Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ice weed kweken laat ales zien met fotos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ice weed kweken laat ales zien met fotos

    Korting op 420shop
    beste mensen


    dit is de eerste keer da ik ga kweken hat 4 vrouwelijke ice zaatjes gekregen zie foto ma mag er ma 1 planten van men ouders xD hep al in meiske in een poteke gestoken met watte vandaag zie foto's hep 2 lampen een tl lamp 18 watt en een osram lamp 230V 200 watt hep ook nog een spaarlamp 11 watt 220V/240V/50-60Hz Warm White (2700K) binnen kort foto te zien welke lamp gebruik ik het beste en waneer moet ik ze er onder zetten moet ook nog een kast maken ga een kast maken op mene zolder met een plastike doek in en aleminium folie en een elektrisch vuurtje kast 1 meter op ne meter en 2.10 m hoog dat ga ik morgen maken morgen zijn er ook fotos van als ge tips hebt of andwoorden op men vragen zegt ge het ma eh ale mercie eh laat julie ales zien van begin tot einde
    Attached Files
    Last edited by bobo; 12 January 2009, 23:02.

    #2
    hey fruitvlieg69 mss heb je hier iets aan: Verlichting in je kweekruimte

    of gwn de zoekknop gebruiken ga je zeker antwoorden mee vinden op u vragen
    Last edited by Jointjedraaien; 27 February 2013, 02:29.

    Comment


      #3
      die osram lamp lijkt me niet geschikt om mee te kweken, volgens mij is dat eentje die nogal warm word en het verkeerde lichtspectrum heeft
      + deze zou bij "vragen binnenkweek" of "vragen microkweek" moeten staan of mss bij kweekverslagen als je dat van plan bent
      Last edited by Keune89; 13 January 2009, 04:19.

      Comment


        #4
        Hey fruitvlieg, maak voortaan 1 topic aan ipv 2...

        Hou het wat overzichtelijker
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          is die osram lamp een gloeilamp of bouwlamp zoja, dan heb je er niks aan gewoon onnodig stroom verbruik

          Comment

          Bezig...
          X