Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mini low/no-budget kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mini low/no-budget kweek

    Korting op 420shop
    heb 1 plantje heeft tijdje op me raamkozijn gestaan geen idee wat voor soort het is, ik denk skunk..


    hij heeft wel een x een week zonder water gezete, nooit voeding of wat dan ook gehad, hij staat in potgrond, en meestal was het rond de 20 C' en wel vaker als ik een week van huis was zonder licht gezeten denk ik, maar hij leeft nog en ik heb em gedwarft en er begint een top aan te komen dus heb ik een kastje in me kelder ingericht voor me plantje met het idee om er tog nog paar gram vanaf te halen

    hier onder een paar fotos want ik ben van plan om volgende x wel normaal zaad te kopen en de plantjes te verzorgen in me kastje.


    de kast met schuifdeur open. (als hij dicht is zit er wel +/- 2cm speling tussen net zoals tusse de folie die ik gebruik om af te dekken)


    veiligheid natuurlijk bove alles rookmeldertje voor het geval dat (ik mis dat wel bij de meeste mense hier, niet echt brandveilig met die in elkaar geknutselde lichte enzo)
    daarnaast metertje voor luchtvochtigheid en temperatuur wat overgens snachts ronr de 19C' en met de lichten aan op 26C' zit
    luchtvochtigheid schommelt rond de 20%/25%/30%


    Het plantje zelf en de lampen (4x 20watt spaarlampen met spectrum voor bloei )


    ik hoor graag hoe ik de omgeving van me plant kan verbeteren, hoeveel plante ik hier zou kunne zette en wat voor jullie me aanraden.
    en ik ben nieuwsgierig of ik er nog wel wiet vanaf kan halen, gelieve dus meedoen aan me pol..


    en verder doe ik hier gewoon verslag van dit plantje natuurlijk

    /edit: en nog 1 ding lijkt het jullie slimmer om me plantje in het midden van die 4lampe te zete of rechtonder 2lampen.. vroeg ik me af namelijk
    20
    Nix, je kan hem beter uit je raam dondere en nieuwe kweke.
    35,00%
    7
    Met een beetje geluk 1 á 3 gram..
    25,00%
    5
    Er is nog hoop, 4-6 gram
    15,00%
    3
    Gaat wel lukken, 6-12 gram
    15,00%
    3
    Let maar op, minimaal 15gram!
    10,00%
    2
    Last edited by oost; 16 January 2009, 12:14.

    #2
    Kijk, nog een low budget kweker! Jou ga ik zekers volgen.

    Hoeveel euro heb je voor die 4 lampjes + fitting + bedrading betaald?

    En ik raad je aan om met wat top44 of lowryder zaadjes te beginnen, zijn vrij makkelijke planten en goed om mee te beginnen. Zelf ben ik nu net begonnen met Haze x Skunk, simpelweg omdat ze die anderen niet hadden

    Anyways, veel succes en keep us in touch!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Feodor View Post
      Kijk, nog een low budget kweker! Jou ga ik zekers volgen.

      Hoeveel euro heb je voor die 4 lampjes + fitting + bedrading betaald?

      En ik raad je aan om met wat top44 of lowryder zaadjes te beginnen, zijn vrij makkelijke planten en goed om mee te beginnen. Zelf ben ik nu net begonnen met Haze x Skunk, simpelweg omdat ze die anderen niet hadden

      Anyways, veel succes en keep us in touch!
      vittingen en bedrading had ik nog ergens liggen, ik denk dat je anders voor draad 2,50 kwijt ben, 1,- voor de connecotors, en vittingen 3 voor 5,- kan ik me herindere. stekkertje kost dan 1,50.

      voor een 10tje rol ducktape + huishoud folie en 4lege blikjes nrg drink heb je zelfde lampen als mij dan

      de lampen waren volgens mij ook 4,- per stuk 4x 100watt (blokker)
      ook had ik gelijk een thermostat met lv meter daar gekocht en een kacheltje die de temp. regelt was daarvoor denk ik 20,- kwijt ofzo
      (verdacht dat die 2 teglijk in de aanbieding waren )

      ik ga een deze dage zaadjes kope zit nog ff te kijke waar ik ze het goedkoopste kan hale.. hoop dat iemand nog wat heeft ligge ms iemand op deze site die ze naar me toe wil sturen
      wil er best wel wat voor betale of ms heb je iets ander nodig lekker wietje ofzo

      anyway i keep u updated!

      Comment


        #4
        Je kan deze het beste weg gooien en opnieuw beginnen onder die spaarlampen. Kweet niet wie er daar gestemd heeft maar das in mijn ogen toch een beetje valse hoop geven.

        Comment


          #5
          dat denk ik ook ja, gewoon met een nieuw zaadje beginnen deze plant leeft nog wel maar meer ook niet..

          en met spaarlampen moet je een plantje in het begin recht onder 1 spaarlamp zetten, en dan onder het puntje van de lamp, daar groeien de plantjes naartoe let maar op, dus ik denk dat het verhaal van dat je lampen perse horizontaal moet hangen ook niet klopt , of je moet je spaaarlampen echt heel dicht tegen elkaar aan plaatsen.. maar mijn ervaring is dat ze altijd naar de dichtsbijzijnde lamp groeien..

          en je thermo/lv meter moet wel bij je plantjes staan natuurlijk zo kloppen de waardes tov de wardes bij je plant (onder de lampen) natuurlijk niet echt he.

          als het een vrouwtje word zal er best wel 5 gram wiet ofzo aankomen maar niet echt rookbare toppen

          ik zou ook een nieuw zaadje pakken

          groet
          en ik denk dat de meeste mensen hier wel een rookmeldertje hebben maar die hangen ze dan buiten de kast, aan het plafond, zoals het moet

          Comment


            #6
            Ik heb gevote voor : Met een beetje geluk 1 a 3 gram.
            Maar ik zou hem door de ruit gooien, gewoon ff opnieuw beginnen.
            Een goed begin is het halve werk! En gewoon recht onder de Spaarlampen lijkt mij het beste.

            Peace

            Comment


              #7
              Je zou het best opnieuw beginnen vind ik persoonlijk .
              grtz

              Comment

              Bezig...
              X