Zullen tl lampen zijn die erin hangen. Kans is groot dat ze te ver van je planten afhangen want dergelijke internodelengtes zijn zelden gezien, zo gestretched. Mensen moeten maar een snappen dat die plantjes heus wel dicht bij de tl mogen hangen. Dus ga die gelijk naar 2-3 cm van de lamp brengen
Ten tweede zie ik dat je aarde drijfnat is. Indien je ze net water hebt gegeven laat je mijn commentaar maar weg. Maar het is niet de bedoeling dat je heel de boel doorweekt. Ga met je vinger in de aarde, het moet vochtig aanvoelen, niet zoals hetgeen waar mannen graag inzitten dus. (kon het effe niet laten van deze opmerking erbij te gooien, gewoon omdat het zo is). Dus licht vochtig moet het zijn.
Heb geen ervaring met beendermeel maar het lijkt me dat het iets vooral voor de bloei is, wat je dus maar in een later stadium zal nodig hebben. Zou heel voorzichtig met extra voeding omspringen, ze zien er fragiel uit hé de kleintjes
Komt wel in orde maar ik zou ook eens de code van je tl's checken, volgens mij zou dat wel eens een foute code kunnen zijn (aangezien ze enorm stretchen). Ze gaan dan zoeken achter lichtspectrum die ze kunnen 'gebruiken' maar als die er niet is gaan ze blijven de lange-hals-toer op gaan...
Zo snel mogelijk wat extra uitleg en dan kunnen we weer verder
Greetzzz

Leave a comment: