Beste growers,
Ik ben totaal nieuw op het vlak van binnen kweken maar wil toch met jullie mijn eerste kweekje delen en alle hulp is hierbij welkom indien jullie zin hebben om mij te helpen
Opzet:
DP90 tentje 90x60x90
4 x 55watt tneon groei en bloei buizen
afzuiger G-Tools 400m³ met koolstoffilter rhino 425m³ ( waarschijnlijk overkill aangezien men tentje vacuum trekt ) dit was uit voorzorg om later misschien met hps verder te gaan
davin dv12 schakel relais kast voor meer veiligheid in plaats van een gewoon schakelklokje
1 pc fan om de warmte onder het licht weg te blazen
ph en ec meter word amper gebruikt
tensio meter niet in gebruik momenteel misschien voor de 26 liter kuip
2 x temperatuur meter en lv meter in 1
3 potten van 3 liter en 1 kuip van 26 liter staan er nu in
aarde : light mix
voeding : biobizz fishmix, groei en bloei, alga mic, rootjuice en topmaxx, no mercy bac en bat guano
De potten en kuip heb ik op voorhand klaar gemaakt en ingewaterd met bac van no mercy en enkele dagen op temperatuur laten komen in het donker met zwart/wit folie op
Ben gestart met het ontkiemen van 3 autoflower zaden op 26/10 2 blue matic en 1 royal critical van RQS en 30/10 allemaal boven en leven voorlopig nog
Alleen vond ik dit een beetje weinig aangezien ik nog plaats had voor meerdere, dus een kuip in gezet van 26 liter en nog extra zaden ontkiemd die ik van iemand gekregen had regular autoflowers
Zaden die nog aan het kiemen zijn voor de 26 liter kuip of proberen toch
:
5 x big devil
1 x blueberry x dieselryder
2 x minefield ryder
5 x adh47
5 x blueberry
15 x mix ... zal een verrassing worden als er al iets van ontkiemd, zeer lichte zaden
Ik weet dat het er een hele hoop zijn
maar de kans is klein dat er veel over blijven + dat het regular is en de mannen eruit moeten , alleen mooie vrouwen in men tentje die lekkere buds aanmaken 
Ik kies voor kleine potten omdat ik met een beperkte hoogte zit en hoop hiermee dat ze niet uit men dak groeien en autoflowers bewust gekozen voor het makkelijk te maken, licht staat nu op 20/4
Wat is jullie mening, dat ik zot ben weet ik al
Foto's komen er zo snel mogelijk aan,misschien morgen of zondag
Smoke ze
Ik ben totaal nieuw op het vlak van binnen kweken maar wil toch met jullie mijn eerste kweekje delen en alle hulp is hierbij welkom indien jullie zin hebben om mij te helpen
Opzet:
DP90 tentje 90x60x90
4 x 55watt tneon groei en bloei buizen
afzuiger G-Tools 400m³ met koolstoffilter rhino 425m³ ( waarschijnlijk overkill aangezien men tentje vacuum trekt ) dit was uit voorzorg om later misschien met hps verder te gaan
davin dv12 schakel relais kast voor meer veiligheid in plaats van een gewoon schakelklokje
1 pc fan om de warmte onder het licht weg te blazen
ph en ec meter word amper gebruikt
tensio meter niet in gebruik momenteel misschien voor de 26 liter kuip
2 x temperatuur meter en lv meter in 1
3 potten van 3 liter en 1 kuip van 26 liter staan er nu in
aarde : light mix
voeding : biobizz fishmix, groei en bloei, alga mic, rootjuice en topmaxx, no mercy bac en bat guano
De potten en kuip heb ik op voorhand klaar gemaakt en ingewaterd met bac van no mercy en enkele dagen op temperatuur laten komen in het donker met zwart/wit folie op
Ben gestart met het ontkiemen van 3 autoflower zaden op 26/10 2 blue matic en 1 royal critical van RQS en 30/10 allemaal boven en leven voorlopig nog
Alleen vond ik dit een beetje weinig aangezien ik nog plaats had voor meerdere, dus een kuip in gezet van 26 liter en nog extra zaden ontkiemd die ik van iemand gekregen had regular autoflowers
Zaden die nog aan het kiemen zijn voor de 26 liter kuip of proberen toch
5 x big devil
1 x blueberry x dieselryder
2 x minefield ryder
5 x adh47
5 x blueberry
15 x mix ... zal een verrassing worden als er al iets van ontkiemd, zeer lichte zaden
Ik weet dat het er een hele hoop zijn
Ik kies voor kleine potten omdat ik met een beperkte hoogte zit en hoop hiermee dat ze niet uit men dak groeien en autoflowers bewust gekozen voor het makkelijk te maken, licht staat nu op 20/4
Wat is jullie mening, dat ik zot ben weet ik al
Foto's komen er zo snel mogelijk aan,misschien morgen of zondag
Smoke ze

Comment