Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ice weed kweken laat ales zien met fotos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ice weed kweken laat ales zien met fotos

    Korting op 420shop
    beste mensen


    dit is de eerste keer da ik ga kweken hat 4 vrouwelijke ice zaatjes gekregen zie foto ma mag er ma 1 planten van men ouders xD hep al in meiske in een poteke gestoken met watte vandaag zie foto's hep 2 lampen een tl lamp 18 watt en een osram lamp 230V 200 watt hep ook nog een spaarlamp 11 watt 220V/240V/50-60Hz Warm White (2700K) binnen kort foto te zien welke lamp gebruek ik het beste en waneer moet ik ze er onder zetten moet ook nog een kast maken ga een kast maken op mene zolder mer een plastike doek in en aleminium folie en een elektris vuurtje kast 1 meter op ne meter en 2.10 m hoog dat ga ik morgen maken morgen zijn er ook fotos van als ge tips hept of andwoorden op men vragen zecht ge het ma eh ale mercie eh laat julie ales zien van begin tot einde
    Attached Files

    #2
    De start is alvast gemaakt!
    succes
    grtz

    ps=niet vergeten gaatjes in de folie te prikken!
    Last edited by westport; 12 January 2009, 16:00.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      is al je 2 de post en is juist de zelfde als je eerste waar ik op geantwoord heb

      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tos-t3124.html

      maar ga zeker dit verslagje volgen heb namelijk ook ice seeds liggen binnen kort

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
        De start is alvast gemaakt!
        succes
        grtz

        ps=niet vergeten gaatjes in de folie te prikken!
        hep er gaatjes in geprikt ma moet da veel licht hebben of is belangrijker zen tempratuur die van mij staat nu voor het raam en het is daar 21 graden licht termometer lang:p is dit goed ?

        Comment


          #5
          "zie foto's die lapen hep ik zijn deze niet goed"

          De TL en de spaarlamp zullen hun werk doen. Echter die osram lamp, volgens mij gewoon een gloeilamp? Dat zal dus vooral hitte produceren, en daar hebben we vrij weinig aan.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            ja ma wa doe ik dan het deste drek die spaar lanp en die tl lanp in men kot of eerst die tl lapt en als ik ze in de bloei zet de spaarlam er bij ? of wat is het betse ?
            Last edited by westport; 30 March 2009, 15:45.

            Comment


              #7
              Kan. Je zou een mooi hokje kunnen bouwen, en deze boven vol me TL buizen hangen, met tussendoor wat spaarlampjes ofzo.

              Hoe meer licht = Hoe meer gewicht

              Kijk hier maar eens, wat men allemaal verzonnen heeft met TL en spaarlampen:
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f84/
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post

                De TL en de spaarlamp zullen hun werk doen. Echter die osram lamp, volgens mij gewoon een gloeilamp? Dat zal dus vooral hitte produceren, en daar hebben we vrij weinig aan.
                Die gaan hun werk doen, maar niet in een ruimte van 100x100X210. Dan koopt ge best een hps. Of een stuk of 7-8 36watt tl-lampen.

                Comment


                  #9
                  Dat snap ik, als je zo'n hokje hebt hang je er beter een 400 watter in.. Maar een hokje met spaarlampen / TL zou ik wat minder hoog maken, en dan kan het gewoon prima werken.

                  Wil je dan meer opbrengst, tja, dan zal de stap naar de HPS snel gemaakt moeten worden.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Die gaan hun werk doen, maar niet in een ruimte van 100x100X210. Dan koopt ge best een hps. Of een stuk of 7-8 36watt tl-lampen.

                    ja ma is ma voor 1 plantje eh hep wel nog een tl lamp staan dus hep ik er 2 en 3 spaarlampen zouw dat nietvoldoende zijn ? morgen ga ik mij hok maken en morgen zal ik de foto's ter op zetten en vraagje buh het ondkiemen eh is daar veel licht voor nodig ?


                    ------


                    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                    Dat snap ik, als je zo'n hokje hebt hang je er beter een 400 watter in.. Maar een hokje met spaarlampen / TL zou ik wat minder hoog maken, en dan kan het gewoon prima werken.

                    Wil je dan meer opbrengst, tja, dan zal de stap naar de HPS snel gemaakt moeten worden.
                    als ik het dan het hokje kleiner maak en zet ter 2 tl lalpen in en 3 spaar lampen hoeveel zouw ik er dan afhalen als ales goed gaat

                    Gelieve niet te dubbelposten, dus niet meerdere berichten onder elkaar posten. Dit kun je oplossen door op de 'EDIT / BEWERK' knop te drukken en het voorafgaande bericht aan te passen.
                    Last edited by Weedy; 13 January 2009, 00:36.

                    Comment


                      #11
                      Zaadjes ontkiem je in het donker, en best rond de 22a24 graden!
                      grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Als ik van u was dan las ik hier eerst de stickes: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f27/

                        Als ge dan nog vragen moest hebben, stel ze gerust.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                          Dat snap ik, als je zo'n hokje hebt hang je er beter een 400 watter in.. Maar een hokje met spaarlampen / TL zou ik wat minder hoog maken, en dan kan het gewoon prima werken.

                          Wil je dan meer opbrengst, tja, dan zal de stap naar de HPS snel gemaakt moeten worden.

                          Comment


                            #14
                            Kan voldoende zijn ja, voor de groei heb je niet al te veel licht nodig.

                            Ik zou je aanraden dat je je nog even moet inlezen. Die hoogte bepaal je zelf.. die is niet vooraf afgesproken. 1 meter 70 vind ik enorm hoog voor een hokje met TL, de TL is niet echt bruikbaar als hij ver naar onder moet schijnen.. Ik zou je hokje zowiezo lager maken dus, mits je met TL gaat werken.

                            3 spaarlampen erbij in de bloei zou wel mooi zijn ( een met kleurcode 827, 830, 930).
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              dag 2



                              er is er iets uit men zaatje gekomen zie foto :p hep vandaag geen tijd gehat om men kot te maken omda ik tot 16 uur hep geslapen was daarvoor al 2 dagen wakker dus morgen ga ik het zekker doen :p
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X