm
      Diepte: 37.0 cm
      Hoogte: 92.0 cm

      thanks,

      Comment


        #4
        Re: hier is mijn begin

        Tip: Klik op het icoontje-met-boompje insertimage.png , dan kun je foto's hier uploaden.
        Hier staan ze niet openbaar(je moet lid zijn om ze te zien) en zijn ze ook niet opeens verwijderd.

        Trick: Lees de complete kweekverslagen van je collega's.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: hier is mijn begin

          Kleine tegen valler de tneon die ik besteld heb is niet op voorraad. Zal ik daar op wachten of zal ik 4 spaarlampen ophangen van 100 watt?

          Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
          Last edited by Mendill; 23 August 2013, 16:09.

          Comment


            #6
            Re: hier is mijn begin

            je plantjes lijken wat nat te staan en er moeten wel gaten onderin je pot zitten zodat overtollig water weg kan, gr JohnnyHaze

            Comment


              #7
              Re: hier is mijn begin

              Thanks Johnny weer wat belangrijks geleerd. Alleen zal ik nu 4 spaarlampen van 100 watt halen ?

              Comment


                #8
                Re: hier is mijn begin

                4 spaarlampen van 100watt? dan kun je beter een 400watt hps ophangen, of je bedoelt natuurlijk 4 samen 100watt.
                als je de tneon morgen hebt zou ik daar ff op wachten, maar dat kun je zelf denk ik het beste beslissen

                Comment


                  #9
                  Re: hier is mijn begin

                  ja 400 watt hps is denk net te groot voor me kastje. En daar ben ik zo'n 200 euro voor kwijt denk ik ?

                  Comment


                    #10
                    Re: hier is mijn begin

                    mijn hamerslag kap is 60x40 geloof ik, denk dat dit niet veel scheelt met een tneon armatuur, alleen het wattage is hoger en je hebt meer afzuiging etc nodig.
                    dit zijn de prijzen van complete lampensets (kap,bulb,vsa) bij

                    Comment


                      #11
                      Re: hier is mijn begin

                      Ah thanks voor de afmetingen hij is net te groot ik doe het nu met 3a4 spaarlampen even kijken hoe ik het ga opnam gen en wat pas

                      Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4

                      Comment


                        #12
                        Re: hier is mijn begin

                        en hoe gaat het hier met de dames? leven ze nog?

                        Comment

                        Bezig...
                        X