Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #376
    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

    Plantjes zien er niet echt gezond meer uit, zal wel door het spoelen komen. Maar er zitten ieg een aantal gruwelijk dikke toppen bij. Van de week de laatste foto's voor het oogsten!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • DenSchimmige
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 1132

      #377
      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

      ongezond op wat voor manier? vergeeld??
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #378
        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

        Jaa beginnen aardig te vergelen. Zal zo eens foto's uploaden. Nog 5 dagen tot de oogst!
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • DenSchimmige
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 1132

          #379
          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

          Dat is idd ook iets waar de meningen nog over verdeelt zijn.
          De een bloeit ze liever af terwijl ze goed groen zijn.. en de ander prefereert weer dat het meeste blad geel is

          Groen is wel gezonder... maar bij geel weet je dat je geen voedingsstoffen weg hoeft te gooien
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment

          • chemmie
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2013
            • 1535

            #380
            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

            Ieg geen pine apple chunk weer voor mij. Onstabiele soort met zn kutfoxtails

            DSC_0122.jpg DSC_0125.jpg DSC_0126.jpg
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #381
              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

              ALLES IS GEKNIPT EN HANGT TE DROGEN. Foto's komen eraan.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Of "geknipt". Ze hangen grotendeels in hun geheel op de kop om de laatste suikers nog in de toppen te laten trekken... Over 2 week zal er dus echt geknipt worden.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Over 2 weken betere foto's van het geknipte resultaat. Onder op de takken zit nog wat fluff en heb nog een kartonnen doosje vol met takken met fluff. Zit genoeg rookbaars bij... Hopen dat het zal smaken.

              DSC_0142.jpg DSC_0140.jpg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Mijn hermawietje
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • Wietefras
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 4374

                #382
                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                Ha, ha, gefeliciteerd!

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #383
                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                  Nog wat foto's. Het ieg wiet

                  DSC_0144.jpg DSC_0150.jpg

                  Thx Wietefras XD

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Volgende ronde, sowieso grotere potten en compleet bio werken. Geen gedoe meer met ph ed.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • witpen
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2014
                    • 1354

                    #384
                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                    Ziet er niet slecht uit, ben benieuwd wat het gewicht is.

                    En ga je weer snel beginnen met een nieuwe kweek, en als je weer begint ga ik vanaf het begin volgen.

                    Comment

                    • chemmie
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1535

                      #385
                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                      Thx Witpen! Ik ben ook erg benieuwd wat de opbrengst zal zijn. Er zal wel wat zaad inzitten. Maar over het algemeen is op het 1e gezicht de bestuiving erg meegevallen. Over 2 weken komen we er achter. Ik denk dat ik eerst mijn buitenkweek af wil ronden voordat ik binnen verder ga. Anders heb ik geen droogkast voor mijn buitenwiet en ben bang dat dat overlast zal geven. De zaden heb ik al wel binnen voor de volgende ronde; Sweet deep grapefruit van Dinafem.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment

                      • tuinbroek
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 2470

                        #386
                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                        Lekker hoor jammer dat het fluffy is,zou toch es aan hps denken.Maar als ik terug lees heb je ook geen 10 dagen gespoeld, je zegt op de 20e dat je nog 5 dagen moet spoelen en de 23e is alles al geknipt.IK zou dan last van mn keel krijgen.Vooral met ph - en ph +
                        Nou veel succes met je volgende kweek.

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #387
                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                          Jaa ik zit ook te denken aan HPS, vind dit de moeite niet echt waard... Hopen dat een 250 watt hps niet te warm in mijn kast word. Ik heb in totaal 12 dagen gespoeld, waarvan de laatste 3 met gewoon water. De 11e deze maand was ik begonnen. Thx Tuinbroek
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • Wietefras
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2013
                            • 4374

                            #388
                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                            Was je niet juist begonnen met T-neon omdat HPS niet pastte in deze kast? Tel de hoogte van je potten op bij de afstand tot de HPS en dan nog de hogte van het armatuur erbij. Bij 250W zit je dan al gauw aan 20+25+20=65 centimeter. Wellicht dat een kleinere HPS zou kunnen qua hoogte, maar heb je dan wel de juiste lichtverdeling?

                            Fluffy wiet wordt ook veroorzaakt door te hoge temperaturen en/of te hoge EC. Als de plant niet genoeg kan koelen dan gaat die luchtiger groeien om alsnog aan de benodigde koeling te voldoen. Ik had bij mij de eerste keer onder de T-neon ook fluffy wiet, maar de tweede keer zag het er gewoon hetzelfde uit als uit de shop. Beter natuurlijk zelfs

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment

                            • chemmie
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1535

                              #389
                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                              Het zou wel moeten moeten passen. Maar of het kan met de warmte is de vraag... 150 watt hps schijnt kwa diepte straling bijna gelijk te zijn aan t-neon dus dat zal geen optie zijn. Aan de temperatuur kan het niet liggen, dan zou het de ec moeten zijn geweest en ook wel de genetica van deze strain... Met een beetje mazzel moet 250 watt hps net kunnen. Ventilator is dik genoeg en zitten 2 standen op hij kan nog harder blazen. Doe ieg eerst nog een kweek onder deze lampen met een andere soort en compleet bio. Geen gezeik meer met ec en ph. En nog even onderzoeken of 250 watt hps moet lukken.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Er zitten opzich nog genoeg compacte toppen bij... Alleen de foxtailers vind ik wat vervelend... over 1,5 week ga ik het echte resultaat zien!

                              Hier een foto van de meest fluffy pheno... Valt nog best mee kwa fluff gelukkig! De rechter pheno is nog veel compacter.

                              DSC_0164.jpg
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #390
                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                                Je moet overigens niet alleen naar de temperatuur van het hok kijken, maar ook naar de luchtvochtigheid. 28 graden temperatuur is prima bij 70% luchtvochtigheid, maar bij 50% LV en dezelfde temperatuur gaat de plant veel teveel verdampen. Bij een LV van bijvoorbeeld rond de 50% moet je dus eigenlijk een wat een lagere temperatuur aanhouden.

                                Mijn "fluffy wiet" is ook prima te vapen trouwens en die ziet er ook zo'n beetje uit zoals die uit jouw foto.

                                Een 150W HPS heeft dubbel de "diepte" van een 2x55W T-Neon drie keer de "diepte" van een 2x36W T-neon. Dat is toch niet "bijna gelijk"?

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...