Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinbroek
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 2470

    #241
    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

    Kijkshop kacheltje 19 euro temp te regelen zit je altijd goed als je lamp uit is.En de volgende winter?
    Je moet alleen het ledlampje afdekken het kacheltje is 5cm dik en misschien 25x15cm groot, dus ook klein genoeg voor een kastje.
    Als je weer komt zal ik hem laten zien.
    Gr tuinbroek

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #242
      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

      Volgende winter snachts de lampen aan. Dacht dat het binnen nu wel boven de 18 zou blijven maar niet dus helaas. Kachels gaan automatisch uit hier snachts. Denk dat ik het kacheltje dan bij mijn inlaat laat blazen mocht ik er 1 halen.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • matthijs1990
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 326

        #243
        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

        Jaa ik heb t zelfde probleem chemiel, ik heb er maar een kacheltje bij gezet voor als de lamp uit is!


        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment

        • Lovis
          Senior Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2012
          • 912

          #244
          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

          Ik zet mn lamp ook s nachts aan. En overdag de verwarming. ... nachttarief voor de elektriek en overdag sowieso warmte van de verwarming. Zeker safe

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
          - 1m² Tuin

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #245
            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

            Bij de Action heb je ook van die kacheltjes voor een 12 euro ofz, en met thermostaat, koude lucht blazen ze ook dus in de zomer kan je ze daarvoor gebruiken.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • matthijs1990
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 326

              #246
              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
              Bij de Action heb je ook van die kacheltjes voor een 12 euro ofz, en met thermostaat, koude lucht blazen ze ook dus in de zomer kan je ze daarvoor gebruiken.
              Morgen gelijk maar even kijken bij de action! Thx


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              Comment

              • DenSchimmige
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 1132

                #247
                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050
                Klopt, maar als ik ze nu omschakel groeien ze nog 2 week door toch? Misschien dat ik het scrog net dan wel vol heb? Vind dit moeilijk in te schatten.
                Bij scrogg is de stelregel dat je je lichtcyclus pas omschakelt als je je netje vol hebt. (of praktisch vol)
                Te vroeg uit de groei halen kan je later wel erg zonde gaan vinden. Ik had mijn dames ook wel wat langer in de groei mogen houden.
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #248
                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                  Oke dan wacht ik sowiezo tot het netje mooi gevuld is.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • chemmie
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1535

                    #249
                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                    Kutzooi, bladproblemen ik kom uit op een calcium of kalium tekort? Of misschien een ph probleem? Alle hulp is meeer dan welkom!!! Zie dit topic:

                    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


                    DSC_0211.jpg DSC_0213.jpg DSC_0214.jpg
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment

                    • matthijs1990
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 326

                      #250
                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                      Ik had precies het zelfde als op de laatste foto, en de bladeren wedden ook geel, Ik weet ook niet wat het is.. Ik heb mn plantjes in nieuwe plagron batmix gestopt! Ze zien er nu al weer veel beter uit nu ze in de nieuwe grond zitten.


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      Comment

                      • chemmie
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1535

                        #251
                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                        Toch maar personeel aangenomen Ideaal voor de lv

                        DSC_0221.jpg DSC_0224.jpg DSC_0223.jpg DSC_0222.jpg
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment

                        • tuinbroek
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 2470

                          #252
                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                          Leuk hoor dat kabouterje maar net als je tapijtje ben ik van mening dat het wel eens zou kunnen dat er chemische dampen uit je tapijtje komen, nou staat dat natuurlijk niet vast maar gezien ze ook niet zo groeien denk ik dat dat het is, en aan de buitenkant dat blauwe verf was dat al zo of heb jij dat gedaan? Dat zou ook nog kunnen, of het kalium tekort is weet ik niet, maar ik denk aan pvc,loodverf wat vaak op zulke poppetjes. IK zou het niet zomaar bij mn planten zetten, ja ff voor de foto.Ik hoop dat je de oorzaak vind want het zou zonde zijn als je alles voor niks hebt gedaan.
                          Ik denk dat ik in jou geval over zou stappen op die biovoeding,ff spoelen en dan verder met die orgatrex.Nou succes ik hoop dat het goedkomt.

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #253
                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                            hoppaaaaaaaa

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • chemmie
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1535

                              #254
                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                              Na een tijdje afwezig te zijn geweest werd het wel weer eens tijd voor een update. Ze staan nu 2 maand op 18/6 en denk dat ik ze op heel korte termijn wel in de bloei kan zetten.

                              DSC_0228.jpg DSC_0229.jpg DSC_0230.jpg

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Het eindresultaat zal worden gecontroleerd op de inhoudsstoffen.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #255
                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                                Vanaf vandaag zet ik ze in de bloei.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...