Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aquariumkweek 2 x WW, 4 x Lowryder #2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    dat ga ik ook proberen AlwaysStoned
    Last edited by Jointjedraaien; 31 May 2011, 02:27.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
      Denk dat kleurcode 827 heel gebruikelijk is. Verbeter me als ik fout zit, ben niet thuis in micro maar dacht wel dat het zo iets was. En hoe zit het met je verluchting eigenlijk? Kan me voorstellen dat het daar een sauna wordt?
      ja maar er zit een luchtgat vanboven e, en warmte stijgt ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Atmospherix View Post
      kleurcode 827 is inderdaad gebruikelijk is de kleurcode voor bloei (extra warm wit als ik het goed heb) en 840 gebruiken ze voor groei geloof ik.

      ze staan in reclame in de gamma!
      Ik ga erom vandaag
      sigpic

      Comment


        #18
        In de reclame? Dan moet ik ook even kijken :O.

        Comment


          #19
          gatver al mijn planten gestorven vandaag
          helemaal verwelkt enzo, wss door de overpotting naar beendermeel ...
          sigpic

          Comment


            #20


            Heb je ze zwaar overbemest .

            Klote man .

            Comment


              #21
              je had ze gewoon moeten pover potten naar normaale bemeste potgrond

              Comment


                #22
                hier de instorting van mijn hoop weer wat de blowen te hebben

                gatverdamme


                Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
                je had ze gewoon moeten pover potten naar normaale bemeste potgrond
                de grond was normaal bemest, heb er nog geen 6de van de aangezen hoeveelheid ingedaan ...
                Attached Files
                Last edited by AlwaysStoned; 10 January 2009, 13:04.
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Hoe krijg je dat voor elkaar

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door AlwaysStoned View Post
                    hier de instorting van mijn hoop weer wat de blowen te hebben

                    Comment


                      #25
                      hehe binenkort ook ies gaan kweken

                      Comment


                        #26
                        thx,
                        ik wacht ff tot mijn top44 zaadjes binnengekomen zijn, en daar ga ik dan gelijk twee slachtoffers uit kiezen

                        Ik ga mij wel concentreren op mijn buitenkweek dit jaar om een voorraadje te hebben zodat ik meer kan experimenteren.

                        Ook wil ik een andere constructie opzetten om te kweken, liefst een tentje of een deftige kast. we gaan es bezinnen hoe we het best kunnen aanpakken
                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Hey, ik was net lekker aan het lezen totdat het slechte nieuws kwam. Maar ga je kweek wel verder volgen. Top44 is ook nice. Zoals Jona zegt, leer van je fouten en vooral niet opgeven. Ben zelf niet zo weg van beendermeel of andere moeilijke voedingen. Da's meer voor de gevorderde kweker dacht ik. Houd het simpel, gebruik eerst normale aarde, dan het liefst growshop aarde en als je planten erom vragen groei- en/of bloeivoeding ook uit een growshop. Niet moeilijk doen en vooral in het begin hebben ze niets extra's nodig, laat ze lekker hun gang gaan. Geduld is ook belangrijk! In ieder geval succes met de 2de poging.

                          Ga je nu alleen een buitenkweek doen of begin je wel weer opnieuw?

                          Peace!

                          Comment


                            #28
                            Ja man dat is toch wel zeer jammer hoor, je was goed
                            op weg!
                            Hoofd niet laten hangen en back to grow! veel succes!!!
                            grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1 View Post
                              Hey, ik was net lekker aan het lezen totdat het slechte nieuws kwam. Maar ga je kweek wel verder volgen. Top44 is ook nice. Zoals Jona zegt, leer van je fouten en vooral niet opgeven. Ben zelf niet zo weg van beendermeel of andere moeilijke voedingen. Da's meer voor de gevorderde kweker dacht ik. Houd het simpel, gebruik eerst normale aarde, dan het liefst growshop aarde en als je planten erom vragen groei- en/of bloeivoeding ook uit een growshop. Niet moeilijk doen en vooral in het begin hebben ze niets extra's nodig, laat ze lekker hun gang gaan. Geduld is ook belangrijk! In ieder geval succes met de 2de poging.

                              Ga je nu alleen een buitenkweek doen of begin je wel weer opnieuw?

                              Peace!
                              Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                              Ja man dat is toch wel zeer jammer hoor, je was goed
                              op weg!
                              Hoofd niet laten hangen en back to grow! veel succes!!!
                              grtz

                              Idd, ga er deze week nog aan beginnen als de zaadjes binnen zijn.
                              FF de hoogte en de bloeitijd van top44 opzoeken. anders nog een poging met lowryder #2, zaadjes kan ik altijd bijkopen /ruilen
                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Okee vanavond ga ik dus nogmaals proberen, dit met 2x lowryder en 1 x lowryder #2.

                                Op hoop van zegen.
                                Ik zorg voor foto's deze avond!
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X