Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx thugz en zoals er al werd gezegd sativa's groeien langer door en de meeste amnesia's groeien plus minus door tot in week 6-7 bloei.
@MWay:We gaan zien of het ook leuk word haha het is een aardig gepriegel in ieder geval.
@Berry Ryder:Voel ik daar een onderlinge strijd haha De maten van een secret jardin tentje zijn wel gunstiger 60 hoog is niet veul dus zal ze echt strak op het netje moeten houden tot aan het eind
Dag 6 12/12
Hier weer een kleine update.
Heb gister 2 blumatjes en de tensiometer in het water gehangen dus kon ik vandaag de boel opbouwen. Heb eerste beide potten gecheckt met de meter voor het afstellen van de blumats en die kwamen redelijk overeen. Het zal nog wel wat aanpassen zijn vandeweek.
De k1 amnees hebben nog steeds de vaart erin gemiddeld zo'n 3.5-4 cm per dag.
De blumats wat dichter gezet want de tensio meter stond op 80.
Verder nog steeds geen geslachten dus de kans op 2 vrouwen word groter met de dag
Ik zal morgen wat knalgroene pics met de lamp uit schieten, puur genot om naar te kijken.
Thnx kerel wat hebben we allen tog een leuke hobby
Dag 9 12/12
Na een uurtje inspecteren hebben we toch eindelijk een geslacht mogen waarnemen de k1 Amnee nr1 is een vent bij de k1 nr2 die eigenlijk al wat verder is naar mijn id laat nog niks zien dus denk dat dat wel een dame word.
Ze groeien dagelijks lekker voort en blijven lekker groentjes. De ph van het medium blijft lekker stabiel op 5.8
@dylero ik denk dat een hoop hobbyisten ze hebben voor de voorgroei en aangezien alles volgroeid was hier dan maar gelijk gebruiken voor een mooie scrogg.
@wartjen scroggen is leuk om te doen maar uiteindelijk ben je wel langer b3zig met een rondje omdat je toch wil eindigen met een vol netje. Ckr het proberen waard
Ja dat weet ik dat een scrogkweek langer duurd maar omdat ik maar beperkte ruimte heb lijkt het mij nog een uitdaging om te scroggen en zien tot hoever je kunt gaan
Comment